Nee gewoon beschaafd.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Roti met bestek etenben je debiel of zo?
Deze heb ik ooit op, was niet te vreten. Een roti haal je gewoon bij de lokale Surinamer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hou niet zo van de Nederlandse keuken, ik ben meer van de exotische gerechten."
Man man man...Je kan je nagels schrobben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:42 schreef roos94 het volgende:
Gister een heerlijkerotirol
op
Je weet wel, rotiplaatje met kip, masala, kousenband, aardappel en ei
Helemaal top. Maar het saus van die roti lijkt wel tot in het diepste van mijn nagels doorgedrongen
Inmiddels al zo'n 5 keer handen gewassen + gedoucht en mijn nagels zijn nog steeds geel![]()
Klacht: een onhygiënische uitstraling na het consumeren van rotirol
Ook prima zelf te maken, zonder die Knorr troep.quote:Op vrijdag 13 september 2019 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit op, was niet te vreten. Een roti haal je gewoon bij de lokale Surinamer.
Dat heb ik niet geprobeerd natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man...Je kan je nagels schrobben.
Nagellak is niet toegestaan in mijn werkveld.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:59 schreef Bzzzzt het volgende:
Doe gewoon je nagels lakken zoals de meeste vrouwen.
Lekker exotisch? Hipster? Voor iedereen die niet in een boerengat is opgegroeid is roti gewoon al 15-20 jaar een normaal bekend gerecht.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:10 schreef wilders_baas het volgende:
ah weer een hipster die interessant doet door 'lekker exotisch' te eten
Roti, hipster en lekker exotisch in één zin?quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:10 schreef wilders_baas het volgende:
ah weer een hipster die interessant doet door 'lekker exotisch' te eten
Roti maak je zelfquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit op, was niet te vreten. Een roti haal je gewoon bij de lokale Surinamer.
De kip masala vulling dan, de roti zelf, die koop ik in de vriezer van de toko, daar begin ik niet aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |