In welke kramp schiet ik? Ik verdedig mezelf omdat ik door een zestal autisten en een kneuzingen moderator word aangevallenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Die is mooi.
Ik zie jou in een kramp schieten, dat vind ik, gegeven de geschetste omstandigheden, erg onzeker van je ja. En fantasierijk, dat ook.
Dat is wat anders. Je doet dat omdat je dat makkelijker vindt. Ergens niet douchen omdat je zo bang bent dat iemand je pik ziet is gewoon treurig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het gewoon makkelijker om thuis te douchen omdat ik dan geen extra kleren mee hoef te nemen.
Je doet thuis je sportkleren aan, gaat sporten, rijdt terug in die kleren en gaat meteen onder de douche.
Stel je doucht op de sportschool, dan kun je niet meer je bezwete sportkleren aan gaan doen want dat is vies. Dus je moet extra kleren meenemen, en als je dan weer aankleed dan ben je zelden helemaal droog want zo'n kleedruimte is vochtig en dampend. Vervolgens kom je thuis en doe je weer je chill outfit aan. Dat kost allemaal veel tijd en die tijd kun je beter besteden aan sporten. Behalve kleren hoef je ook geen douche spullen mee te nemen. Alleen een handdoek is genoeg.
Heb je nou gewoon een kleine piel of wat is er nou eigenlijk aan de hand dat je dat broekje om doet ?quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wacht even, mijn hoofd is fucked up? Als ík een onderbroek draag, kan ik toch nog steeds andere pikken zien (helaas). Als ik dan een stijve zou krijgen, zou je dat heus wel zien, onderbroek of niet. Het is alleen wel zo netjes om er geen homofestijn van te maken en dus gewoon lekker je geslachtsdelen te bedekken. Wel zo prettig.
Ik heb een kleine piel, wat dat ook moge zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon een kleine piel of wat is er nou eigenlijk aan de hand dat je dat broekje om doet ?
Ja dahaag. In de sportschool eindigen op de fiets, dan op de eigen fiets, dan douchen. Of eindigen op de fiets, douchen en dan eigen fiets.quote:
sowiesoquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ja dahaag. In de sportschool eindigen op de fiets, dan op de eigen fiets, dan douchen. Of eindigen op de fiets, douchen en dan eigen fiets.
Jij vindt serieus dat die tweede optie anders en beter is?
Ja, ik heb gezweet, maar wat maakt het uit dat ik 4 minuten langer bezweet op een fiets zit?quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
sowieso
je hebt toch gezweet en shit of ga je alleen voor de wijven ofzo
gewoon goorquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ja, ik heb gezweet, maar wat maakt het uit dat ik 4 minuten langer bezweet op een fiets zit?
gewoon als je klaar bentquote:Op vrijdag 13 september 2019 21:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
En het is niet goor als ik nog aan sporten ben? Of moet ik na elke set mij douchen?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 21:36 schreef KillemWieft het volgende:
Gay zijn die flikkertjes die in hun boxers onder de douche gaan staan.
Dan is ook elke sauna en elk naaktstrand in jou beperkte denkwereld een grote homo orgie. Volgens mij is er ergens iets fout gegaan in je opvoeding dat je naaktheid meteen met sex moet associëren.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Durmada het volgende:
. Het is alleen wel zo netjes om er geen homofestijn van te maken en dus gewoon lekker je geslachtsdelen te bedekken.
Jouquote:Op zaterdag 14 september 2019 08:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan is ook elke sauna en elk naaktstrand in jou beperkte denkwereld een grote homo orgie. Volgens mij is er ergens iets fout gegaan in je opvoeding dat je naaktheid meteen met sex moet associëren.
Iig bedankt voor deze inkijk in het hoofd van een 'broekjesdoucher'.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik heb een kleine piel, wat dat ook moge zijn.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wacht even, mijn hoofd is fucked up? Als ík een onderbroek draag, kan ik toch nog steeds andere pikken zien (helaas). Als ik dan een stijve zou krijgen, zou je dat heus wel zien, onderbroek of niet. Het is alleen wel zo netjes om er geen homofestijn van te maken en dus gewoon lekker je geslachtsdelen te bedekken. Wel zo prettig.
En dan drie keer zo weinig geld verdienen. Dacht het niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:40 schreef Zolderkamer het volgende:
Naar de sportschool moeten omdat je verder geen hol uitvreet.. dat is pas gay..
Ga dan fysiek werk doen, dan krijg je er tenminste gewoon voor betaald..
En met je regenpak aan onder de douche is natuurlijk ook een beetje overbodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |