abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188957261
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 13:56 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Die plotselinge bekering van Van Klaveren was wel een raar en onsamenhangend verhaal, volgens mij deed ie het alleen om z'n naam te zuiveren en met een schone lei verder te gaan. (Oud-)PVV'ers komen namelijk nauwelijks aan de bak.
En als moslim kom je wel snel aan de bak :') Nee, dat zal het zijn :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 16:29:19 #102
441859 crew  Lenny77
pi_188958535
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Nerdslayer het volgende:
jullie zijn vieze racisten hijab of niqab is niet tegen vrouwen maar uit respect voor vrouwen. Daarnaast hebben we veel respect voor vrouwen

bovendien wie zijn jullie om te oordelen? jullie dochters en vrouwen lopen als halve hoeren als het zomer is :')
:')
Pssssst meisje, ey meisje!! Kom hier meisje!

En halve hoeren nog wel... We mogen als het warm is ook gewoon lekker met de beentjes en armpjes bloot. Oh nee wacht.. Dan maak je het de mannen moeilijk :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_188958545
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 15:00 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ja, genoeg bedrijven die positieve discriminatie toepassen op dat gebied. En we hebben een overheid die het sterk stimuleert.
pi_188958565
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 16:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Filmpje (vanaf 2:00) _O_

Sissende importprobleemgevallen :r
pi_188963448
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:30 schreef Hippocratos het volgende:

[..]

Ja, genoeg bedrijven die positieve discriminatie toepassen op dat gebied. En we hebben een overheid die het sterk stimuleert.
Muslim privelege heet dat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_188966835
quote:

[..]

Degene met een fatsoenlijke opleiding wel ja.
  maandag 16 september 2019 @ 08:39:27 #107
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188969284
quote:

[..]

Wat ze doen weet ik niet, maar vele hebben wel een dikke pauperbak onder hun reet hangen die ik nooit zou kunnen betalen, ook niet lease. En hoe komt het toch dat elke keer wanneer ik een dagje vrij neem en de stad in ga, dat het daar stikt van hele moslim families die lekker ergens zitten te lunchen? Is ook niet gratis allemaal.
pi_188969346
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 16:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En halve hoeren nog wel... We mogen als het warm is ook gewoon lekker met de beentjes en armpjes bloot. Oh nee wacht.. Dan maak je het de mannen moeilijk :')
Je gaat half naakt over straat met korte rok enzo dan vraag je toch om aandacht? je wilt sexy zijn je krijgt complimenten.

wat is dan de probleem precies? :')
pi_188969372
Joh, ik heb het opgegeven. Blijkbaar is de plaat voor hun kop ZO dik en leven ze in ZO'N beschermde bubbel dat ze het nooit toe gaan geven, ook niet als hun dochters bij concerten worden opgeblazen of doodgereden tijdens winkelen.

We verdienen dit gewoon, als stelletje slappe zakken die het Westen geworden is.

Ga vooral lekker janken over je 'witte' erfzonde en doe je helden uit het verleden in de ban terwijl in Turkije nog een brug naar een onthoofder vernoemd wordt.

Een volk dat zijn eigen levenslust heeft verloren en geleid wordt door verwijfde kinderloze 'leiders' verdient het gewoon ten onder te gaan.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188969380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:32 schreef speknek het volgende:

[..]

En toch hebben we al sinds 2002 alleen maar rechtse regeringen, rara politiepet.
Ja D66 is zoooo rechts.

De universiteitsbubbel heeft jouw hersens echt volledig verweekt he?
pi_188969388
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 14:55 schreef Nerdslayer het volgende:
jullie zijn vieze racisten hijab of niqab is niet tegen vrouwen maar uit respect voor vrouwen. Daarnaast hebben we veel respect voor vrouwen

bovendien wie zijn jullie om te oordelen? jullie dochters en vrouwen lopen als halve hoeren als het zomer is :')
Kut islam troll.

Je doet echter wel goed moslims ja, want dit is voor 99% hun echte gedachtengoed.
  maandag 16 september 2019 @ 08:59:14 #112
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188969392
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:50 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Je gaat half naakt over straat met korte rok enzo dan vraag je toch om aandacht? je wilt sexy zijn je krijgt complimenten.

de probleem is de blikje in de water

My god dit is echt zo'n slechte troll deze gozer. Kan zoiets niet gebanned worden?
pi_188969396
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:50 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Omdat een ander zich niet gedraagt zoals het hoort, hoef jij dat ook niet te doen? Is dat het idee erachter? Flauw hoor.
Erger nog, door aandacht te geven, hou je zelf het probleem in stand. Volgens mij, haat je gewoon graag.
pi_188969403
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En zie hier het type "mens" dat hier wordt verdedigd, een totaal inferieure achterlijke kutmoraal uit een boekje dat overduidelijk geschreven is door mensen met een psychose :').

Echt de tijd en moeite waard om voor dit soort types op te komen, hulde!
Joh even wachten en @Hexagon komt op z'n D66's weer vertellen de 'alt-right' precies zo erg zijn en veeeeeeel gevaarlijker en talrijker! :')
  maandag 16 september 2019 @ 09:03:25 #115
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188969435
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
Joh, ik heb het opgegeven. Blijkbaar is de plaat voor hun kop ZO dik en leven ze in ZO'N beschermde bubbel dat ze het nooit toe gaan geven, ook niet als hun dochters bij concerten worden opgeblazen of doodgereden tijdens winkelen.

