Nee gewoon beschaafd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Roti met bestek etenben je debiel of zo?
Deze heb ik ooit op, was niet te vreten. Een roti haal je gewoon bij de lokale Surinamer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hou niet zo van de Nederlandse keuken, ik ben meer van de exotische gerechten."
Man man man...Je kan je nagels schrobben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:42 schreef roos94 het volgende:
Gister een heerlijkerotirol
op
Je weet wel, rotiplaatje met kip, masala, kousenband, aardappel en ei
Helemaal top. Maar het saus van die roti lijkt wel tot in het diepste van mijn nagels doorgedrongen
Inmiddels al zo'n 5 keer handen gewassen + gedoucht en mijn nagels zijn nog steeds geel![]()
Klacht: een onhygiënische uitstraling na het consumeren van rotirol
Ook prima zelf te maken, zonder die Knorr troep.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit op, was niet te vreten. Een roti haal je gewoon bij de lokale Surinamer.
Dat heb ik niet geprobeerd natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man...Je kan je nagels schrobben.
Nagellak is niet toegestaan in mijn werkveld.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:59 schreef Bzzzzt het volgende:
Doe gewoon je nagels lakken zoals de meeste vrouwen.
Lekker exotisch? Hipster? Voor iedereen die niet in een boerengat is opgegroeid is roti gewoon al 15-20 jaar een normaal bekend gerecht.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:10 schreef wilders_baas het volgende:
ah weer een hipster die interessant doet door 'lekker exotisch' te eten
Roti, hipster en lekker exotisch in één zin?quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:10 schreef wilders_baas het volgende:
ah weer een hipster die interessant doet door 'lekker exotisch' te eten
Roti maak je zelfquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit op, was niet te vreten. Een roti haal je gewoon bij de lokale Surinamer.
De kip masala vulling dan, de roti zelf, die koop ik in de vriezer van de toko, daar begin ik niet aanquote:
Met je eens. Ik gebruik eerlijk gezegd gewoon van die wraps maar ik vind eigenlijk wel dat ik ze zelf moet maken.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:31 schreef Xlarge het volgende:
[..]
De kip masala vulling dan, de roti zelf, die koop ik in de vriezer van de toko, daar begin ik niet aan
Het gaat toch om wat er in gaat. Die verder smakeloze bloemplak is toch geen culinair hoogstandje.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Heel hard van de toren blazen met je zelf maken en dan toegeven dat je wraps gebruikt. Gooi jezelf weg man..
Wat erin gaat heet geen roti.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat toch om wat er in gaat. Die verder smakeloze bloemplak is toch geen culinair hoogstandje.
Als je het over roti hebt bedoel je toch (eigenlijk) de complete package. Er is niemand die alleen die pannenkoek gaat liggen kanenquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat erin gaat heet geen roti.
Keertje in een sushi tent zag ik een stel wat met mes en vork sushi zat te snijden, vond dat ook wel vrij debielquote:Op vrijdag 13 september 2019 08:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Roti met bestek etenben je debiel of zo?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hou niet zo van de Nederlandse keuken, ik ben meer van de exotische gerechten."
Smakeloos? Dan heb je overduidelijk geen goede rotivel geproefd.😂quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat toch om wat er in gaat. Die verder smakeloze bloemplak is toch geen culinair hoogstandje.
Vergeleken met een pannenkoek is het een smakeloze plakquote:Op zaterdag 14 september 2019 00:22 schreef Binnenvetter22 het volgende:
[..]
Smakeloos? Dan heb je overduidelijk geen goede rotivel geproefd.😂
Je breekt mn hart..quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Vergeleken met een pannenkoek is het een smakeloze plak
Komop zeg, we hebben het over een vel van bloem met water. ga er nou niet interessant over doenquote:
Was denk ik een tortilla....en dan niet zo'n echte mais tortilla, maar een uit de supermarkt.quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:22 schreef Binnenvetter22 het volgende:
[..]
Smakeloos? Dan heb je overduidelijk geen goede rotivel geproefd.😂
Uhh...nee.quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Komop zeg, we hebben het over een vel van bloem met water. ga er nou niet interessant over doen
Er zit ook kikkererwten en/of aardappel in. Ga niet doen alsof je weet waar je over praat.quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Komop zeg, we hebben het over een vel van bloem met water. ga er nou niet interessant over doen
Exact😂quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was denk ik een tortilla....en dan niet zo'n echte mais tortilla, maar een uit de supermarkt.
Dat kan maar dat is geen vereiste.quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:32 schreef Binnenvetter22 het volgende:
[..]
Er zit ook kikkererwten en/of aardappel in. Ga niet doen alsof je weet waar je over praat.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat kan maar dat is geen vereiste.
Ik heb het recept ooit van indische mensen gehad en zie dat in die contreien er dus enkel water en bloem wordt gebruikt
Brengt me terug bij wat ik net zei; je hebt nog geen goede rotivel geproefdquote:Op zaterdag 14 september 2019 00:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat kan maar dat is geen vereiste.
Ik heb het recept ooit van indische mensen gehad en zie dat in die contreien er dus enkel water en bloem wordt gebruikt
Komt blijkbaar wel oorspronkelijk uit die contreien (wiki)quote:
Ja daar sta je dan met je grote mondquote:Een roti of chapati is een ongerezen rond of ovaal platbrood dat zijn oorsprong heeft op het Indisch subcontinent.
Ik ga het niet eens uitleggen. Je zoekt het maar uit.quote:Op zaterdag 14 september 2019 00:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Komt blijkbaar wel oorspronkelijk uit die contreien (wiki)
[..]
Het gaat mij meer om de shit die er bij komt. Eet het net zo makkelijk zonder die pannenkoekquote:Op zaterdag 14 september 2019 00:40 schreef Binnenvetter22 het volgende:
[..]
Brengt me terug bij wat ik net zei; je hebt nog geen goede rotivel geproefd
Nou vooruit. Ik gun je deze aftochtquote:Op zaterdag 14 september 2019 00:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitleggen. Je zoekt het maar uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |