Ik heb genoeg kennis over jullie religieuze concepten om te concluderen dat ik het een walgelijke, onderdrukkende, mensonterende & oorlogszuchtige bende vind. Meer kennis hoef ik niet te hebben.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:07 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Nee, maar jij valt religieuze concepten aan terwijl je openlijk aangeeft dat je geen kennis hebt en ook niet geïnteresseerd bent in nieuwe kennis op te doen. Een beetje dom.
2 miljard mensen denken hier anders over.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:13 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kennis over jullie religieuze concepten om te concluderen dat ik het een walgelijke, onderdrukkende, mensonterende & oorlogszuchtige bende vind. Meer kennis hoef ik niet te hebben.
Dat is mooi voor die 2 miljard mensen (die grotendeels in de meest verschrikkelijke theocratiën wonen) maar hoe en waarom zou dat mijn mening veranderen?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:14 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
2 miljard mensen denken hier anders over.
De wereld telt niet zoveel theocratiën, dus ook daar heb je niets van begrepen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat is mooi voor die 2 miljard mensen (die grotendeels in de meest verschrikkelijke theocratiën wonen) maar hoe en waarom zou dat mijn mening veranderen?
Ik tel er met SA, Iran, de 7 VAE en Brunei toch al 10. En als we dan nog even de landen erbij tellen die officieel geen theocratie zijn, maar waar moslims wel de dienst uitmaken zoals, Indonesië, Maleisië en nog een hele zwik Afrikaanse landen dan zijn dat er toch heel wat.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:17 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
De wereld telt niet zoveel theocratiën, dus ook daar heb je niets van begrepen.
Wie zijnd dat?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:14 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Wie? Je bedoeld de moslims?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De onderworpenen natuurlijk, wie anders?
Huh, doe eens even nader toelichten aub..quote:Op donderdag 12 september 2019 13:48 schreef Loekie1 het volgende:
Een religie met wel een ingang maar geen uitgang, is geen religie maar een gevangenis. Het probleem met de islam is dat iedereen die kritiek heeft, dwarsgezeten wordt in het lichtste geval en vermoord in het zwaarste geval. Waarbij ook de eigen geloofsgenoten niet ontzien worden. Daar zou wel eens wat meer aandacht voor mogen komen in de media.
Hey Werkperd, ga je al antwoord geven op de vraag waarom Gülenscholen wel dicht moeten?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Huh, doe eens even nader toelichten aub..
7 VAE, toe maar... zo kan ik het ook, ik tel 50 USA.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:22 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik tel er met SA, Iran, de 7 VAE en Brunei toch al 10. En als we dan nog even de landen erbij tellen die officieel geen theocratie zijn, maar waar moslims wel de dienst uitmaken zoals, Indonesië, Maleisië en nog een hele zwik Afrikaanse landen dan zijn dat er toch heel wat.
Maar dat heeft ook nog steeds niks te maken waarom het mijn mening zou moeten veranderen als 2 miljard mensen er anders over denken. Ik denk liever voor mezelf namelijk iets waar (streng) gelovigen vaak nogal moeite mee hebben.
Jazeker, Islam betekent Onderwerping. Ik vind moslims eigenlijk een veel te neutrale, abstracte benaming en denk dat dit de lading heel goed dekt.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wie? Je bedoeld de moslims?
IEDEREEN MOET ZO DENKEN ALS WIJ EEINNZZ!!!!quote:Wiersma noemt dat "enorm onrustbarend". "Dit staat haaks op alles wat we willen", zegt hij. "We kunnen nu niet langer wachten." Hij vindt dat de vrijheid van onderwijs ondergeschikt moet worden gemaakt aan het gelijkheidsbeginsel, dat bepaalt dat iedereen in Nederland in gelijke gevallen gelijk behandeld moet worden.
Dan zijn het er 4, maar waarom pik je nou steeds dat stukje er uit? Waarom leg je niet uit waarom ik mijn mening moet veranderen omdat 2 miljard mensen er anders over denken (de schattingen lopen trouwens eerder uiteen van 1,6 tot 1,8 miljard maar goed). En als die andere 5 tot 6 miljard mensen er wel anders over denken zou je dan juist niet denken dat die 2 miljard misschien hun mening moeten bijstellen?quote:Op donderdag 12 september 2019 15:44 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
7 VAE, toe maar... zo kan ik het ook, ik tel 50 USA.
Er zijn ook gelovigen die voor zichzelf denken. Atheïsten hebben niet het alleenrecht.
Nee, VAE = 1 land.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:49 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dan zijn het er 4, maar waarom pik je nou steeds dat stukje er uit? Waarom leg je niet uit waarom ik mijn mening moet veranderen omdat 2 miljard mensen er anders over denken (de schattingen lopen trouwens eerder uiteen van 1,6 tot 1,8 miljard maar goed). En als die andere 5 tot 6 miljard mensen er wel anders over denken zou je dan juist niet denken dat die 2 miljard misschien hun mening moeten bijstellen?
Nou dan heb ik je daarin verkeerd begrepen, dan blijf ik mooi geloven wat ik geloof en blijf jij mooi geloven wat jij gelooft.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:50 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Nee, VAE = 1 land.
En ze zijn geen theocratie.
En ik zei niet dat jij je mening MOET veranderen.
Idd, ik ga niemand dwingen om in de Islam geloven. Het moet wel oprecht zijn.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:52 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Nou dan heb ik je daarin verkeerd begrepen, dan blijf ik mooi geloven wat ik geloof en blijf jij mooi geloven wat jij gelooft.
Ik wilde hier helemaal niets over een mensonterende ideolgie weten die samenlevingen verkankert. Simpelweg omdat dat soort idioterie hier niet hoort. Maar intussen weet ik al meer dan genoeg om mijn oordeel klaar te hebben.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:31 schreef Werkperd het volgende:
De meeste die hier kritiek hebben op de Islam of met de media meelullen, hebben zelf geen eens kennis over de Islam. Mense...
Niemand hoeft hier dan ook te doen alsof men een expert is, om aan te geven dat de islam hier niet past. Duhquote:Op donderdag 12 september 2019 15:02 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Doe dan niet net of je een expert ben, man man man.
Okee, dus je bedoelde echt de moslims met deze 2 miljard mensen.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:14 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Ik heb het naar boven afgerond want 1,8 miljard werd in 2011 genoemdquote:Op donderdag 12 september 2019 15:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Okee, dus je bedoelde echt de moslims met deze 2 miljard mensen.
Welnu, het zijn er 1,8. Wel je basis(!) feiten op rij, eer voor je een andere denkt te kunnen beleren, ''expert''.
Ik neem jou niet al te serieus maar om even tijd te doden wil ik wel even reageren.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:34 schreef RealistAtheist het volgende:
@:Werkperd, je bent er weer! ga je nu eindelijk een antwoord geven op de vraag?
[..]
Waarom moeten Gülenscholen wel verboden worden?
Ik heb genoeg wetenschappelijke kennis om de overtuiging te hebben dat de islam een kwaadaardige onderdrukkende en haatzaaiende religie is. Jouw overtuigingen zijn gebaseerd op wankele aannames en duister geloof.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:07 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Nee, maar jij valt religieuze concepten aan terwijl je openlijk aangeeft dat je geen kennis hebt en ook niet geïnteresseerd bent in nieuwe kennis op te doen. Een beetje dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |