abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 09:03:50 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_188938630
In diverse topics zijn er terechte klachten binnengekomen over de nieuwe cookiemelding van onze advertentiepartner. Deze verschijnt na onze eigen cookieoplossing en is specifiek voor adverteerderscookies en biedt je de mogelijkheid om per advertentieaanbieder je instellingen te wijzigen.

Sommige mensen blijven echter de melding krijgen bij elke reload. Dat is natuurlijk niet de bedoeling dus daar wordt momenteel druk naar gekeken. Mogelijk is een browserextensie het probleem, dus je zou zelf kunnen kijken of het tijdelijk uitschakelen van bepaalde extensies het probleem oplost.

Verder blijft na het maken van je keuze rechtsonder een knop 'privacy' in beeld. Dit is zodat je snel je keuze kunt wijzigen, iets dat wettelijk verplicht is. De locatie en plaatsing van die knop zijn echter niet zo handig. We overleggen of het wettelijk is toegestaan de knop gewoon in de header of footer op te nemen, maar tot die tijd is er voor mensen die zijn ingelogd een workaround.

mobiel:


desktop:


Klik daarop en hij blijft weg. Klik nogmaals om hem na de volgende reload weer te laten zien.

Dit is een workaround. We willen wel graag een betere oplossing die niet over onze inhoud heen valt.

Ook het probleem van de pagina die naar de site van een adverteerder doorstuurt is bekend bij NDM en ook daar zal naar worden gekeken.

Excuus voor de overlast; er wordt aan gewerkt!
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 26 september 2019 @ 20:48:38 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_189135001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:38 schreef Danny het volgende:
Ik ben helaas ziek geweest en nog verre van beter. Wel heb ik dit natuurlijk doorgezet naar NDM, die als het goed is vanmiddag een ad-hoc wijziging hebben doorgevoerd waardoor je niet telkens hun popup voor je neus zou moeten krijgen.

Als dit nog niet de problemen oplost en je hebt ECHT geen plugins/browserextensions etc in gebruik, laat dan even weten dat het nog niet werkt. Graag heb ik daarbij ook info over het gebruikte OS en de gebruikte browser, zodat dat opnieuw doorgegeven kan worden aan NDM.

De shop is dood omdat er een server is overleden. Iteejer en zoem zijn erg druk een nieuwe in te richten, tot die tijd ligt de shop er helaas nog even uit.

Sorry voor de vertraging in reacties. We zijn zwaar onderbezet en roeien helaas met de riemen die we op dit moment hebben.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')