We verdienen dit gewoon, als stelletje slappe zakken die het Westen geworden is.

Ga vooral lekker janken over je 'witte' erfzonde en doe je helden uit het verleden in de ban terwijl in Turkije nog een brug naar een onthoofder vernoemd wordt.

Een volk dat zijn eigen levenslust heeft verloren en geleid wordt door verwijfde kinderloze 'leiders' verdient het gewoon ten onder te gaan.
Ik zie ons volk niet meer als "we". Dat er een stel mongolen nu regeren en dat er een stel gutmenschen rond lopen maakt het nog niet "we" en "wij" als volk. Er is gewoon werk aan de winkel, maar no way dat ik dat soort idioten laat bepalen dat "wij" als volk het verdienen wat er nu gaande is. Defeatism noemen ze dat.
pi_188969467
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:03 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ik zie ons volk niet meer als "we". Dat er een stel mongolen nu regeren en dat er een stel gutmenschen rond lopen maakt het nog niet "we" en "wij" als volk. Er is gewoon werk aan de winkel, maar no way dat ik dat soort idioten laat bepalen dat "wij" als volk het verdienen wat er nu gaande is. Defeatism noemen ze dat.
Wat is er nog aan te doen dan? Zelfs de VVD die zogenaamd tegen massa-immigratie zou zijn breekt record na record en ondertekent in Brussel braaf ieder documentje. Ondertussen groeien we met 100.000 man per jaar waarvan 90% door immigratie, wordt NLs steeds meer verdrongen als voertaal, is halal vreten op vele locaties standaard aan het worden en dalen de geboortecijfers van de eigen bevolking in rap tempo, aangemoedigd door klimaathysterie en hedonisme. Ik ben nu al 3 x gevlucht uit wijken en steden omdat ik op een gegeven moment de enige NLs-sprekende was, maar het is nu WEER aan het plaatsvinden. Ieder leeg huis hier wordt nu opgevuld door een buitenlander.

Het is klaar. Laat maar klappen die boel, misschien dat er dan nog wat te redden valt, maar de huidige koers is over en sluiten voor Nederland (en ieder Westers land).
  maandag 16 september 2019 @ 09:13:10 #117
471637 TomStall
I buried Joey
pi_188969536
Ik zie en hoor nog genoeg vechtlust om mij heen. We zien allemaal de problemen glashelder en mensen worden het meer en meer zat. Niet alleen in nederland, in elk westers land. En wij zijn ook met miljoenen. Zolang we nog ademen is er niks "klaar" of "over en sluiten". Idd laat maar klappen dus.
pi_188969553
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 08:59 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Omdat een ander zich niet gedraagt zoals het hoort, hoef jij dat ook niet te doen? Is dat het idee erachter? Flauw hoor.
Erger nog, door aandacht te geven, hou je zelf het probleem in stand. Volgens mij, haat je gewoon graag.
gedraag zoals je wilt als je als kech erbij wilt lopen moet je dat lekker doen. maar kijk dan niet raar op als je dan de aandracht krijgt waar je om vraagt
pi_188969580
bovendien waar waren jullie toen dit kutland mee ging doen in de oorlogen van Amerika waarin moslims werden gebombardeerd en doodgeschoten? Honderdduizenden burgerdoden, hele landen in puin omdat dit fascistische kutland samen met amerika oorlog aan het voeren is

dat er dan moslims naar jullie land komen is dan een logisch gevolg

en wie bouwde dit land weer op toen duitsland jullie in de reet hebben geneukt? Marokkanen en Turken ja
pi_188969618
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:17 schreef Nerdslayer het volgende:
bovendien waar waren jullie toen dit kutland mee ging doen in de oorlogen van Amerika waarin moslims werden gebombardeerd en doodgeschoten?
Toen heb ik heerlijk meegedaan en je moeder en je zusje de grond in gewerkt :7
pi_188969622

De LinkschMensch anno 2019.
pi_188969644
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 09:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Toen heb ik heerlijk meegedaan en je moeder en je zusje de grond in gewerkt :7
Geniet van je post traumatische trauma als je gillend wakker wordt en maar 1 uitweg ziet _O_
pi_188969646
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 02:47 schreef 111210 het volgende:

[..]

Maar die 1% krijgt wel altijd alle aandacht. Zelfde met dat kleine clubje zwarte piet haters.
Ja dankzij types zoals TS. :')
pi_188969655
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:22 schreef Nerdslayer het volgende:

[..]

Geniet van je post traumatische trauma als je gillend wakker wordt en maar 1 uitweg ziet _O_
Ah, je valt uit je rol!
pi_188969713
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 09:17 schreef Nerdslayer het volgende:
bovendien waar waren jullie toen dit kutland mee ging doen in de oorlogen van Amerika waarin moslims werden gebombardeerd en doodgeschoten? Honderdduizenden burgerdoden, hele landen in puin omdat dit fascistische kutland samen met amerika oorlog aan het voeren is

dat er dan moslims naar jullie land komen is dan een logisch gevolg

en wie bouwde dit land weer op toen duitsland jullie in de reet hebben geneukt? Marokkanen en Turken ja
Nu niet te hard van stapel lopen, jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')