kan je geen liedje zingen of zo?quote:
Dat spel is nu echt helemaal verneuktquote:Op donderdag 12 september 2019 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
vroeger deed men dat eierspel nog wel eens
oh wat dan?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:11 schreef I. het volgende:
[..]
Dat spel is nu echt helemaal verneukt
ah lamequote:Op donderdag 12 september 2019 21:12 schreef I. het volgende:
[..]
Zijn nieuwe wapens toegevoegd die echt kut zijn,
Welke wil je horen?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan je geen liedje zingen of zo?
doe maar iets van sealquote:
quote:Op donderdag 12 september 2019 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje op 13-jarigen pissen.
quote:Op donderdag 12 september 2019 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Baby, I compare you to a kiss from a rose on the grey
ken je dat zonder googlen?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:15 schreef Flippiee het volgende:
Ooh, the more I get of you, the stranger it feels, yeah
Now that your rose is in bloom
ja hopelijkquote:
stagiairquote:
Even opgezocht op Spotify.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ken je dat zonder googlen?
ja ik ga z'n dochter fixenquote:
ah was helemaal impressedquote:
Zou nooit een satanist doen. Brrr.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ik ga z'n dochter fixen
zit toch al bij het vrijmetselarijquote:Op donderdag 12 september 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou nooit een satanist doen. Brrr.
Onterecht dusquote:Op donderdag 12 september 2019 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah was helemaal impressed
Zou ik ook gewoon doenquote:Op donderdag 12 september 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat ik deze ga kopen met mijn mini werk bonus
[ afbeelding ]
Jij kan ook altijd eten hèquote:
De rest op mijn verlanglijstje is moeilijk te verdedigen tegenover werk. Is zeer duidelijk 18 plus materiaal.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onterecht dus
[..]
Zou ik ook gewoon doen
quote:
dat tweede is het knelpunt bij mijquote:Op donderdag 12 september 2019 21:27 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niks mis mee als je altijd kan eten. Helemaal als je er niet moddervet van wordt.
Haha knelpunt.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat tweede is het knelpunt bij mij
ik werk nog een liter cola light naar binnen en dan naar bed denk ikquote:Op donderdag 12 september 2019 21:31 schreef I. het volgende:
Ik vreet vanavond weer toastjes met kip-kerrie salade, en als ik dan nog honger heb, gooi ik nog een stokbroodje kruidenboter in de oven
Lekker manquote:Op donderdag 12 september 2019 21:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik werk nog een liter cola light naar binnen en dan naar bed denk ik
Als je moddervet bent dan knelt er van alles. Ik dacht dat je een woordgrap maakte.quote:
Bijvoorbeeldquote:
uh oh ja dat was een grapje!quote:Op donderdag 12 september 2019 21:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je moddervet bent dan knelt er van alles. Ik dacht dat je een woordgrap maakte.
[..]
Bijvoorbeeld
Oké dan ga ik weerquote:Op donderdag 12 september 2019 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallooooo daar ben ik weer
Niks mis mee verderquote:
Wordt het toch nog gezellig hier.quote:Op donderdag 12 september 2019 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké dan ga ik weer
[..]
Niks mis mee verder
Hou jij wel van dikke wijven?quote:Op donderdag 12 september 2019 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké dan ga ik weer
[..]
Niks mis mee verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |