Wijn alleen tegen pedofielen niet tegen goede moslims.quote:Op maandag 16 september 2019 14:53 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Wij zijn alleeen tegen de racisten niet tegen de goede mensen
Vice News.quote:Op maandag 16 september 2019 15:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
No span, volgens @:Dven is de bron die Vice center-left en betrouwbaar noemt, heel betrouwbaar
Snap je dan ook het constante bijstellen van het getal?quote:
quote:73. Wees je bewust van hoe jouw witheid kan worden bewapend tegen zwarte mensen. Bijvoorbeeld: blanke vrouwen, speel niet in op het stereotype dat zwarte mannen inherent bedreigend voor je zijn. Er worden zwarte mannen gedood. Zie: Emmett Till.
Ga je nou onderscheid maken? Maar CM is toch nazi want er was eens iemand die er wat over gezegd heeft die nazi was?quote:Op maandag 16 september 2019 15:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Vice News.
Niet Vice.
Ik snap, moeilijk.
Dat word lastig meerappen met m'n favo rap liedje, zelfs als ik alleen benquote:86. Gebruik nooit het n-woord. Zelfs niet als je alleen bent. Zelfs niet als je naar rap luistert. Zelfs niet als je alleen bent en naar rap luistert.
Mijn god. En de @Dven @speknek @pferdfahrer en @Hexagon van deze wereld beamen dit soort racistische shit en noemen het 'gelijkheid' en 'progressief'quote:96. Begrijp dat niets in je leven onaangetast is door je witheid. Alles wat je hebt zou moeilijker zijn geweest als je niet wit was geboren.
Ben je de nieuwe braindead2000 aan het worden ofzo?quote:Op maandag 16 september 2019 15:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mijn god. En de @:Dven @:speknek @:pferdfahrer en @:hexagon van deze wereld beamen dit soort racistische shit en noemen het 'gelijkheid' en 'progressief'
Waar staat die onzin?quote:Op maandag 16 september 2019 15:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Mijn god. En de @:Dven @:speknek @:pferdfahrer en @:hexagon van deze wereld beamen dit soort racistische shit en noemen het 'gelijkheid' en 'progressief'
NIGGERNIGGERNIGGERNIGGERNIGGERquote:Op maandag 16 september 2019 15:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat word lastig meerappen met m'n favo rap liedje, zelfs als ik alleen ben![]()
Tja, het is makkelijk de schuld geven aan anderen hèquote:Op maandag 16 september 2019 15:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Geslachtofferde blanke mannen verzamel topic!
Vanwaar deze obsessie met huidskleurtjes en geslacht?quote:Op maandag 16 september 2019 15:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
Geslachtofferde blanke mannen verzamel topic!
Een beetje homo schat ik zo.quote:Op maandag 16 september 2019 15:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vanwaar deze obsessie met huidskleurtjes en geslacht?
HO HO HO!quote:Op maandag 16 september 2019 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NIGGERNIGGERNIGGERNIGGERNIGGER
Dat kan ik ook aan jou vragen, jij ziet op iedere straathoek 'alt-right' zelfs als salafisten op scholen kinderen vertellen dat ongelovigen vermoord moeten wordenquote:Op maandag 16 september 2019 16:02 schreef Hexagon het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon genieten van het leven in plaats van je de hele dag zielig en tekortgedaan te voelen op internet?
Lijkt me een rotleven. De hele dag speuren naar uitspraken van links georienteerde randfiguren om jezelf boos te kunnen maken.
Ik zie vooral op dit forum heel veel alt-right. Ik zie hier nooit salafisten.quote:Op maandag 16 september 2019 16:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jou vragen, jij ziet op iedere straathoek 'alt-right' zelfs als salafisten op scholen kinderen vertellen dat ongelovigen vermoord moeten worden
quote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie vooral op dit forum heel veel alt-right. Ik zie hier nooit salafisten.
Wie is hier een salafist?quote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs in dit topic zitten ze. En het forum gaat vaak over het echte leven daarbuiten he? Dus je kan wel je ogen dichtdoen dat je op Fok iets niet ziet, terwijl het over het echte leven ging!
Waaruit blijkt zn Salafisme?quote:Op maandag 16 september 2019 16:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/457239
Mijn god. Als je zo blind bent, dan snap ik wel dat je geen flauw idee hebt wat er in de maatschappij gebeurd. En nb hier zelfs op Fok.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |