SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag wel een mooi lijstje van kiind waar ik me grotendeels aan wil gaan wagen.
avocado, banaan, eigeel (Geen eiwit i know). En dan elk product min 3 dagen achter elkaar.
Uiteindelijk zal het wel weer gewoon worden wat we op dat moment in huis hebben, haha.Zonder hoop geen leven.
Op vakantie heb ik wolwasmiddel gekocht en daar een wol/handwasje gedaan. Zou ossengalzeep daarna nog werken?quote:Op zondag 29 september 2019 21:23 schreef Rebubbled het volgende:
Bobby, heb je ossengalzeep geprobeerd? Dat werkt hier echt top. In de wasbak voorwassen met ossengalzeep, nog een laag erop en dan in de machine. Geen vlek meer te bekennen.
Ik maakte de baby wel wakker door hem als ik zelf ging slapen een nachtluier om te doen en een slaapzakje aan. Tegenwoordig probeer ik dat wat beter te timen, door dat te doen als het na 21 uur is bijvoorbeeld. Als hij dan in slaap valt leg ik hem in zijn bedje boven en ga ik zelf weer naar beneden. Ik twijfel dan altijd wat ik moet doen. Ik maak hem het liefst wakker om te drinken (of ik leg hem halfslapend aan) zodat de kans groter is dat hij door slaapt. Maar tegenwoordig heb ik het idee dat hij óók wel doorslaapt als ik hem niet meer 's avonds nog aanleg, dus soms sla ik die nachtvoeding over.quote:Op zondag 29 september 2019 21:20 schreef Rebubbled het volgende:
Ceviche wat goed! Hier vanavond aardappel geprobeerd waar hard bij gekokhalst werd. Hoeveel eet Koert per keer? Slikt hij het ook echt door?
Sisu, waarom geen eiwit?
Nog een vraag trouwens, maken jullie de baby wakker voor de laatste voeding als jullie zelf naar bed gaan? Bug wil vaak 1 à 1,5 uur nadat ik ben gaan slapen voeden en dat trek ik heel slecht qua fatsoenlijk wakker worden en ik heb er dan ook geen geduld voor en vind het vervelend dat gepruts aan mijn lijf. Veel onbewust, want ik kan me echt slecht uit mijn slaap trekken. Alle andere voedingen, incl. later in de nacht heb ik dit niet. Dus ik denk dat het komt doordat mijn slaap op een ongelukkig moment wordt doorbroken. En toen bedacht ik me ineens dat jullie de baby wellicht gewoon even aanleggen net voordat je zelf gaat slapen?
Ze slaapt bij jullie toch? Je kan een droomvoeding proberen, dat ze gewoon doorslaapt maar wel eten krijgt.quote:Op zondag 29 september 2019 21:20 schreef Rebubbled het volgende:
Ceviche wat goed! Hier vanavond aardappel geprobeerd waar hard bij gekokhalst werd. Hoeveel eet Koert per keer? Slikt hij het ook echt door?
Sisu, waarom geen eiwit?
Nog een vraag trouwens, maken jullie de baby wakker voor de laatste voeding als jullie zelf naar bed gaan? Bug wil vaak 1 à 1,5 uur nadat ik ben gaan slapen voeden en dat trek ik heel slecht qua fatsoenlijk wakker worden en ik heb er dan ook geen geduld voor en vind het vervelend dat gepruts aan mijn lijf. Veel onbewust, want ik kan me echt slecht uit mijn slaap trekken. Alle andere voedingen, incl. later in de nacht heb ik dit niet. Dus ik denk dat het komt doordat mijn slaap op een ongelukkig moment wordt doorbroken. En toen bedacht ik me ineens dat jullie de baby wellicht gewoon even aanleggen net voordat je zelf gaat slapen?
Yes, hier wel in elk geval. Het hielp zelfs voor een groot deel toen een roze/wit slaapzakje felgroen was geworden door een afgevend nieuw slabbetje.quote:Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Op vakantie heb ik wolwasmiddel gekocht en daar een wol/handwasje gedaan. Zou ossengalzeep daarna nog werken?
8 kilo voor de bijvoeding? Wow... dat weegt prul nu - met ruim tien maanden - nog niet. Toen we aan bijvoeding begonnen, woog ze 5 kilo ofzo.quote:Op zondag 29 september 2019 21:26 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hier gaat bijvoeding via de Rapley methode. De kinderdagopvang doet dat ook, dus wij doen mee. En ik ben er ook wel enthousiast over. Het betekent in elk geval dat we pas beginnen met bijvoeden als 't Jonkje goed kan zitten.
Hij is komende week 4 maanden oud maar ik heb nog niet zoveel zin om bijvoeding te geven. Dan is het tijdperk waarin hij alleen maar is gevoed met mijn lijf voorbij. We moeten hem toch eerst richting de 8 kg zien te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |