Dus Mani is fan?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat kapsel van Pierre-Roger blijft mensonterend. Geef hem een oorbel en hij komt rechtsreeks uit *NSYNC gelopen.
Of de Backstreet Boys, hahaha.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat kapsel van Pierre-Roger blijft mensonterend. Geef hem een oorbel en hij komt rechtsreeks uit *NSYNC gelopen.
Bas is een verstandige jongen. Wie heeft er nog meer aan tafel gezeten bij VI, TDJ én RTL Darts?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou jij op Bas Muijs willen lijken?
Ik kan niemand bedenken. Zelfs Diekstra niet.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bas is een verstandige jongen. Wie heeft er nog meer aan tafel gezeten bij VI, TDJ én RTL Darts?
Wilfred!quote:Op donderdag 12 september 2019 15:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bas is een verstandige jongen. Wie heeft er nog meer aan tafel gezeten bij VI, TDJ én RTL Darts?
Brambi rijdt ook mee.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:29 schreef Slobeend het volgende:
Ze denken dat Brambi de sprint kan winnen?
Viggo Waas leek me ook wel een kandidaat maar geen darten volgens mij.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koert heeft nooit bij TdJ gezeten hè?
Geloof ik niet nee. Zodra de plicht roept voor Nolles of Zijlemans is Bossie ook niet meer veilig.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koert heeft nooit bij TdJ gezeten hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |