https://www.wielerflits.n(...)ken-uci-ranking-aan/quote:Als de UCI binnen de twee weken niets onderneemt in de ‘zaak Betsema’, staat op 1 oktober plots de op non-actief gezette Denise Betsema op één op de UCI-ranking.
Oei, je hebt het DiData nieuws van vandaag nog niet gelezen aan je stemming te zienquote:Op woensdag 18 september 2019 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een dag jongens, ik kwam vandaag gewoon Pim Ligthart tegen op de fiets.
Ik heb de werken van Doug weer even met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 18 september 2019 14:29 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Oei, je hebt het DiData nieuws van vandaag nog niet gelezen aan je stemming te zien
Sowww, dit komt even binnen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het altijd kutte Delft heb je ook nog.
Bij mij houdt het meestal ergens in oktober op. En begint het met een beetje mazzel in maart weer.quote:Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fietsen jullie door in de herfst en winter?
Tot mijn bidon bevriestquote:Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelf semgmentje gemaakt?quote:Op woensdag 25 september 2019 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor het eerst een KOM te pakken op Strava, wat fantastisch.
Nee.quote:Op woensdag 25 september 2019 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelf semgmentje gemaakt?
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 september 2019 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor het eerst een KOM te pakken op Strava, wat fantastisch.
Zwiften is topquote:Op maandag 23 september 2019 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
De afgelopen weken ook vooral gedaan, omdat het buiten te heet was. Ontzettend verslavend, vooral het racen en allerlei challenges. Ook lekker Yorkshire nagebouwd, mooi man.quote:
@Slobeend of @heywoodu?quote:Op woensdag 25 september 2019 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik probeer een tijd van een vriend op De Knobbel te verbeteren, maar ik blijf voorlopig op een paar seconden hangen.
Dat is voor DeeBee geen enkel probleem, die krijgt iedere maand een tas van de AH vol met geld. Trrrrrrrrrrrrrrrrt.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:53 schreef Remzz het volgende:
Probleem vind ik dat je een dikke 500 euro verder bent voordat je een beetje een Zwift setup hebt, toch?
Kickr core was 800 euro, dus het kost wel wat centjes jaquote:Op woensdag 25 september 2019 18:53 schreef Remzz het volgende:
Probleem vind ik dat je een dikke 500 euro verder bent voordat je een beetje een Zwift setup hebt, toch?
Kickr Core heb ik dus, kan vervolgens gewoon via je laptop of ipad kijken. Op je tv kan ook, maar ik zou dan een nieuwe appletv moeten kopen en daar had ik geen zin inquote:Op woensdag 25 september 2019 18:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke heb je?
En dan ook TV etc erbij of zo uitgebreid niet?
quote:Op woensdag 25 september 2019 19:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Kickr Core heb ik dus, kan vervolgens gewoon via je laptop of ipad kijken. Op je tv kan ook, maar ik zou dan een nieuwe appletv moeten kopen en daar had ik geen zin in
BTW vrij geëxporteerd vanuit de EU die Kickr Core van mij.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is voor DeeBee geen enkel probleem, die krijgt iedere maand een tas van de AH vol met geld. Trrrrrrrrrrrrrrrrt.
Wel waar. Smart trainers zijn 700-800 euro, wheel-on trainer zou ik zelf niet doen want de hele weerstandaanpassing etc. is wat het juist zo leuk maakt. Fietsen is sowieso wel vrij duur qua materiaal, maar het is het overwegen waard. Het klimmen is wel verrekte zwaar, moet veel nog verkennen maar o.a. dat Innsbruck rondje van het vorige WK was echt zwaar met die 7.5km klim.quote:Op woensdag 25 september 2019 18:53 schreef Remzz het volgende:
Ja vorig jaar een tweede hands 8 jaar oude Tacx op de kop getikt, daar ga je niet langer dan een half uur opzitten maar Zwift maakt het hele indoor fietsen wel anders.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel waar. Smart trainers zijn 700-800 euro, wheel-on trainer zou ik zelf niet doen want de hele weerstandaanpassing etc. is wat het juist zo leuk maakt. Fietsen is sowieso wel vrij duur qua materiaal, maar het is het overwegen waard. Het klimmen is wel verrekte zwaar, moet veel nog verkennen maar o.a. dat Innsbruck rondje van het vorige WK was echt zwaar met die 7.5km klim.
Maar er is ook niet écht een alternatief? Ja ok, standaard rollen zijn goedkoper natuurlijk, maar ook wel flink saai...
Heb deze winter bij nat weer in de schuur wel zo lang mogelijk op de Tacx proberen te zitten, met podcast op gaat dat dan nog wel een poos goed, maar 2 uur is dan echt al oneindig lang. Plus je zweet je kapot, zelfs als het koud is in de schuur.quote:Op woensdag 25 september 2019 19:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja vorig jaar een tweede hands 8 jaar oude Tacx op de kop getikt, daar ga je niet langer dan een half uur opzitten maar Zwift maakt het hele indoor fietsen wel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |