Over ons?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn vanavond twee programma's op tv over stellen die dolgraag een kind willen.
Komt er ook eens een programma over stellen die dolgraag GEEN kind willen.
Dus een programma over stellen die dolgelukkig zijn en hun geld aan allerlei leuke dingen uit kunnen geven?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er zijn vanavond twee programma's op tv over stellen die dolgraag een kind willen.
Komt er ook eens een programma over stellen die dolgraag GEEN kind willen.
Ja hilariteit alom. Alsnog met jong geschopt worden en dan de cameraploeg mee naar de abortuskliniek. Ik verheug me nu al op de doodsbedreigingen en de reacties op Facebook.quote:
Is natuurlijk ook niet boeiend he.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus een programma over stellen die dolgelukkig zijn en hun geld aan allerlei leuke dingen uit kunnen geven?
Zeker bij jou in het dorp!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hilariteit alom. Alsnog met jong geschopt worden en dan de cameraploeg mee naar de abortuskliniek. Ik verheug me nu al op de doodsbedreigingen en de reacties op Facebook.
Okéquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef Californium het volgende:
Je kunt ook gewoon niet kijken? Ik zit ook niet te wachten op een programma over mensen die GEEN kind willen....
Laatst met heideweek nog. Is ritueel voor de oogst enzo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker bij jou in het dorp!Wanneer is er voor het laatst iemand op de brandstapel gegooid daar?
Jaloers omdat die mensen 600 euro per maand uitgeven aan poepluiers en dan nog steeds maar 1,5 uur per nacht slapen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet boeiend he.
Las gister over een stel dat elke maand 600 euro uitgaf in restaurants enzo. Mooie zure reacties
Wat is het criterium tegenwoordig?quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst met heideweek nog. Is ritueel voor de oogst enzo.
Jaloers omdat ze zelf van 50 euro in de week moeten leven. Want het deugt niet dat er mensen zijn die zoveel uitgeven aan uit eten gaan. Eigenlijk willen ze dat die mensen dat geld aan hen geven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers omdat die mensen 600 euro per maand uitgeven aan poepluiers en dan nog steeds maar 1,5 uur per nacht slapen.![]()
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG!!!1111!!!
Terecht natuurlijk. Dat op de bank zitten de hele dag is ook oneerlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaloers omdat ze zelf van 50 euro in de week moeten leven. Want het deugt niet dat er mensen zijn die zoveel uitgeven aan uit eten gaan. Eigenlijk willen ze dat die mensen dat geld aan hen geven.
Nee, dat was het. Dank je wel.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet goed fikken denk ik. Of bedoelde je iets anders.
In dit dorp woont geen enkel buitenlands gezin.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker bij jou in het dorp!Wanneer is er voor het laatst iemand op de brandstapel gegooid daar?
Niet meer bedoel je. Ik zie de stapel nog wel smeulen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In dit dorp woont geen enkel buitenlands gezin.
Je wat aantrekken van dit stelletje downiesquote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
Ik wil wel graag kinderenmag ik eigenlijk niet zeggen in de kinderhaters SC
Wij!quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wat aantrekken van dit stelletje downies
Heel slecht verhaal, er woonde ooit een Turks gezin, een paar maanden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet meer bedoel je. Ik zie de stapel nog wel smeulen.
Tuurlijk wel, niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
Ik hou van zoveel dingen die worden verketterd in deze SC.quote:Op dinsdag 10 september 2019 20:58 schreef Elvi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |