Of GJ.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Bas zit in het Mickey pak....oeps...
Billyquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Bas zit in het Mickey pak....oeps...
Deze mickey doet ook kinderfeestjes, dat weten zequote:Op vrijdag 13 september 2019 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Kun je op wachten. Ze gaan daar, of doen het al, speculeren wie er in het Mickey pak zit...
Dat zeggen ze allemaal...quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze mickey doet ook kinderfeestjes, dat weten ze
Het is het weer net niet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
Maar geen strpper Mickey met een oortjes cockring?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Deze Mickey doet mij denken aan die clown van de film IT van Stephen King......
Ja tikt het, ik dacht het.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel apart dat dit zo groots wordt gevierd......Hiske verlengstuk van blablabla....
Zo echt en gemeend ook...........Vreselijke kut is het ....quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de Hangperen van Hits
deinen mee met et Micky liedje
Lekkr mee
en door naar
knie en teen
ooren ogen puntje van je neus
Hoofd schouder knie en Teen
Er staat wat te gebeuren...quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nou komop Christel zet je kop maar af en stuur 1 van de 3 met een ps weg.
Ze zijn mij te vrolijk.
oh dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nou komop Christel zet je kop maar af en stuur 1 van de 3 met een ps weg.
Ze zijn mij te vrolijk.
Ik zei al: Milani Mousequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is Ml veel langer dan die MMquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zou goed kunnen want ik zie haar niet
Nee joh, zijn allemaal speculaties van hierquote:
Ik zie Mylene verder niet op het feest, dus de kans is wel groot. Lijkt me raar als zij nu als enige op bed ligt of zo.quote:
Stripper Mousequote:Op vrijdag 13 september 2019 12:35 schreef Inca het volgende:
Hiske had liever een stripper gehad denk ik
Vanmorgen een heel gedoe geweest, deze MM is ingehuurd en begroot op de marktquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zie Mylene verder niet op het feest, dus de kans is wel groot. Lijkt me raar als zij nu als enige op bed ligt of zo.
Wat raar dat ze zo laat komt aanhuppelenquote:
Ja. nu net.quote:
Al die speculatiesquote:
Niets is wat het lijkt....quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al die speculaties
Ik heb Bas, GJ Myl Chris al voorbij zijn komen
Het is gewoon een ingehuurde MM die ook op kinderfeestjes komt
Ik had ook nog Billy gezegd, niet vergeten he.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al die speculaties
Ik heb Bas, GJ Myl Chris al voorbij zijn komen
Het is gewoon een ingehuurde MM die ook op kinderfeestjes komt
Ik Boydquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had ook nog Billy gezegd, niet vergeten he.
Oeps, hoe durf ikquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had ook nog Billy gezegd, niet vergeten he.
ja die heeft t gefilmdquote:Op vrijdag 13 september 2019 12:39 schreef Hagenesie het volgende:
Is Andrea erbij? Die gingen ze vragen. Ik heb de streams niet aan.
Ik GJ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |