HIJ LIEGT IK HEB NIKS GEZEGDquote:Op woensdag 11 september 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van wie heb jij dat gehoord?
Hoeveel is voetbalquote:Op woensdag 11 september 2019 19:10 schreef Fok-it het volgende:
Meer dan 600 kcal per uur, zo koekoek
Dat zou ik noooooit doen!quote:
735quote:
Wanneer voor het laatst?quote:Op woensdag 11 september 2019 19:11 schreef Fok-it het volgende:
Daarom ben ik zo viesdik. Ik ga niet meer op wintersport
Daar 700 erbij per uurquote:
Ik vind familiedagen ook fantastisch. In de middag beginnen met bier drinken. Daarna een beetje spelletjes tussen teams, BBQ, vuurtje stoken, whisky drinken, slap lullen, dat soort dingen.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Familieverjaardagen dan niet, want beetje verwaterd, maar vroeger altijd vakanties, oud&nieuw, verjaardagen. Was goed.
Vind op fok sowieso wel beetje dat de algemene opinie is om je familie niet als dusdanig belangrijk te beschouwen als het is. En dan je directe familie
Toen ik jaar of 14 was denk ik?quote:Op woensdag 11 september 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst?
Januari is ook de meest waardeloze maand van het jaar.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1 januari is wel echt de meest waardeloze dag van het jaar hoor.
quote:Op woensdag 11 september 2019 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind familiedagen ook fantastisch. In de middag beginnen met bier drinken. Daarna een beetje spelletjes tussen teams, BBQ, vuurtje stoken, whisky drinken, slap lullen, dat soort dingen.
Altijd genieten ook als oudere ooms niet meer op hun benen kunnen staan. Of bezopen in de vijver fietsen ofzo.
Ja samen met februariquote:Op woensdag 11 september 2019 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..
Januari is ook de meest waardeloze maand van het jaar.
Ja denk ik ook welquote:Op woensdag 11 september 2019 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Januari is ook de meest waardeloze maand van het jaar.
Ja maar dat merk je pas echt in maartquote:Op woensdag 11 september 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel
Ben dan altijd blij wanneer de dagen eindelijk weer langer worden
Ja als de klok wordt verzet pasquote:Op woensdag 11 september 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat merk je pas echt in maart
Ik ben wel blij dat het nu niet zo allejezus vroeg licht meer is.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als de klok wordt verzet pas
Waarom?quote:Op woensdag 11 september 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat het nu niet zo allejezus vroeg licht meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |