Die thuiswedstrijd was wel echt tof ja, billenknijpeen en nagelbijtenquote:
Met die doedelzakspeler die het hand in hand speelde voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 13 september 2019 07:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die thuiswedstrijd was wel echt tof ja, billenknijpeen en nagelbijten
Die scheidsrechtersquote:
Toen jij nog in de verrekijker zat ja.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:17 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een gedetailleerde herinneringen.18 jaar geleden.
Ik ben 27, dus valt mee.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Toen jij nog in de verrekijker zat ja.
Ah.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben 27, dus valt mee.
Toen elke thuiswedstrijd (inclusief finale) geweest als 13-jarig pikkie.quote:Op vrijdag 13 september 2019 08:17 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een gedetailleerde herinneringen.18 jaar geleden.
Dat hele UEFA cup-seizoen hing wel van geluksmomenten aan elkaar eigenlijk maar dat maakt zo'n prijs misschien nog wel mooier.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen elke thuiswedstrijd (inclusief finale) geweest als 13-jarig pikkie.
Nog steeds wel dankbaar voor, al had ik wel gewild dat ik iets ouder was. Toen kon ik toch wat minder inschatten dat het zo’n bijzondere prestatie was.
Dit. 100% dit.quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen elke thuiswedstrijd (inclusief finale) geweest als 13-jarig pikkie.
Nog steeds wel dankbaar voor, al had ik wel gewild dat ik iets ouder was. Toen kon ik toch wat minder inschatten dat het zo’n bijzondere prestatie was.
Eens.quote:
Van Bronckhorstgod.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Dat jullie die gast vorig jaar aan ons hebben verhuurdAlsof er bij Feyenoord iets beters stond.
Lekker blind vertrouwen in huurling Clasie.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Dat jullie die gast vorig jaar aan ons hebben verhuurdAlsof er bij Feyenoord iets beters stond.
Ik zat in de brugklas toen. Had een schoolfeest die avond en liep toen telkens naar de kapstok om mijn moeder te bellen om te vragen hoeveel het stondquote:Op vrijdag 13 september 2019 11:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Glasgow-thuis in 2002 was wel tof ja
Ik kan me herinneren dat het in een voorjaarsvakantie was. Ik was als 12 jarig jochie met familie een weekje naar een of andere Center Parcs en zat daar met m'n pa te kijken. We kregen uiteindelijk het verzoek van de buren om niet meer zo hard te juichen
Bijlow over Vermeer was niet gek.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lekker blind vertrouwen in huurling Clasie.
Dat en de keuze voor Bijlow over Vermeer vind ik beide een van de minste keuzes van Giogod
Jawel, veel mindere keeper.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijlow over Vermeer was niet gek.
Jones over Vermeer en vooral de manier waarop in 17/18 was wel gek.
Vermeer was elke keer de gehele voorbereiding geblesseerdquote:
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermeer was elke keer de gehele voorbereiding geblesseerd
er was een moment dat Vermeer fit was en Bijlow niet zo'n sterke indruk maaktequote:Op vrijdag 13 september 2019 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermeer was elke keer de gehele voorbereiding geblesseerd
Ik was 18 ofzo, enige wat ik mij kan herinneren is dat ik na afloop door het dorp ben gaan fietsen liedjes zingen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:40 schreef hhh38 het volgende:
In 2002 zat ik als 8-jarig jochie voor de buis. Herinner me dat ik tot de finale alleen de 1e helften mocht kijken omdat ik daarna naar bed moest, maar voor de finale mocht ik opblijven
ik was toen ook 8 (komt wel dichtbij zo), wij keken in Salou in zo'n Nederlands caféquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:40 schreef hhh38 het volgende:
In 2002 zat ik als 8-jarig jochie voor de buis. Herinner me dat ik tot de finale alleen de 1e helften mocht kijken omdat ik daarna naar bed moest, maar voor de finale mocht ik opblijven
Hetzelfde, maar dan als 7-jarig jochiequote:Op vrijdag 13 september 2019 14:40 schreef hhh38 het volgende:
Mooie drie wissels als de wedstrijd het toelaat of nodig heeft. Met name De_Jorg kijk ik wel naar uit, spelen met een echte spits is wel fijn denk ik zo.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Persconferentie; Jorgensen en Toornstra waarschijnlijk weer bij selectie, Senesi vanaf de bank.
Mooi die herinneringen hèquote:Op vrijdag 13 september 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dan als 7-jarig jochie. Ik mocht wel Feyenoord-Glasgow afkijken omdat het schoolvakantie was. Bij de finale tegen Dortmund zaten we in Kroatië, die avond is een heel heldere herinnering. Ik had een ijscoupe erbij en ik kreeg er van de spanning geen hap van op.
Een beleid gebaseerd op het fit blijven van één speler.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooie drie wissels als de wedstrijd het toelaat of nodig heeft. Met name De_Jorg kijk ik wel naar uit, spelen met een echte spits is wel fijn denk ik zo.
Toch best een brede selectie op de been gebracht, alleen moet je echt bidden dat Jorgensen fit blijft.
Ja leuk, de andere 10 posities zijn relatief goed bezet.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beleid gebaseerd op het fit blijven van één speler.
Je ziet dit jaar hoe belangrijk Europees voetbal is, zonder dat hadden we Senesi niet kunnen halen, had het nieuwe trainingscomplex er niet gestaan (of wel met een zoveelste schuld). Volgend jaar heb je die inkomsten ook weer hard nodig om salarissen en transfersommen voor vervangers van Ié en Karsdorp te betalen. In dat opzicht vind ik dat Troost echt een cruciale fout heeft gemaakt bij het samenstellen van de selectie. Je bent door dat grapje nu al namelijk 6 onnodige verliespunten opgelopen en Jorgensen blijft echt geen heel seizoen fit. In zo'n geval is het ook maar hopen dat Berghuis geen schop krijgt, want dan ben je helemaal verlamd in scoringsdrift.
Idd, hoop echt dat Jorgensen minuten krijgt. Sowieso benieuwd naar hem, vorig jaar vond ik het, ook als ie fit was, ontzettend matig. Maar dan zag ik gister weer wat beelden uit het kampioensjaar en dan is het echt een goede spits.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooie drie wissels als de wedstrijd het toelaat of nodig heeft. Met name De_Jorg kijk ik wel naar uit, spelen met een echte spits is wel fijn denk ik zo.
Toch best een brede selectie op de been gebracht, alleen moet je echt bidden dat Jorgensen fit blijft.
Ik zeg nergens dat de rest niet relatief goed opgelost is. Ik vind het vergelijkbaar met een slechte keeper starten. Het kost je gewoon enorm veel punten, doordat het een cruciale positie is in je elftal. Ik vind het echt een hele zware fout.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja leuk, de andere 10 posities zijn relatief goed bezet.
Dat is al meer dan veel andere seizoenen. Maar volgens mij vindt iedereen dat er een spits a la die Griek van PSV had moeten komen, dus dat punt kun je nog wel 10 keer maken...
Koller ja, lastige voetballer was dat toen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:15 schreef Oldground het volgende:
Het was meivakantie toen bij de finale. Herinner me dat ik als 10-jarige met vader en broertje op zo'n piepklein kleurentelevisie zaten te kijken in een appartement in Mallorca. Ik had enorm veel zenuwen nadat Koller die bal stijf in de kruising had gerost.
Mooi deze nostalgie.
Gelukkig hadden wij Gyanquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koller ja, lastige voetballer was dat toen.
Heb dat seizoen alle Europese thuiswedstrijden bijgewoond, behalve de finale. Mooie wedstrijden, sfeer was toen ook heel tof. De enige dissonant was Sparta Praag die ons alle hoeken van het veld liet zien in de CL.quote:Op vrijdag 13 september 2019 14:40 schreef hhh38 het volgende:
gelukkig maar want anders hadden we nooit in de UEFA cup gekomenquote:Op vrijdag 13 september 2019 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb dat seizoen alle Europese thuiswedstrijden bijgewoond, behalve de finale. Mooie wedstrijden, sfeer was toen ook heel tof. De enige dissonant was Sparta Praag die ons alle hoeken van het veld liet zien in de CL.
Precies. Nu ik herinneringen terughaal denk ik ook aan die 1-1 van Pi-air tegen PSV. Dat is toch wel een van de mooiste momenten die ik heb meegemaakt als Feyenoorder denk ik. Veel mensen waren al naar huis.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:42 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gelukkig maar want anders hadden we nooit in de UEFA cup gekomen
Nee, volgens mij precies in de laatste seconde..zoals paar jaar terug tegen Ajax.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:46 schreef PSVCL het volgende:
Met geluk van PSV gewonnen in de kwartfinale.
Doelpunt van van Hooijdonk was buiten de tijd
Was je bezig met een aftelfilmpje die avond dan?quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:46 schreef PSVCL het volgende:
Met geluk van PSV gewonnen in de kwartfinale.
Doelpunt van van Hooijdonk was buiten de tijd
jij snapt em.quote:Op vrijdag 13 september 2019 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je bezig met een aftelfilmpje die avond dan?
Met dank aan bovenstaande ook verzekerd van een passepartout op de gele zijdequote:Op zaterdag 14 september 2019 10:19 schreef Oldground het volgende:
Je kan sinds een kwartier passe-partouts bijkopen als SK-houder. Nog genoeg keuze.
Ik las dit ook. Het wordt maandagavond interessant. Zijn standpunt is ook heel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)nderhouden~ae28a01d/
Joriengod
quote:Van den Herik, zelf lid van de Sportclub: ,,De leden van de Sportclub die de verkoop van de aandelen willen tegengaan, hebben maar twee mogelijkheden om dat voor elkaar te krijgen: een meerderheid achter zich krijgen, óf een motie van wantrouwen tegen het bestuur indienen. Dat is mijn advies aan hen. En niet meer wachten, want dan ben je te laat.'' ...
En hoe. In de komende drie weken zeven potjes. We gaan Jørgensen en Toornstra weer hard nodig hebben.quote:
kijk! dat zijn teksten!quote:Op zondag 15 september 2019 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hoe. In de komende drie weken zeven potjes. We gaan Jørgensen en Toornstra weer hard nodig hebben.
Verwacht vandaag wel wat minuten. Senesi denk ik nog niet.quote:Op zondag 15 september 2019 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hoe. In de komende drie weken zeven potjes. We gaan Jørgensen en Toornstra weer hard nodig hebben.
Goeiequote:Op zondag 15 september 2019 12:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh?
Ik ga morgen pas bij je moeder langs.
wanneer had jij voor de laatste keer sex?quote:Op zondag 15 september 2019 12:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh?
Ik ga morgen pas bij je moeder langs.
Geelgodquote:Op zaterdag 14 september 2019 22:28 schreef CR7 het volgende:
Malen 4 goals en die heb nog geen miljoen gekost. Waarom gaat Feyenoord nooit achter zo'n Malen, Dilrosun, Redan etc aan? Misschien willen ze niet komen, maar je leest ook nooit of ze interesse hebben.
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 15 september 2019 12:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Vente zit lekker op het bankje bij hoogvlieger RKC.
“Van de basis in een volle Kuip, naar banken in de fietsenstalling van Waalwijk”quote:Op zondag 15 september 2019 12:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Vente zit lekker op het bankje bij hoogvlieger RKC.
Waarom wil je dat weten?quote:Op zondag 15 september 2019 12:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer had jij voor de laatste keer sex?
Dat is niet zo leuk.quote:Op zondag 15 september 2019 13:09 schreef Wicky15 het volgende:
Geen Berghuis bij de selectie vandaag.
Sinisterra, Narsingh Larsson.quote:Op zondag 15 september 2019 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Aderlating.
Sinisterra-Jørgensen-Narsingh
Larsson-Jørgensen-Sinisterra
Larsson-Narsingh-Sinisterra
Welke gaat 't worden?
Laatste denk ik. Tweede helft met de Jorg indien nodig.quote:Op zondag 15 september 2019 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Aderlating.
Welke gaat 't worden?
#AnnounceBarcelonaquote:Op zondag 15 september 2019 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Barcelona volgt Feyenoord nu op Instagram.
Kan samen met Kelly de pionnetjes zetten.quote:Op zondag 15 september 2019 13:22 schreef fetX het volgende:
Johnston niet eens op de bank. Dat moet een topper zijn.
KuytGod.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 15 september 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Berghuis zit niet bij de selectie. Daar begint het al.
Ah joh, gelukkig zitten we ruim in de aanvallers.quote:Op zondag 15 september 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Berghuis zit niet bij de selectie. Daar begint het al.
Stam kennende zal het wel Larsson worden op links.quote:Op zondag 15 september 2019 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Aderlating.
Welke gaat 't worden?
Al dat gezeik had je prima kunnen voorkomen door gewoon een spits te halen.quote:Op zondag 15 september 2019 13:37 schreef Duveldrinker het volgende:
Hopelijk Berghuis wel tegen Rangers.
Moeizame 1-0.quote:Op zondag 15 september 2019 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Al die blessures is gewoon pech. Maar goed dat we een extra spits hebben gehaald. Vandaag wordt puntverlies helaas. 0 scorend vermogen.
Inderdaad, ben blij dat Troost het seizoen 2019/2020 laat afhangen van de blessurebestendigheid van Jörgensen.quote:Op zondag 15 september 2019 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Al die blessures is gewoon pech. Maar goed dat we een extra spits hebben gehaald. Vandaag wordt puntverlies helaas. 0 scorend vermogen.
Jorgensen speelt donderdag gwn.quote:Op zondag 15 september 2019 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al dat gezeik had je prima kunnen voorkomen door gewoon een spits te halen.
Je kan niet fatsoenlijk voetballen met Narsingh in de spits. Houdt geen bal vast. Is lastig voetballen.quote:Op zondag 15 september 2019 13:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Moeizame 1-0.
Onze verdediging staat inmiddels wel.
Ongekend. Gaat je zoveel punten kosten. Las net dat je 7 wedstrijden in 20 dagen oid speelt. Kan toch niet met 1 spitsquote:Op zondag 15 september 2019 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, ben blij dat Troost het seizoen 2019/2020 laat afhangen van de blessurebestendigheid van Jörgensen.
Gigantische blunder met als eindverantwoordelijke Troost.quote:Op zondag 15 september 2019 13:45 schreef Duveldrinker het volgende:
We hebben nu 7 centrum verdedigers en 1 spits. Goede balans.
Botje, Baco Ie, Senesi, Van Beek en Geertruida?quote:Op zondag 15 september 2019 13:45 schreef Duveldrinker het volgende:
We hebben nu 7 centrum verdedigers en 1 spits. Goede balans.
we waren iets te druk met verdedigers halenquote:Op zondag 15 september 2019 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Gigantische blunder met als eindverantwoordelijke Troost.
Tsja, misschien wel. Maar er moesten ook gewoon nieuwe cv's bij natuurlijk. Baco en Botteghod konden echt niet meer. Iemand naast Botteghin met snelheid is al een verbetering.quote:Op zondag 15 september 2019 13:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Gigantische blunder met als eindverantwoordelijke Troost.
Zal minimaal tot de winterstop wel doorgaan.quote:Op zondag 15 september 2019 13:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
![]()
Gaat het nu nog steeds over die spits die niet kwam?
Ja dat was een leuke optie geweest, zie je nu al gelijk.quote:Op zondag 15 september 2019 14:15 schreef CR7 het volgende:
Achteraf lullen is makkelijk natuurlijk maar zelfs die Reza was een prima invaller geweest.
Ja, dat weet ik ook wel. Maar de transferperiode is nogal dicht enzo. Elke week hetzelfde gezeik aanhoren is ook wat vermoeiend.quote:Op zondag 15 september 2019 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal minimaal tot de winterstop wel doorgaan.
Logisch ook, want het zorgt gewoon voor bijzonder weinig mogelijkheden voorin.
Dat ga je gewoon merken gedurende het seizoen.
Maar nogmaalsquote:Op zondag 15 september 2019 14:26 schreef Zipportal het volgende:
Mario Been bij FOX. Dus verliezen we wel weer.
10 10 10quote:Op zondag 15 september 2019 14:26 schreef Zipportal het volgende:
Vermoeiende gozer is datquote:Op zondag 15 september 2019 14:26 schreef Zipportal het volgende:
Heb hem werkelijk nog nooit iets noemenswaardigs horen zeggen. Voegt echt niks toe.quote:
Oh ja, want de competitie is niet belangrijk.quote:Op zondag 15 september 2019 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jorgensen speelt donderdag gwn.
Niks aan t handje.
Zelfde categorie inderdaadquote:Op zondag 15 september 2019 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb hem werkelijk nog nooit iets noemenswaardigs horen zeggen. Voegt echt niks toe.
John de Wolf overigens ook niet.
quote:Op zondag 15 september 2019 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godverdomme, weer een bedankt Hansje
Niet zo piepenquote:Op zondag 15 september 2019 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, want de competitie is niet belangrijk.
Top toch.quote:Op zondag 15 september 2019 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hele reden dat je die Senesi kunt kopen is omdat je europees speelt.
Iemand die het prima vindt dat er geen spits is kan beter RKC gaan supporten.quote:Op zondag 15 september 2019 14:41 schreef onlogisch het volgende:
Kalm heren. Denken we aan de sfeer???
Vente is wel een toppertje ja.quote:Op zondag 15 september 2019 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand die het prima vindt dat er geen spits is kan beter RKC gaan supporten.
Al meer redelijke voorzetten gezien dan in heel afgelopen seizoen bij elkaar. Paar prima aanvalletjes. Niks mis mee. Alleen nog iemand die ze erin schiet.quote:
Heeft geen ruimte om snelheid te maken en dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 15 september 2019 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Narsingh kan er echt geen reet van hé.
Hij heeft ook geen snelheid meer.quote:Op zondag 15 september 2019 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft geen ruimte om snelheid te maken en dan blijft er weinig over.
Of hij weet het goed te verbloemen.quote:Op zondag 15 september 2019 14:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen snelheid meer.
Zie je, dat werkt.quote:Op zondag 15 september 2019 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede jinx.quote:Op zondag 15 september 2019 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan ook. Goede goal wel.quote:Op zondag 15 september 2019 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of hij weet het goed te verbloemen.
Prima stiftjequote:Op zondag 15 september 2019 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
lekker gewerkt door Troost!quote:Op zondag 15 september 2019 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben geen spits nodig joh.
Sinisterra kan echt ballen, helaas heeft de helft hier dat nog niet door. Hij is ook sterk in de duels op z'n eigen handige manier. Hij moet alleen eens beginnen scoren. Wel assistje net.quote:Op zondag 15 september 2019 15:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sinisterra doet het wel beter dan Narsingh in de spits.
1 goal en dan komt het als ketchup jongen!quote:Op zondag 15 september 2019 15:01 schreef aTypisch het volgende:
Sini is wel echt bizar, die heeft vorig seizoen in zijn invalbeurten echt niks goeds gedaan
De shock and awe tactiek van Jaap met twee opstormende backs en een fysiek sterk middenveld.quote:Op zondag 15 september 2019 15:02 schreef Ali_boo het volgende:
Krijg het bijna niet uit mijn strot maar ben aangenaam verrast met het vertoonde spel
omdat je geen specialist hebtquote:Op zondag 15 september 2019 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
Hoezo weer een andere penaltynemer.
Heb je ook ergens een grijntje positiviteit?quote:Op zondag 15 september 2019 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
Kan ook zijn dat ze onderling hebben afgestemd wie de penalty neemt.quote:Op zondag 15 september 2019 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap ik, maar normaal kies je één persoon uit als trainer.
Jij bent zo'n figuur dat nog teert op het kampioenschap van twee jaar terug.quote:Op zondag 15 september 2019 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een grijntje positiviteit?
Hoeft niet veel te zijn hoor.
Ik teer nog altijd op 2002. Is dat ook oke?quote:Op zondag 15 september 2019 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat nog teert op het kampioenschap van twee jaar terug.
Moet je helemaal zelf weten vriend.quote:Op zondag 15 september 2019 15:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik teer nog altijd op 2002. Is dat ook oke?
Kan me niet herinneren de laatste keer dat ik zo genoot van een wedstrijdquote:Op zondag 15 september 2019 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De shock and awe tactiek van Jaap met twee opstormende backs en een fysiek sterk middenveld.
Kampioensjaar had je wel een paar van die potjes.quote:Op zondag 15 september 2019 15:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren de laatste keer dat ik zo genoot van een wedstrijd
Geen specialist. Dus kunnen meestal maar in 1 hoek schieten.quote:Op zondag 15 september 2019 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord zet ADO overal op het veld onder druk en dwingt ze tot fouten. Toch echt de verdienste van Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2019 15:08 schreef Maastoren het volgende:
ADO is verschrikkelijk slecht. Dit zegt weinig over het niveau van Feyenoord.
Valt ook wat voor te zeggen. Misschien ben ik te kritischquote:Op zondag 15 september 2019 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Feyenoord zet ADO overal op het veld onder druk en dwingt ze tot fouten. Toch echt de verdienste van Feyenoord.
quote:Op zondag 15 september 2019 15:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Valt ook wat voor te zeggen. Misschien ben ik te kritisch
quote:Op zondag 15 september 2019 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je ook ergens een grijntje positiviteit?
Hoeft niet veel te zijn hoor.
Ik drink mijn koffie zwart. Zoals mijn ziel.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zullen we eens een kop koffie drinken? Lijkt me gezellig.
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef Slobeend het volgende:
Als Stam Ié er maar niet uit haalt voor Senesi, aangezien Botteghin toch de aanvoerder is vrees ik daar een beetje voor.
Same here!quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink mijn koffie zwart. Zoals mijn ziel.
Bedankt, dit zei ik de eerste keer al dat ze dat geluid maakten. 3 wedstrijden geleden.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zie het zo voor me. De Uefa die straks gaat zeggen dat de supporters oerwoudgeluiden maken bij Ie.
Mijn oprechte excuses dat ik die ene post niet heb gelezen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt, dit zei ik de eerste keer al dat ze dat geluid maakten. 3 wedstrijden geleden.
Het is je vergeven kameraad.quote:Op zondag 15 september 2019 15:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses dat ik die ene post niet heb gelezen.
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter tekent Karsdorp gewoon even een contractje hier. Kan ie tegelijk de band krijgen.
Volgens sommige users hier mag je niks zeggen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. Topsportmentaliteit.
Laten we dan eerst een testje doen of hij het woord ‘aanvoerder’ kan spellen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter tekent Karsdorp gewoon even een contractje hier. Kan ie tegelijk de band krijgen.
Sorry kapitein. Lekker blijven spelen met Botje idd.quote:
Zit ook wel een beetje in het dna van de club. Snel tevreden zijn en je eigen spelers niet afvallen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens sommige users hier mag je niks zeggen.
8 van de 18 aanvoerder kunnen dat niet in de Eredivisie toch niet.quote:Op zondag 15 september 2019 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we dan eerst een testje doen of hij het woord ‘aanvoerder’ kan spellen.
Vanuit financieel oogpunt maakt het weinig uit.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef Slobeend het volgende:
Als Stam Ié er maar niet uit haalt voor Senesi, aangezien Botteghin toch de aanvoerder is vrees ik daar een beetje voor.
Botje zal er wel uitgaan lijkt me.quote:Op zondag 15 september 2019 15:13 schreef Slobeend het volgende:
Hoe volgt dit uit mijn opmerking?quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry kapitein. Lekker blijven spelen met Botje idd.
Dat die aan het eind van het seizoen geen duel meer wint vergeven we hem wel.
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd, maar dat mag je niet benoemen.quote:Op zondag 15 september 2019 15:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zit ook wel een beetje in het dna van de club. Snel tevreden zijn en je eigen spelers niet afvallen.
Gaat wel veranderen. Sinds het kampioenschap zijn de supporters wel kritischer.quote:Op zondag 15 september 2019 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd, maar dat mag je niet benoemen.
Altijd grappig als mensen op die manier argumenteren. ‘Iemand wil Karsdorp niet als captain, dus hij wil vast Botteghin als basisspeler!’quote:Op zondag 15 september 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe volgt dit uit mijn opmerking?
ADO kan er dan ook geen kut vanquote:Op zondag 15 september 2019 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Fer speelt wel echt een bazenpot zeg. Sowieso ben ik blij verrast over hoe goed het loopt vandaag.
Waarom Google je op Liam Kelly.quote:Op zondag 15 september 2019 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Lol, als je Googled op Liam Kelly komt er rechts in beeld bij zijn beschrijving 1.78m en 74kg te staan.
Mooi, dan ben ik ook in de twee meter.quote:Op zondag 15 september 2019 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Lol, als je Googled op Liam Kelly komt er rechts in beeld bij zijn beschrijving 1.78m en 74kg te staan.
Had aandrang.quote:Op zondag 15 september 2019 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom Google je op Liam Kelly.
Nee, er staat foto en beschrijving van onze Kelly bij.quote:Op zondag 15 september 2019 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik ook in de twee meter.
Maar heb je niet die keeper met dezelfde naam te pakken?
Ik zie het nu ook, mooi dat ie eindelijk zijn groeispurt heeft te pakken dan!quote:Op zondag 15 september 2019 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, er staat foto en beschrijving van onze Kelly bij.
quote:Lof voor Feyenoord na vastleggen Kelly: 'Een type-Xavi'
Brian Tevreden is van mening dat Feyenoord zeer goede zaken heeft gedaan met het binnenhalen van Liam Kelly. Tevreden werkte tot vorig jaar zomer als technisch directeur bij Reading en raakte onder de indruk van de middenvelder.
'Toen ik bij Reading kwam, moest Liam eigenlijk vertrekken. Ze vonden hem te klein. Ik heb hem toen toch voor de club behouden en naar de eerste selectie gepromoveerd. Vervolgens heb ik Jaap Stam aangesteld als manager en die was eigenlijk meteen van hem onder de indruk. Hij heeft hem laten debuteren en Liam werd al snel een vaste kracht', aldus Tevreden, die tegenwoordig als CEO het beleid van Roeselare uitstippelt, in gesprek met Voetbal International.
Tevreden beschrijft Kelly als een echte spelmaker. 'Hij is creatief, technisch zeer vaardig en heeft een geweldige pass. Hij kan iemand wegsteken, maar ook het spel verleggen naar de andere kant van het veld. Hij is een speler die het tempo bepaalt. Hij weet wanneer hij moet versnellen of juist vertragen en daarnaast is hij een harde werker. Ik vind hem echt een zeer goede aanwinst voor Feyenoord.'
Transfervrij
Luisterend naar de complimenten van Tevreden is het opmerkelijk dat Reading Kelly desondanks transfervrij heeft laten gaan, ondanks een doorlopend contract. 'Daar krijgen ze spijt van, echt onbegrijpelijk. Er was ook interesse uit de Premier League voor hem en ik denk dat hij binnen één of twee jaar weer naar Engeland vertrekt. Ik ben echt heel verbaasd dat ze hem zo makkelijk hebben laten gaan. Bizar eigenlijk, ook omdat hij als speler uit de eigen jeugd geliefd was bij de fans.'
Dat Britse spelers het regelmatig moeilijk hebben in de Eredivisie, is volgens Tevreden geen reden voor de Feyenoord-fans om vraagtekens te plaatsen bij de komst van Kelly. 'Liam is geen typisch Britse speler. Hij is klein van stuk en heel technisch. Ik denk dat hij moeiteloos mee kan bij Feyenoord en al snel basisspeler zal worden. Jaap kent hem goed en weet precies hoe hij hem moet gebruiken. En vergis je niet, ondanks zijn lengte is hij fysiek best sterk. Je zet hem niet zomaar van de bal. En hij kan zo ontzettend kort om zijn as draaien, dat hij meestal helemaal niet in de duels komt.'
'Het is jammer dat hij bij Reading na het vertrek van Jaap een beetje buiten de boot viel. Er kwam een andere trainer die anders wilde voetballen. Ik heb contact met Liam gehad toen Feyenoord zich voor hem meldde en heb meteen gezegd dat hij het moet doen. De Eredivisie is op zijn lijf geschreven, verwacht ik. Tactisch en technisch is Liam gewoon een heel goede voetballer, hij is een beetje een type-Xavi. Hij kan op alle posities op het middenveld uit de voeten. Ik denk dat Jaap en zijn assistent Said Bakkati het heel goed hebben gedaan door hem binnen te halen.'
bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)-kelly-een-type-xavi
Dat waren wel uitzonderingen. Zelfs in de meest duidelijk uitgespeelde potten kwam ie niet verder dan Bilal in de 70e minuut laten invallen.quote:Op zondag 15 september 2019 16:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, die bracht geen 17 jarige Kokcu, of een 16 jarige Toure, of een 17 jarige Geertruida.
Aha, bedankt.quote:Op zondag 15 september 2019 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren wel uitzonderingen. Zelfs in de meest duidelijk uitgespeelde potten kwam ie niet verder dan Bilal in de 70e minuut laten invallen.
Het is wachten op @aTypisch die Gio gaat verdedigen.quote:Op zondag 15 september 2019 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren wel uitzonderingen. Zelfs in de meest duidelijk uitgespeelde potten kwam ie niet verder dan Bilal in de 70e minuut laten invallen.
In deze volkomen terecht.quote:Op zondag 15 september 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wachten op @:aTypisch die Gio gaat verdedigen.
quote:Op zondag 15 september 2019 16:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waardeloze 2e helft gewoon. Zonde.
quote:
Is wel zoquote:Op zondag 15 september 2019 16:08 schreef Slobeend het volgende:
Sinds Jörgensen meedoet lijkt het nergens meer op (lol).
quote:Op zondag 15 september 2019 16:12 schreef KennyPowers het volgende:
Met Gio zijn wissels was dit niet gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |