Ik denk dat we beter kunnen stoppen met islamitisch onderwijs. Zolang we het probleem niet durven te benoemen en het lafhartig met zulke maatregelen (al het religieus stoppen) proberen om maar niet voor racist uitgemaakt te worden gaat er echt niets veranderen hoor.quote:Op donderdag 12 september 2019 09:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat we beter kunnen stoppen met religieus onderwijs.
Ik vind alle religies kut dus wat mij betreft word religie een prive gelegenheid :pquote:Op donderdag 12 september 2019 10:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen stoppen met islamitisch onderwijs. Zolang we het probleem niet durven te benoemen en het lafhartig met zulke maatregelen (al het religieus stoppen) proberen om maar niet voor racist uitgemaakt te worden gaat er echt niets veranderen hoor.
Gloednieuw accountje. Gewoon weer de zoveelste kloon.quote:Op woensdag 11 september 2019 22:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De eerste gehersenspoelde meldt zich.
Omdat de mensen het makkelijk kunnen redden zonder zich aan te passen. Sommigen vertellen altijd dat Nederland altijd een immigratieland is geweest. Wat ze alleen vergeten (?) te vertellen is dat die immigranten van vroeger zich het apelazarus moesten werken, omdat er helemaal niets voor ze geregeld werd. Ze moesten zich zelf maar redden.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:01 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Heel netjes verwoord dit 100% eens. Wat is er in godsnaam zo erg om je aan te passen aan het land waar je woont???
Dit is inderdaad wel een dingetje, in veel landen lig je zonder baan/inkomen gewoon binnen no time op straat. Daar moet je wel werken & integreren om te overleven.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Omdat de mensen het makkelijk kunnen redden zonder zich aan te passen. Sommigen vertellen altijd dat Nederland altijd een immigratieland is geweest. Wat ze alleen vergeten (?) te vertellen is dat die immigranten van vroeger zich het apelazarus moesten werken, omdat er helemaal niets voor ze geregeld werd. Ze moesten zich zelf maar redden.
Er is dus gewoon geen noodzaak om je aan te passen.
Het gaat er niet om waar jij of ik ons in kunnen vinden, gelukkig leven we hier in een land waar we de vrijheid hebben dat zelf uit te maken. Het gaat er om dat met de komst van de islam die vrijheid nu juist op het spel staat.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind alle religies kut dus wat mij betreft word religie een prive gelegenheid :p
Laat ze deze denkbeelden dan lekker in hun eigen zandbak ventileren - in deze samenleving horen dit soort volstrekt achterhaalde en stompzinnige theorieën niet thuisquote:Op donderdag 12 september 2019 10:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verbieden van dit soort teksten heeft weinig zin. Als het niet in het lesmateriaal wordt opgenomen krijgen ze het wel op een andere manier te horen. Deze denkbeelden behoren nu eenmaal tot deze religie.
Dan heeft verbieden nog steeds zin. Je zou dit nooit op scholen in een boek moeten zien staan.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verbieden van dit soort teksten heeft weinig zin. Als het niet in het lesmateriaal wordt opgenomen krijgen ze het wel op een andere manier te horen. Deze denkbeelden behoren nu eenmaal tot deze religie.
Je volgt toch gewoon het onderwijs in het land waar je woont. Waarom moeten er überhaupt van dit soort scholen zijn - een overduidelijk teken dat ze niet willen integreren in deze maatschappij en hun eigen denkbeelden willen doordrukken, ten koste van allesquote:Op donderdag 12 september 2019 10:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter kunnen stoppen met islamitisch onderwijs. Zolang we het probleem niet durven te benoemen en het lafhartig met zulke maatregelen (al het religieus stoppen) proberen om maar niet voor racist uitgemaakt te worden gaat er echt niets veranderen hoor.
Religie is niet het probleem, de islam is het probleem
Precies, dit soort idioterie mag niet als lesmateriaal uitgedragen worden. Eigenlijk helemaal nergens maar te beginnen bij deze "scholen"quote:Op donderdag 12 september 2019 10:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan heeft verbieden nog steeds zin. Je zou dit nooit op scholen in een boek moeten zien staan.
Opzich is het ook niets nieuws.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:54 schreef -XOR- het volgende:
Slecht natuurlijk, maar ik heb vroeger op een christelijke basisschool gezeten waar precies hetzelfde werd verteld wat betreft praktiserend homoseksuelen.
wat is jouw kennis over Lot?quote:Op donderdag 12 september 2019 00:58 schreef stopnaald het volgende:
Nee, vooral Lot als voorbeeld nemen!
Die Allah lijkt me best een chagerijnige en pietluttige knakker, als hij zelf om dat soort futiliteiten boos wordt.quote:Allah „vervloekt” vrouwen die hun wenkbrauwen epileren, vertelt het boek.
Daar is geen speld tussen te krijgen. Alleen er is geen praktiserend christen die alle homosexuelen wil afmaken.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:15 schreef Idisrom het volgende:
Uit de Bijbel
Leviticus 18:22: "Met een man mag u geen omgang hebben zoals met een vrouw; dat is een gruwel."
Leviticus 20:13: "Als een man met een andere man omgang heeft zoals met een vrouw, begaan beiden een afschuwelijke daad. Zij moeten ter dood worden gebracht."
Dan zat Jezus er wss toch weer naastquote:Op donderdag 12 september 2019 11:15 schreef Idisrom het volgende:
Uit de Bijbel
Leviticus 18:22: "Met een man mag u geen omgang hebben zoals met een vrouw; dat is een gruwel."
Leviticus 20:13: "Als een man met een andere man omgang heeft zoals met een vrouw, begaan beiden een afschuwelijke daad. Zij moeten ter dood worden gebracht."
Maar je wil je dus niet inzetten voor de homo-emancipatie in Nederland?quote:Op donderdag 12 september 2019 11:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben niet de linkse persoon dat overal om zich heen loopt te slaan en met een belerend vingertje anderen zit te corrigeren. Of tegen ene helft van intoleranten loopt te schreeuwen hoe intolerant ze zijn en voor de andere helft zijn kop in het zand steekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |