abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:44:22 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188925856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond t ook vrij dom allemaal.
Vooral de 2 hoofddames onderling.
Wat een geforceerd wijvengeneuzel zeg.
Karakters maken totaal onlogische beslissingen :')

"Oh ik ben hier plots op een eiland en ik heb geheugenverlies. Waarom waarom?"
Nou, ik heb iets vreemds gevonden!
"Ja fijn voor je, ik ga lekker zwemmen en jij bent een trut, ook al ken ik je niet"

:{

Da's een beetje t niveau van de dialogen.
:D

Duidelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188925884
Ik ga het wel proberen.
SOONY
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:51:16 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188925986
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:46 schreef DKUp het volgende:
Ik ga het wel proberen.
Het probleem is: als ik iets begin, wil ik t ook afmaken.
Maar ik ergerde me echt kapot aan de geforceerde drama's en dialogen :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188926977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond t ook vrij dom allemaal.
Vooral de 2 hoofddames onderling.
Wat een geforceerd wijvengeneuzel zeg.
Karakters maken totaal onlogische beslissingen :')

"Oh ik ben hier plots op een eiland en ik heb geheugenverlies. Waarom waarom?"
Nou, ik heb iets vreemds gevonden!
"Ja fijn voor je, ik ga lekker zwemmen en jij bent een trut, ook al ken ik je niet"

:{

Da's een beetje t niveau van de dialogen.
het begon er al mee dat ze wakker word en het eerste wat ze doet is een schelp als een trompet bespelen. :')

daarna tenenkrommend dialoog en acteerwerk en toen heb ik hem maar afgezet.
  vrijdag 13 september 2019 @ 17:07:27 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188928286
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:57 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

het begon er al mee dat ze wakker word en het eerste wat ze doet is een schelp als een trompet bespelen. :')

Dat was nog vrij ver de aflevering in ;) maar idd..... die schelp :')
Was natuurlijk wel een speciale schelp he.

Anyway, we mochten hier niet te veel slowchatten over de inhoud, maar met je eens: bagger.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188928395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat was nog vrij ver de aflevering in ;) maar idd..... die schelp :')
Was natuurlijk wel een speciale schelp he.

Anyway, we mochten hier niet te veel slowchatten over de inhoud, maar met je eens: bagger.

Vrij ver? letterlijk na 2 minuten. Ze wordt wakker, zegt "Hallo, iemand" en denkt ik ga trompetteren op een schelp. _O-
pi_188929102
Unbelievable

Ging wel
pi_188929927
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batman Begins – [VS] 2005 12 2:19 uur | Actie, Duister, Fantasy, Misdaad, Sci-Fi
Na de moord op zijn ouders, traint Bruce Wayne met een duistere organisatie en keert terug naar Gotham City om misdaad te bestrijden onder een nieuwe naam.

Black Lagoon – [Japan] S01-03 2006 12 | Actie, Misdaad
Wanneer een succesvolle Japanse zakenman dood wordt geacht na zijn ontvoering door piraten, start hij een nieuw leven als piraat tussen zijn ontvoerders.

Chef Show, The – [VS] S02 2019 AL - Netflix Original | Lifestyle
Schrijver, regisseur en foodie Jon Favreau en chef-kok Roy Choi onderzoeken gerechten binnen en buiten de keuken, samen met ervaren chef-koks en beroemde vrienden.

Hedefim Sensin – [Turkije] 2018 9 1:45 uur | Comedy, Offbeat
Een onfortuinlijke gehaktbalverkoper raakt door zijn geklets in de problemen en ontvlucht Istanbul om op een schitterend eiland een nieuw leven te beginnen.

Hello, Privilege. It's Me, Chelsea – [VS] 2019 6 1:04 uur - Netflix Original | Controverseel, Documentaire, Provocerend
In deze documentaire onderzoekt Chelsea Handler hoe wit privilege de Amerikaanse cultuur beïnvloedt en hoe het haar eigen leven en carrière ten goede is gekomen.

Kabaneri of the Iron Fortress: The Battle of Unato – [Japan] S01 2019 12 - Netflix Original | Actie, Duister, Fantasy, Horror, Sci-Fi
Ikoma en het IJzeren Fort gaan het gevecht aan op het slagveld van Unato en sluiten zich aan bij de alliantie om de regio te heroveren op de kabane-horde.

Marianne – [Frankrijk] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Horror
Een beroemde schrijfster van horrorverhalen ontdekt bij terugkomst in haar geboorteplaats dat de boze geest uit haar nachtmerries nu ook de echte wereld onveilig maakt.

Monarca – [Mexico] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama
Ana María keert na 20 jaar terug naar Mexico om de leiding te nemen over het tequila-imperium van haar familie, dat ten onder dreigt te gaan door corruptie en geheimen.

Ranch, The – [VS] Deel 7 2016 12 0:29 uur - Netflix Original | Comedy
Een voormalig footballfenomeen, zijn oudere broer en hun vader, die veehouder is, proberen samen een ranch op het platteland te runnen en met elkaar te leren leven.

Shanghai Fortress – [China] 2019 12 1:47 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een jonge man valt voor een heroïsche generaal en treedt snel in haar voetsporen als de mensheid de aarde verdedigt tegen buitenaardse wezens die een energiebron zoeken.

Tall Girl – [VS] 2019 6 1:42 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Tienerfilm
Na jaren worstelen lukt het de 1,85 m lange Jodi haar onzekerheden te overwinnen. Dan raakt de tiener verstrikt in een driehoeksverhouding op haar highschool.

Top Boy – [VK] S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Twee doorgewinterde drugsdealers keren terug naar de straten van Londen, maar hun jacht op geld en macht wordt bedreigd door een jonge, meedogenloze oplichter.

Unbelievable – [VS] Miniserie 2019 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een jonge vrouw wordt beschuldigd van liegen over verkrachting. Twee vrouwelijke detectives onderzoeken een reeks identieke aanvallen. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_188931401
Shanghai Fortress werd zelfs door Chinese kijkers niet gesmaakt, ik denk dat we die science fiction film ook beter overslaan...

Top Boy (met steun van de rapper Drake) haalt wel goede reviews. Aangezien het officieel een "derde seizoen" is, kan het nuttig zijn om de oudere seizoenen te kennen (via recaps).
pi_188933833
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:51 schreef Aether het volgende:
Tweet!

BIRDERS explores the migration of a diverse number of birds who successfully traverse the US-Mexico border each year, and the bird lovers on both sides of the frontier who celebrate this journey.


Oh, die gaat op mijn lijst!!😍
pi_188935958
Zit momenteel in Macedonië en zie dat Vikings op Netflix staat met NL ondertiteling, is deze ook in NL beschikbaar? :o
pi_188936007
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 00:17 schreef Drankster het volgende:
Zit momenteel in Macedonië en zie dat Vikings op Netflix staat met NL ondertiteling, is deze ook in NL beschikbaar? :o
Net gecheckt, momenteel niet beschikbaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188936070
Batman
Batman Begins
The Dark Knight
The Dark Knight Rises
Tegelijkertijd beschikbaar wat ontzettend heerlijk *; :9~

Nou ja gooi Batman Returns, Batman Forever en Batman & Robin (ja die mag er heel even) op :7
SOONY
  zaterdag 14 september 2019 @ 01:00:20 #64
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188936642
Batman begins _O_ De beste imo
pi_188937082
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 00:17 schreef Drankster het volgende:
Zit momenteel in Macedonië en zie dat Vikings op Netflix staat met NL ondertiteling, is deze ook in NL beschikbaar? :o
Ik had ook al eens The Last Kingdom S3 met NL ondertitels bekeken. Ik vermoed dat Netflix de ondertitels al aanmaakt en dan wacht tot de licenties ooit vrij komen. Maar het vreemde effect is dan idd dat je het in buitenlandse Netflix-regio's krijgt.

Aangezien Vikings bij Prime Video zit bij buurlanden is de kans laag dat Netflix de licentie in NL zal krijgen. Maar mss als het al lang vervlogen is, hoewel ik betwijfel dat Netflix er actief achter gaat.
pi_188938596
Vikings staat op ziggo on demand


Jaa the last kingdom duurt echt veeelste lang
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 september 2019 @ 09:12:29 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188938683
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 08:58 schreef Vinture het volgende:
Vikings staat op ziggo on demand

Jaa the last kingdom duurt echt veeelste lang
Wachten op S3 duurt inmiddels zo lang dat ik straks eerst weer een paar dagen kan kijken naar en lezen over de eerste twee seizoenen om te weten wie wie is enzo ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 09:43:23 #68
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_188938934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef Themeparktommy het volgende:
En wie stappen er nu allemaal over naar Disney+ ?
ik denk niemand.
Heb nu dat proefabonnement, maar de inhoud is 80% kinderseries aangevuld met oude meuk.
Ze moeten nog voldoen aan de europese eis dat 10% ofzo van europese makelij moet zijn (en x procent moet nederlands zijn geloof ik).
Nee, met het huidige aanbod is disney+ het geld niet waard. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat alles op disney+ als leeftijd maximaal 12 heeft. Het is een gezinsding. Leuk voor erbij, maar op een beetje spanning, horror, thriller, actie etc hoef je daar niet te rekenen.
Het komt op mij een beetje over als het babysitterkanaal. Ga ergens babysitten en je kunt het kind met een gerust hart achter disney+ zetten.
De buckler onder de streamingdiensten.
Leuk dat star wars en marvel dingen erop staan, maar die heeft iedereen al wel gezien die het wil zien, of gewoon zelfs al in eigen bezit.

Ik was iig snel uitgebladerd.

Maar als je jonge kinderen hebt kan ik me voorstellen dat je zoiets erbij zou nemen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_188938948
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
Batman begins _O_ De beste imo

JAAAAAAA _O_
SOONY
pi_188939211
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 09:43 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk niemand.
Heb nu dat proefabonnement, maar de inhoud is 80% kinderseries aangevuld met oude meuk.
Ze moeten nog voldoen aan de europese eis dat 10% ofzo van europese makelij moet zijn (en x procent moet nederlands zijn geloof ik).
Nee, met het huidige aanbod is disney+ het geld niet waard. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat alles op disney+ als leeftijd maximaal 12 heeft. Het is een gezinsding. Leuk voor erbij, maar op een beetje spanning, horror, thriller, actie etc hoef je daar niet te rekenen.
Het komt op mij een beetje over als het babysitterkanaal. Ga ergens babysitten en je kunt het kind met een gerust hart achter disney+ zetten.
De buckler onder de streamingdiensten.
Leuk dat star wars en marvel dingen erop staan, maar die heeft iedereen al wel gezien die het wil zien, of gewoon zelfs al in eigen bezit.

Ik was iig snel uitgebladerd.

Maar als je jonge kinderen hebt kan ik me voorstellen dat je zoiets erbij zou nemen.
Nu ja. Vanaf 12 november komt er nieuwe content op, zoals de Mandalorean en zo. Die kun je dan alleen via Disney+ zien.

Maar ik hoop nog steeds dat ze het in combinatie met Hulu in Nederland gaan uitbrengen. Dan wordt het interessant. Nu alleen voor af en toe een maandje om wat nieuwe series te bingen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Admin zaterdag 14 september 2019 @ 10:12:21 #71
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_188939259
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nu ja. Vanaf 12 november komt er nieuwe content op, zoals de Mandalorean en zo. Die kun je dan alleen via Disney+ zien.
Dat is 1 serie, en dan moet je ook nog star wars liefhebber zijn. Er zal vast meer nieuws komen, maar het blijven allemaal gezinsseries. Ook leuk hoor, maar wij zijn zelf meer van de penny dreadful, stranger things, dark, the rain, game of thrones, the walking dead, breaking bad, orphan black, black mirror etc series. Disney+ is volledig PG-13 (bij ons 12) wat betekent dat zelfs een serie a la CSI/NCIS e.d. niet zou kunnen. Die zijn namelijk TV14 en dat is al een stap te ver voor Disney+

Er zal vast een grote markt zijn die vanwege de naam Disney al meteen een abonnement zal nemen, maar op Netflix valt gewoon veel meer te zien. Zeker als je ouder bent dan een jaar of 15.

Maar ik hoop nog steeds dat ze het in combinatie met Hulu in Nederland gaan uitbrengen. Dan wordt het interessant. Nu alleen voor af en toe een maandje om wat nieuwe series te bingen.
[/quote]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_188940192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef Themeparktommy het volgende:
En wie stappen er nu allemaal over naar Disney+ ?
Komt er bij.

Hebben dan Netflix, Amazon Prime en Disney+.

Wij hebben geen Nederlandse TV want als ik een medium haat dan is het wel de Nederlandse TV dus we streamen alles.

Ik durf niet te zeggen hoe lang Disney+ interessant blijft, ik heb weinig met Marvel en het niveau van Star Wars is ook al jaren karig. The Mandelorean (of hoe je het ook schrijft) lijkt me wel heel tof. Ook komen alle seizoenen van Malcolm in the Middle op Disney dus die ga ik sowieso kijken.
pi_188940229
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 september 2019 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Net gecheckt, momenteel niet beschikbaar.
Zonde, thanks voor het checken.
pi_188944719
Klaar met monarca volgende serie marianne
pi_188945100
Top boy _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')