abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188883094
registreer om deze reclame te verbergen
Deel 2

Update van waar het nu is :

-Bedrijfsarts heeft na gesprek behandelaar zijn verslag, hoewel nog steeds terughoudend, aangepast.
-werkgever beweerd gesproken te hebben met bedrijfsarts dat het werk passend is en ze gewoon moet komen werken.
-Bedrijfsarts zegt telefonisch : ik heb de werkgever nooit gesproken en blijf bij geschreven advies wat zegt dat het aangepaste werk kan stoppen “tot nadere order. Dat gesprek is opgenomen zodat er geen onduidelijkheid over kan ontstaan.

Mail terug richting werkgever met deze informatie eigenlijk in een notendop.
Dat ze zich ziekgemeld heeft en daarbij blijft, gesteund door advies bedrijfsarts.
Zijn ze het oneens dan vragen ze maar een deskundig oordeel aan.

[ Bericht 31% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 11-09-2019 05:31:07 ]
pi_188883160
Nogmaals elk advies/reactie richting de werkgever, is niet van mij afkomstig.
Ik vertel hier de reacties, mijn gedachtes, de vragen die ik erbij heb.
Bekijk dan de reacties hier, leg de vragen daarnaast bij de advocaat en jurist.

[ Bericht 28% gewijzigd door Nizno op 10-09-2019 21:09:11 ]
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:28:02 #3
481112 J.Caesar
Veni, Vidi, Vici
pi_188883789
quote:
Je denkt hier iemand te vinden met meer kennis van de zaak?

[ Bericht 14% gewijzigd door Nizno op 10-09-2019 21:09:51 ]
Graag verwijderen
pi_188883839
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:28 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Je denkt hier iemand te vinden met meer kennis van de zaak?
Oh die had/heb ik ook gevonden.
Die leest ook nog steeds mee maar reageert niet zoveel meer in wgr.
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:33:11 #5
481112 J.Caesar
Veni, Vidi, Vici
pi_188883870
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Oh die had/heb ik ook gevonden.
Die leest ook nog steeds mee maar reageert niet zoveel meer in wgr.
Kun je dan niet beter PM's gaan sturen?
Blijkbaar post je in het topic niet voldoende informatie.
Graag verwijderen
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:59:15 #6
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_188888791
Ik vind de updates wel interessant.

[ Bericht 68% gewijzigd door Nizno op 11-09-2019 10:13:40 (niet persoonlijk graag :)) ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_188891943
Ik ben ook wel benieuwd naar de eindafrekening.
pi_188892293
Vanmiddag gaat nog een brief van psychiater en psycholoog de deur uit naar bedrijfsarts.
Benadrukken waarom het niet gaat en op basis van welke medische grond dat zo is.

Verschillende stoornissen, sociale angst, ptss, depressieve stoornis en autisme. (En laag IQ van 61, maar goed dat is geen ziekte natuurlijk, maar het helpt niet bepaald mee)

Stond eigenlijk al op papier, maar niet ondertekent door psychiater dus werd het niet benoemd door bedrijfsarts.. lekkere vent is dat want het zijn gewoon DSM indicaties.

Maar enfin, beter te laat dan nooit.
pi_188909360
Ik maakte er nog een grapje over naar de vriendin : je zult zien dat de werkgever zogenaamd van niets afweet van onze reactie.

Ja hoor : je bent niet wezen opdagen en niets van je gehoord, we gaan verdere stappen ondernemen. :')

Ik heb de reactie op hun mail van vorige week, letterlijk 3x verstuurd naar 3 verschillende "leidinggevende" binnen dat bedrijf.
De een was op vakantie, dus niet aangekomen, de plaatsvervanger heeft het op zijn beurt niet doorgestuurd/niets mee gedaan zo lijkt het.

De persoon van vandaag reageert er niet op, is al weer een uurtje of wat geleden verzonden naar haar.

:r

Klaar mee, als in echt klaar met die leugens van de werkgever.

Lawyer firm go, go go go.
pi_188971980
Advocaten inschakelen bleek ietwat onnodig, in de zin van, nadat ze alles hadden doorgenomen wat ik tot nu toe heb gedaan waren ze van mening dat ik zo adequaat had opgetreden en eigenlijk alle juiste stappen al had genomen.

Ze kunnen dus op dit moment eigenlijk weinig toevoegen behalve bevestigen dat de werkgever geen poot om op te staan heeft juridisch gezien, als ze daadwerkelijk “verdere stappen” hadden ondernomen.. of dat nog gaan doen.

Weinig meer gehoord van werkgever, zal ook door het weekend komen uiteraard.

Loonsanctie bijv. Is onhoudbaar gezien verslag en advies psychiater/psycholoog + hoewel nog steeds irritant vaag ook het advies van bedrijfsarts sinds zijn herziening.

Ook in het tussen neus en lippen door gesprek wat je dan toch hebt, vonden ze de reactie van werkgever abnormaal formeel.
Niet even bellen van goh hey we horen plots geen reactie, nee, meteen dreigen met juridische stappen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 september 2019 @ 18:20:23 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_188976460
Zo te horen volg je het juiste spoor dus ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')