Shelly die wekenlang om een personal trainer zeurdequote:Op dinsdag 10 september 2019 17:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley zit er ook gewoon bij voor haar eigenbelang. Die denkt zeker: ''Wanneer kan ik rokuh?''
Ik zie hem nog zo Jessie de maat nemen bij zijn bouwsel van de week...'staat niet stevig' etc...quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
Die lul heeft dus enorme fouten gemaakt met bouwen en gaat nu met het vingertje vooruit wijzen dat mensen hem niet op de fouten hebben gewezen.
Bij iedere hint van kritiek werd hij bloedlink en ging hij lopen smijten en tegen dingen aan trappenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zo Jessie de maat nemen bij zijn bouwsel van de week...'staat niet stevig' etc...
Die is erg zuur dat Hollywood nog niet heeft gebeld. En Billy steelt de show nuquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Shelly die wekenlang om een personal trainer zeurde
Nu is dat zeuren overgegaan op ''ik wult in het middelpunt staan op de dag dat ik hier 15 maanduh zit''quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Shelly die wekenlang om een personal trainer zeurde
en dit sort dingen of uitspraken zijn dus de reden dat utopia2 een flop is geworden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef mazaru het volgende:
Oh nou mag er ook nog eens niemand aan dat hout komen
Complete miscast. Weekdieren en dooie sukkels die denken dat ze wat voorstellen. Oh ja en ratten!quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:51 schreef krabje het volgende:
[..]
en dit sort dingen of uitspraken zijn dus de reden dat utopia2 een flop is geworden.
Ik snap echt niet waarom zij is gecast. Het enige wat ik kan bedenken is het stoken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Complete miscast. Weekdieren en dooie sukkels die denken dat ze wat voorstellen. Oh ja en ratten!
[ afbeelding ]
Ik vind het zo'n vies achterbaks rotwijfquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom zij is gecast. Het enige wat ik kan bedenken is het stoken.
zou mooi zijn als ze haar dan ook gelijk even verteld dat ze onderaanquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Billy gaat de broek van Lex bespetteren.
Van wie?..............Die implantaten van Merel?quote:
Nee hoor. Laat die opgespoten bejaarde jankbek maar denken dat ze op 1 staat. Dan laat ze mooi haar ware aard zien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:56 schreef humpty het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze haar dan ook gelijk even verteld dat ze onderaan
bungelt in de popilijst.....maar dat er wel een leuk filmpje van haar op het net staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |