Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:50 schreef Fushia2 het volgende:
hahaa Naatje loopt standaard met een harde
Nou, als ik bij Nieuwmarkt ofzo voor je op de wallen bent wat schone dames zie...quote:Op woensdag 11 september 2019 09:50 schreef Fushia2 het volgende:
hahaa Naatje loopt standaard met een harde
Touchéquote:Op woensdag 11 september 2019 09:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
als hij door de wallen loopt krijgt hij spontaan een slappe
chicks in Rotterdam > chicks in 020quote:Op woensdag 11 september 2019 09:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, als ik bij Nieuwmarkt ofzo voor je op de wallen bent wat schone dames zie...
Dat doe ik op als ik aangekomen ben op de VU. Heeft nu weinig zin daar ik me helemaal kapot zweet als ik ga fietsen.quote:
Ja, maar dan loop je achter de feiten aan. Deo helpt tegen de geur, maar houdt het zweten niet tegen.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat doe ik op als ik aangekomen ben op de VU. Heeft nu weinig zin daar ik me helemaal kapot zweet als ik ga fietsen.
Tevens, enorm kut weer om te fietsen...
Ligt er aan welke deo je hebt. Ik heb deo waar het zweet niet doorheen komt. Ook wel nodig ook helaas.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar dan loop je achter de feiten aan. Deo helpt tegen de geur, maar houdt het zweten niet tegen.
Dit wil ik niet onder mijn oksels.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er aan welke deo je hebt. Ik heb deo waar het zweet niet doorheen komt. Ook wel nodig ook helaas.
Spul is zo hardnekkig dat als je gaat douchen je oksel droog blijven dus altijd even extra goed schrobben voor een nieuwe laag aangebracht moet worden.
Ik trim het.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit wil ik niet onder mijn oksels.
Oksels scheren helpt ook. Snap niet dat veel mannen dit niet doen.
Nee dat inderdaad. Plus dan gaat het veel te veel jeuken als ik het ga scheren.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Eens om de zoveel tijd. Het is niet dat ik ga letten op stoppels net als vrouwen
Beter ga je niet. Zal niks worden.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker vertraging bij een sollicitatie.
NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |