Je snapt toch zelf ook wel dat ze door die fifa points meer views krijgen dus meer geld verdienen.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
60.000 euro, een nieuwe auto of 6M FIFA punten...
Vast wel, maar een investering van 60K en dan gemiddeld 100K views op je video's pakken is toch kansloos.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat ze door die fifa points meer views krijgen dus meer geld verdienen.
Het is gewoon een investering. Mee gaan met de hype van een nieuw spel en zo aan meer views komen. betaald zich allemaal terug.
Geen IF Malen voor jou rond die tijd danquote:
Stronglink met Promessi genot.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen IF Malen voor jou rond die tijd danIk probeer zo snel mogelijk 13k coins te krijgen zodat ik hem kan kopen. Gaat, naar mijn mening, stijgen omdat het 1 van de weinige Nederlandse spitsen is waar je iets aan hebt. Depay ook nog, maar dat is het wel.
Nee, want door die 60K gaan die 100k views waarschijnlijk een stuk meer worden door de hype van het nieuwe spel. En door die 60k kan je weet ik veel hoeveel pack opening videos mee maken etc etc.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vast wel, maar een investering van 60K en dan gemiddeld 100K views op je video's pakken is toch kansloos.
Heb 'm ook direct gekocht ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen IF Malen voor jou rond die tijd danIk probeer zo snel mogelijk 13k coins te krijgen zodat ik hem kan kopen. Gaat, naar mijn mening, stijgen omdat het 1 van de weinige Nederlandse spitsen is waar je iets aan hebt. Depay ook nog, maar dat is het wel.
Ook gekocht nu, 12k.quote:Op woensdag 18 september 2019 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm ook direct gekocht ja.Kostte me 11k.
Hahaha je zit in het fifatopic hoorquote:Op donderdag 19 september 2019 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, 30000 coins na een mooie flip vannacht.
Kan onmogelijk ontevreden zijn want snipen kan ik niet
Depay meteen in geld omzetten.quote:
Iets eerder waarschijnlijk. Lees net tussen 18:00 en 22:00 ongeveer.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vannacht, dus 20 september om 1:00 uur geloof ik.
Dat wordt morgen met slaperig naar het werk.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Iets eerder waarschijnlijk. Lees net tussen 18:00 en 22:00 ongeveer.
untradable :/quote:Op donderdag 19 september 2019 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Depay meteen in geld omzetten.
als de game uit is dan krijg je de juiste editie, via ea access is alleen de normale versie te downloadenquote:Op donderdag 19 september 2019 18:27 schreef Karaeski het volgende:
Hi Goedenavond ik download momenteel FIFA 20 op mijn Xbox one X alleen hoe zie ik of het wel de juiste versie is want ik heb de ultimate edition gekocht een maand of twee geleden maar zie nu een hoofd van Hazard ?
Bedankt ik weet alleen nie eens hoe ik deze versie heb gedownload want was vorig jaar van PS4 overgestapt naar Xbox One Xquote:Op donderdag 19 september 2019 18:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als de game uit is dan krijg je de juiste editie, via ea access is alleen de normale versie te downloaden
is een kwestie van even verifiëren vanuit EA, dus geen paniek
Wat is er, vriend?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:04 schreef KrAlex het volgende:
Laat die webapp maar komen.
Heb Tampermonkey al klaar staan.
@:MrvanTrapz @:Lindgren @:GurBuh
Ja, dat heb ik, maar bij early access staat alleen NHL en NBA, geen FIFA.quote:
Dan mag je eerst wachten totdat er echt een keer hoge ratings nodig zijn bij SBCs...quote:Op donderdag 19 september 2019 22:25 schreef GotenSSJ het volgende:
89 Busquets uit de MM. Lekker man.
Nu nog geen donder waard (18k), maar zodra mensen coins krijgen zal die vast omhoog gaan ondanks z'n pace.
Opzich ook wel weer een punt. Misschien moet ik de 18k pakken en investeren in een andere speler die zonder twijfel omhoog gaat.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag je eerst wachten totdat er echt een keer hoge ratings nodig zijn bij SBCs...
Herinvesteren lijkt me in dit geval niet onverstandig, als je de juiste speler kiest.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer een punt. Misschien moet ik de 18k pakken en investeren in een andere speler die zonder twijfel omhoog gaat.
Dat is het probleem wel een beetje inderdaad, ik zat te denken aan De Ligt, maar die is waarschijnlijk te traag voor de WL. Heb Busquets in ieder geval op de TL gezet, dan even kijken waarin ik herinvester.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herinvesteren lijkt me in dit geval niet onverstandig, als je de juiste speler kiest.
Vanmorgen herinvesteren in Fabinho bleek ook wel een aardige keuze.
Hoe kan je niet in de webapp zitten? Gebruik je Safari? Geloof dat daar enige problemen mee waren.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit er nog steeds niet in lol
Wacht wel tot 24e of zo
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe kan je niet in de webapp zitten? Gebruik je Safari? Geloof dat daar enige problemen mee waren.
quote:Op donderdag 19 september 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gezien twitter ben ik niet de enige
Ik zie early access ook niet staan voor 10 uur proefversie
Andere PC of Laptop al geprobeerd neem ik aan? Vreemd weer dat er toch problemen zijn.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit vast bij kiezen van het land. Wel jammer, had wel willen proberen om te traden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |