Oh zooo, een hotel voor 140 man klinkt wat gemoedelijker.quote:Op donderdag 12 september 2019 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze wilden daar een gebouw van 6 verdiepingen wegzetten voor zo'n 500 polen. Nu zitten er in dat hotel zo'n 140.
Ik had je in de omgeving wel zo'n 12 betere restaurants aan kunnen bevelen
quote:
Waar jullie exact wonen weet ik nog steeds niet eigenlijkquote:Op donderdag 12 september 2019 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook echt gewoon maar net de Moerdijkbrug over he, alsof je in Essen gaat tanken en dan zeggen dat je in België bent geweest.
Hoiiiiii Fokkie!!quote:
Het klinkt ook nog eens leukerquote:
Wazoo op dr muil, OMG ROFLMAO hihi.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms geloof je niet wat je leest...
https://www.pupperish.com(...)DvGd5SmLnEauijOnA-Uo
Zouden dit soort mensen echt bestaan?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:19 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wazoo op dr muil, OMG ROFLMAO hihi.
In Amerika? Zeker weten. En we zijn al een tijdje bezig met die figuren na te doen. Dus dit is hier straks ook heel normaal. En dat is kuuuuuuuuuuuuuttttttt!!!quote:Op donderdag 12 september 2019 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zouden dit soort mensen echt bestaan?
quote:Op donderdag 12 september 2019 19:24 schreef YokiKloon het volgende:
Ga ik ook doen.. Yasmin, je reageert niet meer.. SERIEUS!! WAT NEGEER JIJ MIJ???
Cool down brother.quote:Op donderdag 12 september 2019 19:24 schreef YokiKloon het volgende:
Ga ik ook doen.. Yasmin, je reageert niet meer.. SERIEUS!! WAT NEGEER JIJ MIJ???
quote:Op donderdag 12 september 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ [url=file:///storage/emulated/0/Download/giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Puur of melk?quote:Op donderdag 12 september 2019 19:26 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh gelukkig, je bent er nog. Zeg, wil jij misschien voor mij een tablet kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |