Lex kent überhaupt niet zoveel. 😉quote:Op woensdag 11 september 2019 00:39 schreef shiitake het volgende:
Lex kent het spreekwoord 'trekken aan een dood paard' niet.
Mooi stukjequote:Op woensdag 11 september 2019 00:26 schreef juul. het volgende:
https://www.trouw.nl/cult(...)%2Fwww.google.com%2F
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2019 01:23 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat het Marjet-Effect al zo snel uitgewerkt is na nu voor de 3e keer in Utopia te zitten met een BS verhaal.. wachten tot ze eindelijk de ZB mag voorlezen en ook haar rol is klaar, blijven of niet wordt ze de 15e nixnut ouwehoer zoals al het volk dat ze al ruim een jaar daar naar binnen pleuren...Marjet breng niets nieuws meer, ze is eigenlijk al een karikatuur van haar eigen act
Ja erg he ...vraag mij toch af wat dat isquote:Op woensdag 11 september 2019 07:24 schreef cobain1994 het volgende:
Als een oud vrouwtje..
[ afbeelding ]
Wat zou hiermee zijn geworden?quote:Op woensdag 11 september 2019 07:40 schreef Rhosyn het volgende:
Kloppen die naamplaatjes wel?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die kaartlezeres uit 1 (naam vergeten) die had mee genomenquote:Op woensdag 11 september 2019 07:43 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wat zou hiermee zijn geworden?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede morgen
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op woensdag 11 september 2019 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
Leuk voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede morgen![]()
Mooi toch altijd die natuurcapsquote:
Wat zijn ze vroeg allemaal,quote:
Ja, dat niemand haar zegt dat ze voor aap loopt snap ik ook nietquote:Op woensdag 11 september 2019 08:10 schreef Chanel5 het volgende:
Wat loopt die Maris in van die achterlijke, te strakke, te korte jurkjes...met haar zoutzak houding.
quote:Op woensdag 11 september 2019 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
Weer vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede morgen![]()
Wat een ellende![]()
Wakker, en dan willen ze gelijk rokenquote:
Ja he, het ziet er niet uitquote:Op woensdag 11 september 2019 08:38 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Lijkt wel dat hij een toupet heeft..
Nu heeft die heleaam zo dikke kop, iets langer staat hem beterquote:
ik vind hem lang, krullend in de nek, helemaal goed staan.quote:Op woensdag 11 september 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu heeft die heleaam zo dikke kop, iets langer staat hem beter
quote:Op woensdag 11 september 2019 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel heeft d'r PerrySport Yoert weer aan, en weer nieuwe panty's![]()
Goedemorgen Cos
Ja, maakt hem wat vlotterquote:Op woensdag 11 september 2019 08:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind hem lang, krullend in de nek, helemaal goed staan.
Gister zag ze er lekker uit in het zonnetje, 't was net Oranje Boven/Koningsdagquote:Op woensdag 11 september 2019 08:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Over een gemaakte lach gesproken............Zie Merel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister zag ze er lekker uit in het zonnetje, 't was net Oranje Boven/Koningsdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
volgens mij waren de jurkjes wel goed maar is ze ook nogal aangekomenquote:Op woensdag 11 september 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat niemand haar zegt dat ze voor aap loopt snap ik ook niet
Klopt, zo belangrijk is dat ding dus niet..quote:Op woensdag 11 september 2019 09:02 schreef lonneberga het volgende:
GM,ik begrijp dat Billy de envelop nog niet geopend heeft?
Klopt Lonne..... Goeiemorgenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:02 schreef lonneberga het volgende:
GM,ik begrijp dat Billy de envelop nog niet geopend heeft?
Nee, die loopt nog meer voor lul dan Merelquote:Op woensdag 11 september 2019 09:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die jurk van Maris kan toch echt niet .....................Toch?
dat is als die "lijkenpikkers"er tussen zitten. Als je dit als familie wil regelen kan er zo veel meer. Op rouwpagina s staan vaak meer uitvaartverenigingen dan rouwadvertentiesquote:Op woensdag 11 september 2019 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
Weer over dat euthanasie-feest.. een waslijst aan eisen, beschamend gewoon
En voor ¤475 opgevreten/gezopen/gerooktquote:Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
¤85 euro op vooruitgegaan sinds maandag
Nee, Jessie wil dat graag, het wachten is nu op een lijkquote:Op woensdag 11 september 2019 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest..
Ik hoor ze nu op de stream praten over een uitvaart in utopia
(Kinderen)...
Ik vind dat nogal wat...
Is er een email gekomen over iemand die dat wil ofzo?
Dus dat.......quote:Op woensdag 11 september 2019 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die loopt nog meer voor lul dan Merel
ik vind dat ook echt jiet kunnen, zo op tv...quote:Op woensdag 11 september 2019 09:13 schreef Verida het volgende:
Ik vind de manier waarop ze over die uitvaart praten zo smakeloos.
Dieptepunt van Utopia wat mij betreft.
BAH!!!quote:Op woensdag 11 september 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Jessie wil dat graag, het wachten is nu op een lijk
Ja, ik vind het ook helemaal niets hoorquote:Op woensdag 11 september 2019 09:13 schreef Verida het volgende:
Ik vind de manier waarop ze over die uitvaart praten zo smakeloos.
Dieptepunt van Utopia wat mij betreft.
Zelfs als het iemands laatste wens is, vind ik het niet kunnenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind dat ook echt jiet kunnen, zo op tv...
Of het moet iemands laatste wens zijn..
Ja, ik snap het ook nietquote:
Nee ,ergens niet, al ben ik wel van , iemands laatste wens respecterenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs als het iemands laatste wens is, vind ik het niet kunnen
wat een idiotenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook helemaal niets hoor
Jessie zegt dat het marthofke wel geschikt zou zijn voor een kist neer te zetten
De inwoners willen het niet in een van de huisjes, moet in de silo
Stoelen huren
Catering doen ze zelf
Kledingwensen. Jessie denkt dat ze niet in korte broeken en sokken moeten gaan
Merel denkt allemaal het zelfde
Maris zegt misschien wel allemaal in het groen of in het rose
Lijken zat, Ik krijg de indruk dat er al potentiële klanten op een spuitje wachten.. "wat ze bedoelen" zegt Jessie steeds, er is dus al een aanvraagquote:Op woensdag 11 september 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Jessie wil dat graag, het wachten is nu op een lijk
zie je het al voorjaar, HALLLOOOOOO< ik ben Merel, is nou toch je ........ dood gegaan??? KOm op hier heb je een puntmutsje en een ballon en nu gaan we spelletjes doenquote:
Dit izjn punten die de uitvaart meneer binnen heeft gebrachtquote:Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een idioten
wat heeft die kleding in vredesnaam met een uitvaart te maken?
Ik word er gewoon onpasselijk van.
ze gaan er braaf in meequote:Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is gewoon een febo dingetje hoor, dit is niet het idee van Jessie hoor.............Dit is tv maken anno 2019...........
Dragers , ook al is het een kerkloze begraving , dragen zwarte , zal het bijna smoking noemen, dat zal misschien wel ergens vast staanquote:Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een idioten
wat heeft die kleding in vredesnaam met een uitvaart te maken?
Ik word er gewoon onpasselijk van.
Ik vind het ook walgelijk hoor................Beschamend eigenlijk.......quote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaan er braaf in mee
walgelijk
ja bizar...zit echt met verbazing te luisteren.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zie je het al voorjaar, HALLLOOOOOO< ik ben Merel, is nou toch je ........ dood gegaan??? KOm op hier heb je een puntmutsje en een ballon en nu gaan we spelletjes doen
O ik denk dat er een run komt op euthanasie, het is wie het eerst komt het eerst maaltquote:Op woensdag 11 september 2019 09:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijken zat, Ik krijg de indruk dat er al potentiële klanten op een spuitje wachten.. "wat ze bedoelen" zegt Jessie steeds, er is dus al een aanvraag
ze zitten toch zelf door te borduren over : allemaal in het groen of in het rozequote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit izjn punten die de uitvaart meneer binnen heeft gebracht
Ze moeten natuurlijk wel fatsoenlijk gekleed zijn
Ik zie Jessie al staan met zijn vieze groene of roze broekje sokken aan en badslippers
Niet oke van de febo dan!!quote:Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is gewoon een febo dingetje hoor, dit is niet het idee van Jessie hoor.............Dit is tv maken anno 2019...........
Wilde hij in 1 ook alquote:Op woensdag 11 september 2019 09:18 schreef utopia2.0 het volgende:
is ook geen standaard meer. Als de dragers familie of vrienden zijn, gaan die in het gewone kloffiequote:Op woensdag 11 september 2019 09:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dragers , ook al is het een kerkloze begraving , dragen zwarte , zal het bijna smoking noemen, dat zal misschien wel ergens vast staan
Wat ze zeggen is dat ook de mensen die de uitvaart willen in Utopia kleding wensen hebbenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten toch zelf door te borduren over : allemaal in het groen of in het roze
Dat heeft de uitvaartmeneer helemaal niet gezegd, maken ze er zelf van. Ze moesten netjes gekleed.
dat was ook de vraag van Hiske, stel dat mensen voorkeur hebben over wat ze aan hebben, huren we dan en waar gaat de rekening heenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ze zeggen is dat ook de mensen die de uitvaart willen in Utopia kleding wensen hebben
Je hoort wel eens dat de overledenen wil dat iedereen in het wit komt, of in het zwart
alles mag en alles kan. Ze kunnen ook eerst nog een rondleiding over het terrein geven, hahahahaquote:Op woensdag 11 september 2019 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
is ook geen standaard meer. Als de dragers familie of vrienden zijn, gaan die in het gewone kloffie
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik denk dat er een run komt op euthanasie, het is wie het eerst komt het eerst maalt
Morguh Crab, het is toch een achterlijk idee dit,quote:
Ik denk dat Jessie denkt te scoren, uitvaarten kosten een vermogen tegenwoordig, graantje meepikken is altijd lekker, die uitvaartvereniging rekent toch alles door aan de klantquote:Op woensdag 11 september 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik denk dat er een run komt op euthanasie, het is wie het eerst komt het eerst maalt
Ze willen er geen winst op maken, dus snap niet waarom ze dit willen zienquote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie denkt te scoren, uitvaarten kosten een vermogen tegenwoordig, graantje meepikken is altijd lekker, die uitvaartvereniging rekent toch alles door aan de klant
Ze gaan hier geen winst op makenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie denkt te scoren, uitvaarten kosten een vermogen tegenwoordig, graantje meepikken is altijd lekker, die uitvaartvereniging rekent toch alles door aan de klant
Ze zinloosheid dan, dan kost het geld, die waslijst aan voorwaarden is te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gaan hier geen winst op maken
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
31 December is de feestelijke opening van de Sportschool
DisLex heeft nog één carplooltunnelpoot te gaan, doet geen zak aan haar certificaat, vergeet zelfs te leren, heeft nauwelijks klanten voor PTquote:Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Sportschool is een verdienmodel zegt Ger
Daar is de rest het niet zo mee eens
Het is kort dag
Jessie zegt Lex heeft niet zoveel PT
Dansles 1 x in de week en Brandon geeft toch wel zijn lessen
Het moet gewoon iets zijn waar Talpa commercieel voordeel uit kan halen, reclameinkomsten of Utopia nog eens onder de aandacht brengen bij de internationale pers. Dit idee met deze egoïstische en asociale inwoners in deze vieze en armoedige omgeving staat zo haaks op een uitvaart/afscheid zoals je deze voor een dierbare zou willen.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Crab, het is toch een achterlijk idee dit,
Echt hoe komen ze er op.
Hij wil een punt maken omdat Jessie hebberig is over de pot.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef mazaru het volgende:
Wat zit die Gerrit te pushen dat het door moet gaan? Net alsof hij ooit gebruik gaat maken van de gym
Ja, had ook niets anders verwacht hoor, het hele U2 hangt van zinloosheid aan elkaarquote:Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DisLex heeft nog één carplooltunnelpoot te gaan, doet geen zak aan haar certificaat, vergeet zelfs te leren, heeft nauwelijks klanten voor PT
De zinloosheid blijft eruit druipen
Heeft hij ff pech. Het is vooral zijn nieuwe holmaat Merel die er tegenin gaatquote:Op woensdag 11 september 2019 09:42 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij wil een punt maken omdat Jessie hebberig is over de pot.
Ja toch, het gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het moet gewoon iets zijn waar Talpa commercieel voordeel uit kan halen, reclameinkomsten of Utopia nog eens onder de aandacht brengen bij de internationale pers. Dit idee met deze egoïstische en asociale inwoners in deze vieze en armoedige omgeving staat zo haaks op een uitvaart/afscheid zoals je deze voor een dierbare zou willen.
Het is toch ook een belachelijke en zinloze actie om een gebouw neer te zetten voor zes weken?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:43 schreef Crabapple het volgende:
Het is ook echt dat ze elkaar van alles gunnen daar..
Ja en nu met ziijn debielen kapsel en zijn hangtieten is het helemaal niets meerquote:Op woensdag 11 september 2019 09:44 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat is Jessie toch lelijk. Die scheve mond en neus brrrrrr
Er gebeurt zoveel zinloze geldverspilling daar en de FEBO schuift wel bij.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is toch ook een belachelijke en zinloze actie om een gebouw neer te zetten voor zes weken?
hahahaquote:Op woensdag 11 september 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nu met ziijn debielen kapsel en zijn hangtieten is het helemaal niets meer
Gerrit is al sinds bil er is bezig zieltjes te winnen voor stemmen te krijgen van bewoners.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Gerrit gunt Jessie het geld in de pot niet, daar gaat het hem om nu
Apparatuur is toch veel duurder of "krijgen" ze dit ook weer ?quote:Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Jessie denkt dat je als je alles meerekent je op een totaal van 2300 komt apparatuur mee gerekend
dat kan hij dus vergeten.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gerrit is al sinds bil er is bezig zieltjes te winnen voor stemmen te krijgen van bewoners.
Bruikleen, alleen vervoerskosten moeten ze betalenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:47 schreef goldback het volgende:
[..]
Apparatuur is toch veel duurder of "krijgen" ze dit ook weer ?
als iemand dat graag wil .. met kist . en fam nogg even nar Utoquote:Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het moet gewoon iets zijn waar Talpa commercieel voordeel uit kan halen, reclameinkomsten of Utopia nog eens onder de aandacht brengen bij de internationale pers. Dit idee met deze egoïstische en asociale inwoners in deze vieze en armoedige omgeving staat zo haaks op een uitvaart/afscheid zoals je deze voor een dierbare zou willen.
Preciesquote:Op woensdag 11 september 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil de sportzal in een andere kleur, ze voelt zich opgesloten door dat ding
IK verheug me al op het na centraal van diverse groepjes zo
Ja hoor, Billy heeft gezegd dat er stemt is , de een vindt dit belangrijk, de ander datquote:
quote:Op woensdag 11 september 2019 09:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
als iemand dat graag wil .. met kist . en fam nogg even nar Uto
. byzonder wensen zijn er in overvloed ...
daar is men vrij in ..
als de mogelijkheid dr is . waarom niet
..
wat men er daar van maakt
mbt drager .. ? vaak is de kist op een baar met wielen .. valt af ..te veel risico
het gedoe van miloon ..die wil wel de overleden persoon opmakenb .. valt ook af
kist zit dicht
snap de ophef niet zo ..
een laatste wens van iemand kunnen /moen vervullen
komt niet uit de lucht vallen
Was het dan ook een aversie tegen Franny, Brandon en Lex geweest als het niet door gegaan wasquote:Op woensdag 11 september 2019 09:50 schreef Mjelleke het volgende:
Ff los van... t is toch ook de gek voor woorden dat ze toch door gaan met de sportschool. Dit is gewoon weer een aversie tegen Jessie. Jens en Gerrit zijn de grote hypocrieten in deze. Zij hebben t grootste woord gehad omtrent de bouw ervan.
het slaat ook nergens op om die sport school te bouwen,voordat hij klaar is hebben ze nog 1 maand en er komt geen hond meer om er uberhaupt iets te doen(sporten of dansen)quote:Op woensdag 11 september 2019 09:50 schreef Mjelleke het volgende:
Ff los van... t is toch ook de gek voor woorden dat ze toch door gaan met de sportschool. Dit is gewoon weer een aversie tegen Jessie. Jens en Gerrit zijn de grote hypocrieten in deze. Zij hebben t grootste woord gehad omtrent de bouw ervan.
IK denk dat Ger daarom ook voor is, omdat hij weet dat het Franny haar droom isquote:Op woensdag 11 september 2019 09:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel was fel tegen de gym, maar het is wel de droom van haar beste vriendin Franny. Zegt ook weer veel over merel
Denk dat Merel toch al niets heeft met sporten.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:50 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel was fel tegen de gym, maar het is wel de droom van haar beste vriendin Franny. Zegt ook weer veel over merel
Vanuit de andere kant wel ja. Maar ik kijk ff zakelijk.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het dan ook een aversie tegen Franny, Brandon en Lex geweest als het niet door gegaan was
Ze gaan er zo respectloos mee omquote:Op woensdag 11 september 2019 09:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar is men vrij in ..
..
mbt drager .. ? vaak is de kist op een baar met wielen .. valt af ..te veel risico
kist zit dicht
snap de ophef niet zo ..
Waarom in godsnaam de pot spekken wanneer je toch al weet dat je kansloos bent voor het winnen hiervan, gewoon lekker uitgeven !quote:Op woensdag 11 september 2019 09:50 schreef Mjelleke het volgende:
Nuttige bijdrage van Billie, altijd overal bovenop zolang ze maar geen beslissingen hoeft te nemenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, Billy heeft gezegd dat er stemt is , de een vindt dit belangrijk, de ander dat
er is gestemd dus verder gaan
loopt niet meer echt.....Volgens mij is de patat elke keer als eerste uitverkochtquote:Op woensdag 11 september 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Patat wordt geschrapt loopt niet meer echt. Snacks gaan ze wel verkopen
Is gewoon teveel werk dat snijden en voorbakken, maar dat zullen ze niet hardop zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
loopt niet meer echt.....Volgens mij is de patat elke keer als eerste uitverkocht
Het is even respectloos als de eerste de beste uitvaartorganisatie wat is het verschilquote:Op woensdag 11 september 2019 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaan er zo respectloos mee om
Het is niet dat ze de laatste wil van iemand willen vervullen, het is "hoe pak ik zelf zoveel mogelijk shine"
Dieptepunt voor mij was : Als het de wil is van de overledene en de nabestaanden willen niet naar Utopia, dan gaan de nabestaanden maar thuis voor de streams zitten om de "dienst" te volgen.
vind ik persoonlijk te gek voor woorden.
De laatste wens is voor mij echt iets om rekening mee te houden, maar ik denk dat de mensen zich niet realiseren wat een inbreuk dit geeft op je privacy. Alles zal moeten worden aangepast naar de regels/voorschriften van de FEBO en dan blijft er voor persoonlijke invulling weinig ruimte over.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar is men vrij in ..
..
kist zit dicht
snap de ophef niet zo ..
gewoon diepvries friet verkopen zulke fijn proevers komen daar toch nietquote:Op woensdag 11 september 2019 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
loopt niet meer echt.....Volgens mij is de patat elke keer als eerste uitverkocht
meen hier gelezen te hebben ..dat die uitspraak kwamquote:Op woensdag 11 september 2019 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaan er zo respectloos mee om
Het is niet dat ze de laatste wil van iemand willen vervullen, het is "hoe pak ik zelf zoveel mogelijk shine"
Dieptepunt voor mij was : Als het de wil is van de overledene en de nabestaanden willen niet naar Utopia, dan gaan de nabestaanden maar thuis voor de streams zitten om de "dienst" te volgen.
vind ik persoonlijk te gek voor woorden.
Ger is voor omdat hij Jessie daarmee op de kast krijgtquote:Op woensdag 11 september 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat Ger daarom ook voor is, omdat hij weet dat het Franny haar droom is
heel Nederland kan meegenieten, zelfs je ergste vijandquote:Op woensdag 11 september 2019 09:57 schreef goldback het volgende:
[..]
Het is even respectloos als de eerste de beste uitvaartorganisatie wat is het verschil
Ze gaan weer behoorlijk los, en het oog ziet weer van zich afquote:Op woensdag 11 september 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, daar gaan we
Jessie kan wel huilen op dit soort momenten
Merel is het helemaal met hem eens
We wonen met een stel imbecielen
WOnen we ook, zegt Merel
Wat is er met die Ger zeg. EN die Hiske, die verdiend hier helemaal niets.
Dan komt ze met die trein.
Kunne ze daar de gym niet van betalen zegt Merel
Vieze flikkers, stel kneuzen, zegt Jesie
Waar haalt Franny het lef vandaan, ze verdiend geen flikker
Prachtig he, als die zijn zin niet krijgt gaat die jankenquote:Op woensdag 11 september 2019 09:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker janken.
Directeurtje krijgt z'n zin niet![]()
![]()
![]()
Dat is hem dan goed geluktquote:Op woensdag 11 september 2019 09:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ger is voor omdat hij Jessie daarmee op de kast krijgt
En dan hebben ze het over respect, dat heeft die kneus voor niemand. Hij wil zijn zin en krijgt hij dat niet gaat hij schelden en over de rooie over zijn mede utopianenquote:Op woensdag 11 september 2019 10:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze gaan weer behoorlijk los, en het oog ziet weer van zich af
En ze staat de soebatten dat ze in de min staan.. gaat ze geld aan een goed doel geven via legosteentjes. ook weer een oud versie 1 ideequote:Op woensdag 11 september 2019 10:06 schreef Dotteke het volgende:
Maris is niet bij de brainstormsessie, of Jessie haar legosteentje wil presenteren, kost 0,65 euro cent per steentje, gedeelte tegen de opbrengst gaat naar een goed doel
Dat is de strekking van het hele verhaal nietquote:Op woensdag 11 september 2019 10:05 schreef Sofia2019 het volgende:
Zie je, het gaat Gerrit gewoon om het feit dat Jessie zijn zin niet altijd kan krijgen.
Die inloopkast ook!quote:Op woensdag 11 september 2019 10:05 schreef Setje72 het volgende:
Buiten dat ik Jes en Merel vreselijke mensen vind moet ik ook bekennen dat ik voor 2.5 maand een sportschool die dalijk met de straatstenen gelijk word gemaakt een beetje overdreven
Dat gaat dan ook op voor de inloopkast en andere zaken die ze nog willen doen. Ik zie de gym als een bezigheidstherapie daar, laat ze maar een beetje pielen de laatste maanden.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:05 schreef Setje72 het volgende:
Buiten dat ik Jes en Merel vreselijke mensen vind moet ik ook bekennen dat ik voor 2.5 maand een sportschool die dalijk met de straatstenen gelijk word gemaakt een beetje overdreven
Dat wil ik wel zien jaquote:Op woensdag 11 september 2019 10:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Adriaan error-mode was lachuh
Mariska hooligan-mode; dat wordt niet slapen vanacht als ze de gym sloopt
Ja dingen kloppen helemaal niet wat ze doet en zegtquote:Op woensdag 11 september 2019 10:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze staat de soebatten dat ze in de min staan.. gaat ze geld aan een goed doel geven via legosteentjes. ook weer een oud versie 1 idee
Denk echt dat een aantal bewoners zijn geselecteerd op hun narcistische trekjesquote:Op woensdag 11 september 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de strekking van het hele verhaal niet
Ger zegt ze kunnen ook wel dingen doen die andere graag willen. EN hij het stom vindt dat Jessie boos wordt als hij zijn zin niet krijgt
Maris met der grote bek gaat vannacht de gym uit elkaar schroeven
Ze voelt zich opgesloten sinds dat ding her staat
Wat is nu haar probleem, niet dat ding hoor. Want o o o wat is ze verbolgen over het feit dat ze niet mee mag helpen, dat is het probleem van Maris tegen de gym
Dat is ook het hele punt. Net als Hiske. Als Jessie er voor was geweest dan waren zij ertegen geweestquote:Op woensdag 11 september 2019 10:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ger wil alleen maar Jess dwarsliggen.
Kan me nog herinneren dat hij niets erger vond dan in populariteit voorbij gestreefd te worden door Brandon.
Maris blaast wel vaker hoog van de toren maar is nog nooit tot daadwerkelijke actie overgegaan.quote:
Bij de eerste de beste uitvaartorganisatie is er in ieder geval nog een "will to please" richting de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 september 2019 09:57 schreef goldback het volgende:
[..]
Het is even respectloos als de eerste de beste uitvaartorganisatie wat is het verschil
Ik vind het meer een versleten kameel.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Mariska loopt als een oma van 80, in een te strak en kort jurkje
Ik zit op een andere streamquote:Op woensdag 11 september 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Ach gossie Merel janken dat ze alleen aan het werk is
Euhhhhhhhhhhh Merel wat was jij aan het doen toen de kistjes geschuurd moesten werken.................. juist met die kut kast van je bezig, die ook geld heeft gekost
quote:Op woensdag 11 september 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Ach gossie Merel janken dat ze alleen aan het werk is
Euhhhhhhhhhhh Merel wat was jij aan het doen toen de kistjes geschuurd moesten werken.................. juist met die kut kast van je bezig, die ook geld heeft gekost
Fran trekt alleen dr muil open tegen mensen die lief voor dr zijn.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:14 schreef schizolientje het volgende:
en dan tegen Franny met z n tweeen, de zwakste schakel
Logisch toch het is toch al beslistquote:Op woensdag 11 september 2019 10:14 schreef mazaru het volgende:
Jessie ziet het goed. Ze denken geen kans te maken en ze denken dat Jessie gaat winnen. Daarom willen ze dat de pot leeg is.
Dat kapsel flatteert hem nietquote:Op woensdag 11 september 2019 10:16 schreef goldback het volgende:
[..]
wat een raar hoofd heeft hij eigenlijk
Dit is precies waarom ze het doorgedouwd hebben. Om Jessie op de kast te krijgen. Jammer dat hij hapt.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:18 schreef Crabapple het volgende:
Waar is Billy? Breng Jessie tot zinnen!
Wat een kleinkind die Jessie zegquote:Op woensdag 11 september 2019 10:18 schreef Crabapple het volgende:
Waar is Billy? Breng Jessie tot zinnen!
quote:Op woensdag 11 september 2019 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is precies waarom ze het doorgedouwd hebben. Om Jessie op de kast te krijgen. Jammer dat hij hapt.
Wel mooi van Jens, dat hij nu niet meelultquote:Op woensdag 11 september 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een kleinkind die Jessie zeg
Alsof hij zoveel geld binnen brengt, hij is zelf een grote kneus
Ha ha het geld komt rechtstreeks van hem door de winst van de kistjes
Jens zegt dat het zo niet zit. HEt geld komt ook van evenementen
Jens blijft vol houden dat hij het eens is met de sportschool
Merel zou zich dood moeten schamen en moet lekker haar geplamuurde oranje hoofd houdenquote:Op woensdag 11 september 2019 10:20 schreef Crabapple het volgende:
[..], Merel jut hem lekker op zou ze dat ook bewust doen?
Allemaal racune.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:14 schreef mazaru het volgende:
Jessie ziet het goed. Ze denken geen kans te maken en ze denken dat Jessie gaat winnen. Daarom willen ze dat de pot leeg is.
Ja, maar aan de andere kant geeft hij Jessie de tip om het een halt toe te roepenquote:Op woensdag 11 september 2019 10:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Wel mooi van Jens, dat hij nu niet meelult
Ze hebben toch net al bij de vergadering gestemd?quote:
Dat is het. Alles waar Jessie op tegen is dat moet er komen en alles wat Jessie wil dat gaat niet gebeuren. Alle gesprekken gaan over Jessie..Jessie... Jessie...quote:
hij zit ook constant aan zijn lamswollen truitje te plukken zodra je zijn tietjes zietquote:Op woensdag 11 september 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Jessie mag ook wel gebruik gaan maken van de sportschool, hij begint weer een papzak met hangtieten te worden, met een pispottenkapsel ook nog
Oh dat heb ik gemist!quote:Op woensdag 11 september 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant geeft hij Jessie de tip om het een halt toe te roepen
Nu gaat Jessie naar Maris
Hij is woest, het geld komt uit dezelfde hoek he, zegt hij
Daar gaat hij weer met zijn zieligheids kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |