quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
quote:
Moet hij weten, ik ben niet droog te föhnen in ieder geval.quote:
Wel lang geleden dat hier een goed stel tieten gepost werdenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging nog klikken ook
Jinxquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel lang geleden dat hier een goed stel tieten gepost werden
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel lang geleden dat hier een goed stel tieten gepost werden
ama!quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik ben niet droog te föhnen in ieder geval.
Is dit een zoekplaatje om tetten te vinden?quote:
Als je het langs brengt doe ik het tegelijk met de mijne.quote:
Beetje ver fietsen wel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je het langs brengt doe ik het tegelijk met de mijne.
@Geerd zou haar keihard doenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je zou dit maar hebben als vrouw
174 km vanaf het centrum van dat dorp van jou.quote:
Die doet alles.quote:
Op zijn fluit aan het blazen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is die kwibus eigenlijk?
KOM OP DAN!!quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is die kwibus eigenlijk?
K.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef Geerd het volgende:
Ik was nog steeds op vakantie...motorrijden enzo...vandaag weer thuis..
* dud0r brengt een minuut stilte in een doosjequote:Op vrijdag 13 september 2019 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
Mag ik 1 minuut stilte voor mijn House of Marley oortjes die al meer dan drie jaar meegaan.
Whehe gekomen ?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r brengt een minuut stilte in een doosje
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
Mag ik 1 minuut stilte voor mijn House of Marley oortjes die al meer dan drie jaar meegaan.
Sexyquote:
Zie feedback en advertentie topic daarquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:52 schreef Geerd het volgende:
Waarom heb ik ineens zo een irritant privacy ding rechtsonder ?
Dat geluid is puur eargasm. Heb ze, enkele uitzonderingen daargelaten, vrijwel elke dag gebruikt. Nu zijn ze overleden terwijl ze deden waar ze goed in waren: mij de vreugde van muziek bezorgen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Boks. Ik heb ze ook al denk ik wel 3 jaar nu. Mijn headphone heb ik nu bijna een jaar (ook van zelfde merk).
Dat is wel ironisch ja.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat geluid is puur eargasm. Heb ze, enkele uitzonderingen daargelaten, vrijwel elke dag gebruikt. Nu zijn ze overleden terwijl ze deden waar ze goed in waren: mij de vreugde van muziek bezorgen.
Ironisch genoeg gingen ze kapot terwijl ik 'dead to me' van Blackbear aan het luisteren was
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet, moet iemand vragen.
Ben al aan het kijken welke ik wilquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Dat is wel ironisch ja.Ga je nieuwe kopen? Ik gebruik ze niet elke dag moet ik zeggen, gebruik ze tegenwoordig alleen maar in bed om ASMR te luisteren haha.
Dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben al aan het kijken welke ik wil
Had ik beter eerder kunnen doen, want zag dit al aankomen. Gelukkig heb ik ook nog hele goede draadloze JBL oortjes.
Werkt dat trouwens een beetje, dat ASMR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |