Je bent zelf gekquote:Op woensdag 11 september 2019 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal volkomen gek, denk je?
Pssst jongen pssstquote:
Wist niet dat je voorzien was van een piem0lquote:Op woensdag 11 september 2019 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf gek
[..]
Pssst jongen pssst
Hey hoer hey dikzak
Ik neuk je moeder
Je weet wel meer nietquote:Op woensdag 11 september 2019 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat je voorzien was van een piem0l
Hehehe lulquote:Op woensdag 11 september 2019 17:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat verklaart je Thailand-liefde wel natuurlijk
Krijg je een natte fluit vanquote:Op woensdag 11 september 2019 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij wel doorzettingsvermogen met dit weer
Doe eens even normaal jijquote:Op woensdag 11 september 2019 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf gek
[..]
Pssst jongen pssst
Hey hoer hey dikzak
Ik neuk je moeder
Goed goed. Dagje aan de studie, nu even wachten tot telefoon opgeladen is en door de regen boodschappen doenquote:Op woensdag 11 september 2019 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima, prima![]()
Daar dan?
[..]
Ik heb zin in een kermis en heb Volendamse kermis gemist. Rip.
quote:Op woensdag 11 september 2019 17:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe eens even normaal jij
Wat studeer je?quote:Op woensdag 11 september 2019 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Dagje aan de studie, nu even wachten tot telefoon opgeladen is en door de regen boodschappen doen
Dierverzorging mee begonnen vorige weekquote:Op woensdag 11 september 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik was heel even mijn zelfbeheersing kwijt
[..]
Wat studeer je?
Ik moet zo ook nog door de regen fietsenen eigenlijk konijnenhok schoonmaken
ik ook gemist helaasquote:Op woensdag 11 september 2019 17:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zin in een kermis en heb Volendamse kermis gemist. Rip.
Is dat deeltijd dan?quote:Op woensdag 11 september 2019 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dierverzorging mee begonnen vorige weekGecombineerd met werken dan wel, dat wel. Dus ben benieuwd
Dacht Jisp of Ilpendam nog. En in Purmerend is er nu nog een feestweek.quote:Op woensdag 11 september 2019 17:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook gemist helaas
volgens mij heb je weinig kermissen meer
in ieder geval niet bij mij in de buurt
Thuisquote:Op woensdag 11 september 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat deeltijd dan?
[..]
Dacht Jisp of Ilpendam nog. En in Purmerend is er nu nog een feestweek.
Zie dat voor jou wel door de vingers, maar moet geen standaard riedeltje worden dat je mij voor gek uitmaakt.quote:Op woensdag 11 september 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik was heel even mijn zelfbeheersing kwijt
[..]
Wat studeer je?
Ik moet zo ook nog door de regen fietsenen eigenlijk konijnenhok schoonmaken
de rijp ook nogquote:Op woensdag 11 september 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat deeltijd dan?
[..]
Dacht Jisp of Ilpendam nog. En in Purmerend is er nu nog een feestweek.
quote:Op woensdag 11 september 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie dat voor jou wel door de vingers, maar moet geen standaard riedeltje worden dat je mij voor gek uitmaakt.
Rijp ook nog inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2019 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
de rijp ook nog
maar allemaal vrij ver weg
maar wie weet dat ik er nog beland
Nee alleen donderdag meestal wel gezelligquote:
naja ze doen er wel wat aanquote:Op woensdag 11 september 2019 18:11 schreef Flippiee het volgende:
Nee alleen donderdag meestal wel gezellig
Mits mooi weer
En sinds vorig jaar soort kroegentocht met optredens ipv op het plein geloof ik.
Gewoon werken voor je kkgeldquote:Op woensdag 11 september 2019 18:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
naja ze doen er wel wat aan
ik kan alleen niet meer elke kermis vrij enzo ivm vrije dagen enzo gvd
kantoorslaaf antigenot
ja maar wil ook mn kop eraf op de kermisquote:Op woensdag 11 september 2019 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je kkgeld
Ja. Zo is het leven helaas.quote:Op woensdag 11 september 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar wil ook mn kop eraf op de kermis
dus moet kermissen prioriteren
dat is toch kut maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |