Terecht.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als iemand overduidelijk misbruik maakt van de regels/wetgeving om ons te hinderen mogen we daar wel tegen optreden.
Tegenwoordig zou ik die animatietechnisch wel een heel stuk beter maken overigens.quote:
Nu ben ik wel benieuwd natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik die animatietechnisch wel een heel stuk beter maken overigens.
Ik ook, maar geen idee of ik de originele bestanden nog heb, is al best een tijdje geleden natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk
ga even kijken danquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen idee of ik de originele bestanden nog heb, is al best een tijdje geleden natuurlijk.
Nee dan moet ik op mijn oude laptop kijken gok ik, geen idee of die nog aangaat of waar die ligt.quote:
Ga even zoeken dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan moet ik op mijn oude laptop kijken gok ik, geen idee of die nog aangaat of waar die ligt.
Doe het lekker zelf.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan moet ik op mijn oude laptop kijken gok ik, geen idee of die nog aangaat of waar die ligt.
Die zal daar ook wel opstaan jaquote:
Ik dacht dat het van een NatGeo reclame was?quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:46 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Het blijft een geweldige gozer.
Doe eens aardig tegen Yoki joh, die jongen wil er gewoon een beetje ruig uitzien.quote:
Ja, dit is niet dezelfde.. Maar ik kon die ander niet vinden en toen zag ik deze. Komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van een NatGeo reclame was?
Of hij was op NatGeo en het was een reclame voor een cameramerk, Nikon ofzo?
Dat wil ik niet, zo ben ik gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Yoki joh, die jongen wil er gewoon een beetje ruig uitzien.
Maar dat pik je toch niet dat ze je uitmaakt voor vieze hipsterbaardquote:Op vrijdag 13 september 2019 22:53 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, zo ben ik gewoon.
Ik ben een hele rustige jongen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat pik je toch niet dat ze je uitmaakt voor vieze hipsterbaard
Niet om te stoken hoor, maar ik zou dat niet pikken als ik jou was hoor.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat pik je toch niet dat ze je uitmaakt voor vieze hipsterbaard
Niet om te stoken hoor, maar ik zou dat niet pikken als ik jou was hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |