En voor ¤475 opgevreten/gezopen/gerooktquote:Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
¤85 euro op vooruitgegaan sinds maandag
Nee, Jessie wil dat graag, het wachten is nu op een lijkquote:Op woensdag 11 september 2019 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest..
Ik hoor ze nu op de stream praten over een uitvaart in utopia
(Kinderen)...
Ik vind dat nogal wat...
Is er een email gekomen over iemand die dat wil ofzo?
Dus dat.......quote:Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die loopt nog meer voor lul dan Merel
ik vind dat ook echt jiet kunnen, zo op tv...quote:Op woensdag 11 september 2019 09:13 schreef Verida het volgende:
Ik vind de manier waarop ze over die uitvaart praten zo smakeloos.
Dieptepunt van Utopia wat mij betreft.
BAH!!!quote:Op woensdag 11 september 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Jessie wil dat graag, het wachten is nu op een lijk
Ja, ik vind het ook helemaal niets hoorquote:Op woensdag 11 september 2019 09:13 schreef Verida het volgende:
Ik vind de manier waarop ze over die uitvaart praten zo smakeloos.
Dieptepunt van Utopia wat mij betreft.
Zelfs als het iemands laatste wens is, vind ik het niet kunnenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind dat ook echt jiet kunnen, zo op tv...
Of het moet iemands laatste wens zijn..
Ja, ik snap het ook nietquote:
Nee ,ergens niet, al ben ik wel van , iemands laatste wens respecterenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs als het iemands laatste wens is, vind ik het niet kunnen
wat een idiotenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook helemaal niets hoor
Jessie zegt dat het marthofke wel geschikt zou zijn voor een kist neer te zetten
De inwoners willen het niet in een van de huisjes, moet in de silo
Stoelen huren
Catering doen ze zelf
Kledingwensen. Jessie denkt dat ze niet in korte broeken en sokken moeten gaan
Merel denkt allemaal het zelfde
Maris zegt misschien wel allemaal in het groen of in het rose
Lijken zat, Ik krijg de indruk dat er al potentiële klanten op een spuitje wachten.. "wat ze bedoelen" zegt Jessie steeds, er is dus al een aanvraagquote:Op woensdag 11 september 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Jessie wil dat graag, het wachten is nu op een lijk
zie je het al voorjaar, HALLLOOOOOO< ik ben Merel, is nou toch je ........ dood gegaan??? KOm op hier heb je een puntmutsje en een ballon en nu gaan we spelletjes doenquote:
Dit izjn punten die de uitvaart meneer binnen heeft gebrachtquote:Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een idioten
wat heeft die kleding in vredesnaam met een uitvaart te maken?
Ik word er gewoon onpasselijk van.
ze gaan er braaf in meequote:Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is gewoon een febo dingetje hoor, dit is niet het idee van Jessie hoor.............Dit is tv maken anno 2019...........
Dragers , ook al is het een kerkloze begraving , dragen zwarte , zal het bijna smoking noemen, dat zal misschien wel ergens vast staanquote:Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een idioten
wat heeft die kleding in vredesnaam met een uitvaart te maken?
Ik word er gewoon onpasselijk van.
Ik vind het ook walgelijk hoor................Beschamend eigenlijk.......quote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaan er braaf in mee
walgelijk
ja bizar...zit echt met verbazing te luisteren.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zie je het al voorjaar, HALLLOOOOOO< ik ben Merel, is nou toch je ........ dood gegaan??? KOm op hier heb je een puntmutsje en een ballon en nu gaan we spelletjes doen
O ik denk dat er een run komt op euthanasie, het is wie het eerst komt het eerst maaltquote:Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijken zat, Ik krijg de indruk dat er al potentiële klanten op een spuitje wachten.. "wat ze bedoelen" zegt Jessie steeds, er is dus al een aanvraag
ze zitten toch zelf door te borduren over : allemaal in het groen of in het rozequote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit izjn punten die de uitvaart meneer binnen heeft gebracht
Ze moeten natuurlijk wel fatsoenlijk gekleed zijn
Ik zie Jessie al staan met zijn vieze groene of roze broekje sokken aan en badslippers
Niet oke van de febo dan!!quote:Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is gewoon een febo dingetje hoor, dit is niet het idee van Jessie hoor.............Dit is tv maken anno 2019...........
Wilde hij in 1 ook alquote:Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef utopia2.0 het volgende:
is ook geen standaard meer. Als de dragers familie of vrienden zijn, gaan die in het gewone kloffiequote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dragers , ook al is het een kerkloze begraving , dragen zwarte , zal het bijna smoking noemen, dat zal misschien wel ergens vast staan
Wat ze zeggen is dat ook de mensen die de uitvaart willen in Utopia kleding wensen hebbenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten toch zelf door te borduren over : allemaal in het groen of in het roze
Dat heeft de uitvaartmeneer helemaal niet gezegd, maken ze er zelf van. Ze moesten netjes gekleed.
dat was ook de vraag van Hiske, stel dat mensen voorkeur hebben over wat ze aan hebben, huren we dan en waar gaat de rekening heenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ze zeggen is dat ook de mensen die de uitvaart willen in Utopia kleding wensen hebben
Je hoort wel eens dat de overledenen wil dat iedereen in het wit komt, of in het zwart
alles mag en alles kan. Ze kunnen ook eerst nog een rondleiding over het terrein geven, hahahahaquote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
is ook geen standaard meer. Als de dragers familie of vrienden zijn, gaan die in het gewone kloffie
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik denk dat er een run komt op euthanasie, het is wie het eerst komt het eerst maalt
Morguh Crab, het is toch een achterlijk idee dit,quote:
Ik denk dat Jessie denkt te scoren, uitvaarten kosten een vermogen tegenwoordig, graantje meepikken is altijd lekker, die uitvaartvereniging rekent toch alles door aan de klantquote:Op woensdag 11 september 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik denk dat er een run komt op euthanasie, het is wie het eerst komt het eerst maalt
Ze willen er geen winst op maken, dus snap niet waarom ze dit willen zienquote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie denkt te scoren, uitvaarten kosten een vermogen tegenwoordig, graantje meepikken is altijd lekker, die uitvaartvereniging rekent toch alles door aan de klant
Ze gaan hier geen winst op makenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie denkt te scoren, uitvaarten kosten een vermogen tegenwoordig, graantje meepikken is altijd lekker, die uitvaartvereniging rekent toch alles door aan de klant
Ze zinloosheid dan, dan kost het geld, die waslijst aan voorwaarden is te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaan hier geen winst op maken
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
31 December is de feestelijke opening van de Sportschool
DisLex heeft nog één carplooltunnelpoot te gaan, doet geen zak aan haar certificaat, vergeet zelfs te leren, heeft nauwelijks klanten voor PTquote:Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Sportschool is een verdienmodel zegt Ger
Daar is de rest het niet zo mee eens
Het is kort dag
Jessie zegt Lex heeft niet zoveel PT
Dansles 1 x in de week en Brandon geeft toch wel zijn lessen
Het moet gewoon iets zijn waar Talpa commercieel voordeel uit kan halen, reclameinkomsten of Utopia nog eens onder de aandacht brengen bij de internationale pers. Dit idee met deze egoïstische en asociale inwoners in deze vieze en armoedige omgeving staat zo haaks op een uitvaart/afscheid zoals je deze voor een dierbare zou willen.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Crab, het is toch een achterlijk idee dit,
Echt hoe komen ze er op.
Hij wil een punt maken omdat Jessie hebberig is over de pot.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef mazaru het volgende:
Wat zit die Gerrit te pushen dat het door moet gaan? Net alsof hij ooit gebruik gaat maken van de gym
Ja, had ook niets anders verwacht hoor, het hele U2 hangt van zinloosheid aan elkaarquote:Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DisLex heeft nog één carplooltunnelpoot te gaan, doet geen zak aan haar certificaat, vergeet zelfs te leren, heeft nauwelijks klanten voor PT
De zinloosheid blijft eruit druipen
Heeft hij ff pech. Het is vooral zijn nieuwe holmaat Merel die er tegenin gaatquote:Op woensdag 11 september 2019 09:42 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij wil een punt maken omdat Jessie hebberig is over de pot.
Ja toch, het gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het moet gewoon iets zijn waar Talpa commercieel voordeel uit kan halen, reclameinkomsten of Utopia nog eens onder de aandacht brengen bij de internationale pers. Dit idee met deze egoïstische en asociale inwoners in deze vieze en armoedige omgeving staat zo haaks op een uitvaart/afscheid zoals je deze voor een dierbare zou willen.
Het is toch ook een belachelijke en zinloze actie om een gebouw neer te zetten voor zes weken?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:43 schreef Crabapple het volgende:
Het is ook echt dat ze elkaar van alles gunnen daar..
Ja en nu met ziijn debielen kapsel en zijn hangtieten is het helemaal niets meerquote:Op woensdag 11 september 2019 09:44 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat is Jessie toch lelijk. Die scheve mond en neus brrrrrr
Er gebeurt zoveel zinloze geldverspilling daar en de FEBO schuift wel bij.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is toch ook een belachelijke en zinloze actie om een gebouw neer te zetten voor zes weken?
hahahaquote:Op woensdag 11 september 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu met ziijn debielen kapsel en zijn hangtieten is het helemaal niets meer
Gerrit is al sinds bil er is bezig zieltjes te winnen voor stemmen te krijgen van bewoners.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Gerrit gunt Jessie het geld in de pot niet, daar gaat het hem om nu
Apparatuur is toch veel duurder of "krijgen" ze dit ook weer ?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Jessie denkt dat je als je alles meerekent je op een totaal van 2300 komt apparatuur mee gerekend
dat kan hij dus vergeten.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gerrit is al sinds bil er is bezig zieltjes te winnen voor stemmen te krijgen van bewoners.
Bruikleen, alleen vervoerskosten moeten ze betalenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:47 schreef goldback het volgende:
[..]
Apparatuur is toch veel duurder of "krijgen" ze dit ook weer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |