Waar zeg ik dat alle moslims dat niet erg vinden? Er zullen best heel wat zijn die een hekel aan salafisten hebben. Ik zeg alleen dat ik het sterke vermoeden heb dat veel moslims de denkbeelden van salafisten stiekem helemaal niet zo erg vinden. Dat zullen ze niet zo snel uiten, maar de overgrote meerderheid is gewoon oerconservatief in hun opvattingen. Als je op een willekeurige "zwarte" school aan Marokkaantjes of Turkjes vraagt wat ze van homosexualiteit vinden dan kan ik je op een briefje geven dat dat antwoorden niet mals zullen zijn. Net zoals je kunt vragen aan de meisjes daar of ze ooit met een niet Turkse of Marokkaanse man zouden willen/mogen omgaan. Ook daar kan ik je het antwoord al wel op geven. "Nee!" Het wordt er al jong ingestampt. Ik vind de uitspraak van dhr. Hiddema dat integratie via het bed gaat dan ook een rake opmerking. Helaas leven de Turken/Marokkanen hier zo in hun eigen bubbeltje/wijkje/cultuurtje dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh ja joh, de salafisten, die mij, een overtuigde praktiserende moslim, uitmaken voor ongelovige, die van binnen de islamitische gemeenschap, mijn religie proberen te kapen en vernietigen vind ik helemaal geweldig. niggah please
quote:Op donderdag 12 september 2019 11:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is Teenwolf met zijn Harun Yahya met botoxbimbos
on a serious note. als jij (maar ik kan het ook breder trekken naar de gemiddelde fok user) in staat bent om enigszins normaal te reageren op mijn posts, dan kan ik ook enigszins normaal reageren, om zo een zinnige post wisseling te krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2019 11:51 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat alle moslims dat niet erg vinden? Er zullen best heel wat zijn die een hekel aan salafisten hebben. Ik zeg alleen dat ik het sterke vermoeden heb dat veel moslims de denkbeelden van salafisten stiekem helemaal niet zo erg vinden. Dat zullen ze niet zo snel uiten, maar de overgrote meerderheid is gewoon oerconservatief in hun opvattingen. Als je op een willekeurige "zwarte" school aan Marokkaantjes of Turkjes vraagt wat ze van homosexualiteit vinden dan kan ik je op een briefje geven dat dat antwoorden niet mals zullen zijn. Net zoals je kunt vragen aan de meisjes daar of ze ooit met een niet Turkse of Marokkaanse man zouden willen/mogen omgaan. Ook daar kan ik je het antwoord al wel op geven. "Nee!" Het wordt er al jong ingestampt. Ik vind de uitspraak van dhr. Hiddema dat integratie via het bed gaat dan ook een rake opmerking. Helaas leven de Turken/Marokkanen hier zo in hun eigen bubbeltje/wijkje/cultuurtje dat dat nooit gaat gebeuren.
Ik heb het zelf op mijn werk meerdere keren meegemaakt dat een op het oog heel normaal islamitsch persoon er bij diepere gesprekken toch wel enge conservatieve denkbeelden op nahield. En dat zijn dan nog de vrij hoogopgeleide mensen.
Moskeebestuur grijpt zelf in na berichten van Nieuwsuur.quote:Imam Essalam Moskee op de wip na oproep aan moslims om te verhuizen
Imam Said Abarkan van de Rotterdamse Essalam Moskee moet duidelijk afstand nemen van de controversiële uitspraak dat moslims uit Nederland dienen te vertrekken, omdat ‘het niet ons land is’. Doet hij dat niet, dan kan de imam zelf vertrekken, aldus het bestuur van de grootste moskee van het land.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-verhuizen~a5bcaaad/
Dilemma. Moet domrechts nu gaan juichen of huilen nu de moslims blijven.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moskeebestuur grijpt zelf in na berichten van Nieuwsuur.
Jij strooit wel heel vaak met de term domrechts hè? Ik zie het in allerlei reacties van jou in allerlei topics terugkomen.quote:Op donderdag 12 september 2019 12:55 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Dilemma. Moet domrechts nu gaan juichen of huilen nu de moslims blijven.
Waarom moeten Gülenscholen wel verboden worden?quote:Op woensdag 11 september 2019 14:52 schreef Werkperd het volgende:
Gulenscholen moeten wel verboden worden.
Staatspropaganda van NPO:quote:Op donderdag 12 september 2019 13:31 schreef Werkperd het volgende:
De meeste die hier kritiek hebben op de Islam of met de media meelullen, hebben zelf geen eens kennis over de Islam. Mensen die hun gedachtegoed laten beïnvloeden door valse beweringen van de media kun je niet serieus nemen.
Het is ook grappig om te zien dat het aantal bekeerlingen met de dag stijgt terwijl de Islam volgens de algemene opinie die gevormd wordt door de media, slecht moet zijn.
Al deze leugens zorgen voor averechtse werking. Zien jullie dat niet in? Hoe meer de Islam onder druk wordt gezet, hoe meer verboden op gebied van geloofsuiting komen, hoe sterker het geloof zelf wordt.
De geliefde profeet en boodschapper van de Heer der werelden werd jarenlang onderdrukt omdat hij de mensen slechts aanriep tot het aanbidden van één God. Zijn dappere metgezellen werden jarenlang gemarteld, uit hun woonplaatsen verdreven, maar wie is er uiteindelijk geslaagd?
Daarom zeg ik, ook al valt het westen met hun terrorisme creatie moslimlanden binnen, ook al roeien ze moslims uit met bommen en machinegeweren, ook al pompen ze dmv media dag en nacht leugens over de islam, zij zullen niet welslagen.
Dit soort figurenquote:Op donderdag 12 september 2019 14:38 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Staatspropaganda van NPO:
They want to extinguish the light of Allah with their mouths, but Allah refuses except to perfect His light, although the disbelievers dislike it.
9/32 Koran
Nee, als je gelooft in iemand die op een gevleugeld paard naar de maan gevlogen is om hem doormidden te hakken ben je een realist...quote:Op donderdag 12 september 2019 14:42 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Jouw nickname danrealist my ass.
quote:VVD wil interventieteam
De liberalen willen bovendien dat er een speciaal interventieteam wordt opgericht om salafisme tegen te gaan. "Er is hier sprake van geestelijke mishandeling en kindermishandeling. Je ziet dat er docenten uit Saudi-Arabië of Koeweit hier les komen geven. We moeten hier een grote groep mensen op zetten die dit oppakken en opsporen", aldus Dennis Wiersma.
Hij wil dat departementen van onder andere ministers Grapperhaus en Koolmees samenwerken zodat kennis en opsporing niet gefragmenteerd raakt.
Inspectie moet tik op de vingers krijgen
De onderwijsinspectie gaf aan geen reden te zien tot ingrijpen. "Je mag uitdragen dat homoseksualiteit vanuit jouw levensovertuiging niet mag, als je maar óók uitdraagt dat anderen daar anders tegenaan kijken en dat je daarmee moet samenleven", aldus de inspectie tegen Nieuwsuur en NRC.
Die reactie wekt de irritatie van VVD en PvdA, die eisen dat minister Slob de inspectie een tik op de vingers geeft. "Ik ben verbaasd over dit oordeel. Wij vinden dit niet oké en willen dat er wel wordt ingegrepen", zei Attje Kuiken, Kamerlid voor de PvdA in 1 op 1. "Dit is flauwekul en de minister moet ons echt geruststellen op dit punt", voegde de liberaal Wiersma toe.
http://www.islamicbulleti(...)le_quran_science.pdfquote:Op donderdag 12 september 2019 14:43 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Nee, als je gelooft in iemand die op een gevleugeld paard naar de maan gevlogen is om hem doormidden te hakken ben je een realist...![]()
![]()
Wat moet ik hier mee? Ik ga geen heel boekwerk doorlezenquote:Op donderdag 12 september 2019 14:45 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
http://www.islamicbulleti(...)le_quran_science.pdf
Daarom moet je ook niet over zaken beginnen waar je geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:48 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat moet ik hier mee? Ik ga geen heel boekwerk doorlezen
hier past maar 1 antwoord:quote:Op donderdag 12 september 2019 14:49 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet over zaken beginnen waar je geen verstand van hebt.
Nee, stel je voor dat je iets nieuws leert, eng!!! Hahaha.quote:Op donderdag 12 september 2019 14:48 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En zeker geen boekwerk wat zogenaamd de wetenschap achter de koran moet aantonen![]()
Doe dan niet net of je een expert ben, man man man.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:01 schreef RealistAtheist het volgende:
Als ik iets nieuws wil leren heb ik wel interessantere boeken in mijn boekenkast. En als ik over sprookjes wil lezen koop ik wel iets van de gebroeders Grimm.
Huh? Ik heb nergens beweert dat ik een expert ben? En ook al zou ik dat gezegd hebben, is dat een voorwaarde om ergens over mee te mogen praten? Alsof jij zo'n expert ben over de Nederlandse samenleving (je bent toch geen afgestudeerd leraar maatschappijleer neem ik aan?) daar praat je toch ook over mee. Er zouden wel heel weinig discussies overblijven als we alleen ergens over mogen praten waar we een expert in zijnquote:Op donderdag 12 september 2019 15:02 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Doe dan niet net of je een expert ben, man man man.
Nee, maar jij valt religieuze concepten aan terwijl je openlijk aangeeft dat je geen kennis hebt en ook niet geïnteresseerd bent in nieuwe kennis op te doen. Een beetje dom.quote:Op donderdag 12 september 2019 15:06 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nergens beweert dat ik een expert ben? En ook al zou ik dat gezegd hebben, is dat een voorwaarde om ergens over mee te mogen praten? Alsof jij zo'n expert ben over de Nederlandse samenleving (je bent toch geen afgestudeerd leraar maatschappijleer neem ik aan?) daar praat je toch ook over mee. Er zouden wel heel weinig discussies overblijven als we alleen ergens over mogen praten waar we een expert in zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |