Waar zeg ik dat, ik zeg je hebt ze er tussen zitten.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iedere homo is dezelfde ??? Koekoek
Dikke Tostiquote:Op donderdag 12 september 2019 18:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Toffe Tony of Messias als artiestennaam voor Jessie.
ft ghettokind reunionquote:
Oh my Wat domquote:Op donderdag 12 september 2019 18:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie wil gaan rappen onder de naam - MESSIAS, Hiske vindt het hilarisch.
Dat heeft dus niks met homo zijn te maken.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat, ik zeg je hebt ze er tussen zitten.
In dit geval wel, drama queens zijn sommigequote:Op donderdag 12 september 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks met homo zijn te maken.
Nou danquote:Op donderdag 12 september 2019 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In dit geval wel, drama queens zijn sommige
Ook in de hetero wereld lopen ze rond, maar ik heb het nu over twee homo's, dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn
Het openbaren van al die ellende is imo niet handig.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:36 schreef Gladiolio het volgende:
ik snap jordi wel. Die is veroordeeld door zijn familie en wil bevestiging krijgen. Hoopte die ook te krijgen door zijn bezoek van.... Zie je mam, pap. Dit heb ik bereikt of dit durf ik ook te doen.
Het altijd maar moeten vechten heeft hem venijnig in zijn uitlatingen gemaakt.
Denk het ook niet, maar dit is blijkbaar de manier waarop hij dit wilde doen.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het openbaren van al die ellende is imo niet handig.
De stem:''De bewoner die de gong heeft laten luiden moet per direct naar huis.''quote:Op donderdag 12 september 2019 18:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Nou Brandon, ff lekker die voetbal tegen die gong opschieten.
|Papa kwam niet en mama had geen vooroordelen, hij kon juist goed zijn ei bij haar kwijtquote:Op donderdag 12 september 2019 18:36 schreef Gladiolio het volgende:
ik snap jordi wel. Die is veroordeeld door zijn familie en wil bevestiging krijgen. Hoopte die ook te krijgen door zijn bezoek van.... Zie je mam, pap. Dit heb ik bereikt of dit durf ik ook te doen.
Het altijd maar moeten vechten heeft hem venijnig in zijn uitlatingen gemaakt.
Hij is teleurgesteld, dat hij geen bezoek meer mag ontvangen.
Blijft die gong (opdracht) dan actief?quote:Op donderdag 12 september 2019 18:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Nou Brandon, ff lekker die voetbal tegen die gong opschieten.
Wat zou dat heerlijk zijn als die griezel moet vertrekkenquote:Op donderdag 12 september 2019 18:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De stem:''De bewoner die de gong heeft laten luiden moet per direct naar huis.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |