Klopt,dit is een TV momentje.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar hier ligt het er te dik op.........
Ja toch.........quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,dit is een TV momentje.
dan snap ik dat de kijkcijfers blijven kelderenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zoeken naar de zwarte brief ookquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zij bepaalt niet zelf wanneer het gebeurd denk ik? Ze zal vast instructies gekregen hebben. Echt saai dat het zo lang moet durenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Of zou Billy iemand mee moeten nemen naar huis dat ze daarom zo lang wacht met die zwarte brief. Des te langer kan zij blijven dan.
Neuh, er moet iemand uit van de PSen. En de keuze mag zij bepalen. Denk dat ze bepaalde privileges heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Of zou Billy iemand mee moeten nemen naar huis dat ze daarom zo lang wacht met die zwarte brief. Des te langer kan zij blijven dan.
Als dat zo is, dan gok ik dan Andrea vertrekt. Jessie wil merel niet weg en Shelley wss ook niet. Dan blijft het nog steeds saaiquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, er moet iemand uit van de PSen. En de keuze mag zij bepalen. Denk dat ze bepaalde privileges heeft.
Daarom ook de vele 1 op 1 gesprekjes.
Dat zou kunnen. Of toch Merel...quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:20 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan gok ik dan Andrea vertrekt. Jessie wil merel niet weg en Shelley wss ook niet. Dan blijft het nog steeds saai
Als Billy slim was zou ze Merel er uit spelen. Ze weet vast hoe gehaaid Merel isquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Of toch Merel...
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:27 schreef pollewop77 het volgende:
Heel erg om te zeggen, maar het klinkt wel vertrouwd zo Billy op de achtergrond![]()
![]()
Zou ook zomaar kunnen idd. En denk dat ze begint bij Merel en Jessie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zou het kunnen dat Bill de stelletjes uit elkaar gaat trekken?
Ik vind het nog lekker ontbijten ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:28 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Schaam me dood dat ik dat zo maar durf toe te geven
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:30 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik vind het nog lekker ontbijten ook.
Billy blijft echt niet langquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen idd. En denk dat ze begint bij Merel en Jessie.
Dat zijn ten eerste haar grote concurrenten en mocht ze jeuk krijgen, dan mag ze vast nog wel eens op de boot komen logeren
Dan mag je trots zijn op jezelfquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een stoker die billy Waarom juist over Mylene en Jens. De onbetrouwbare billy over anderen hun relatie. Zoals ze gister op shownieuws werd neergezet als dat sylvie meis nog van haar kon leren wat het verslijten van mannen aanging. Daar stond ze echt voorschut
Ja maar dat heeft nooit aan haar gelegen.Altijd aan een ander.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe die mislukkeling met iedere relatie die ze heeft gehad durft te oordelen over anderen stellen.
Vraag me nog steeds af hoe ze zo snel wisselt van partners. Die mannen moeten toch ook in de gaten hebben hoe ze is? Ik bedoel, google eens op Billy Bakkerquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe die mislukkeling met iedere relatie die ze heeft gehad durft te oordelen over anderen stellen.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:36 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Billy is zeker met instructies binnengekomen
Die gooit haar eigen glazen zo inquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:36 schreef puzziepie het volgende:
Merel moet en zal Jessie anders neerzetten omdat de finale in is gegaan
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die gooit haar eigen glazen zo in
Weet je wel hoe vroeg ik er bij was?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
Uhm nu nog ontbijten? Of vanochtend?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:38 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vroeg ik er bij was?
Wilde geen seconde van de Billster missen
waar ging dat over ?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:38 schreef Mjelleke het volgende:
Natuurlijk Merel.’natuurlijk is t belangrijker dat Jessie jou begrijpt dan jij hem... bleghh
Dan zou ze de vervanger voor A3 zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, er moet iemand uit van de PSen. En de keuze mag zij bepalen. Denk dat ze bepaalde privileges heeft.
Over anders neerzetten omdat de finale begonnen is. Dat mensen spoken zien daar. Ze is t er niet mee eens dat Jessie dat bij haar doet. Maar zij mag t wel doen.quote:
dat staat helemaal niet vastquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ah okequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:40 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Over anders neerzetten omdat de finale begonnen is. Dat mensen spoken zien daar. Ze is t er niet mee eens dat Jessie dat bij haar doet. Maar zij mag t wel doen.
Volare heet die tent.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
bil ging 3 a 4 x per week lunchen bij die knakker
Ja en toen dook ze met hem de koffer in om er maar vanaf te zijnquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
bil ging 3 a 4 x per week lunchen bij die knakker
die spanning he. ze is als een magneet natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:45 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Ja en toen dook ze met hem de koffer in om er maar vanaf te zijn
God`s gift to men.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die spanning he. ze is als een magneet natuurlijk
Bij Bill denk ik dat ze hem wilde bekeren.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:45 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Ja en toen dook ze met hem de koffer in om er maar vanaf te zijn
Ik denk hetzelfde als Freaky 40quote:
ik hoop het ook, maar denk niet dat zij zoveel macht heeftquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als Freaky 40
Die PS-sen zijn er niet voor niets ,denk dat Bil daar iemand uit weg mag/moet stemmen
Nee dus daarom 1 van de PSquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar denk niet dat zij zoveel macht heeft
Daar kan je etenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik dacht dat ze vito's zei (ofzoiets)
Een soort Mariskaquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:55 schreef Vinamp het volgende:
Die Bil heeft me toch een zootje banen gehad!
Ja en?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
UTO / Het Billy Bakker CV topic.
Ja gek he? Dat duurt echt niet lang hoorquote:
ben er alweer klaar mee . hop met die envelopquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gek he? Dat duurt echt niet lang hoor
Smerig kut wijfquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:01 schreef sjampoeh het volgende:
vieze tranny ligt alweer klaar voor een ronde zaad vangen
Is die langsmoel met Gerrit zeker?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:01 schreef sjampoeh het volgende:
vieze tranny ligt alweer klaar voor een ronde zaad vangen
Vind je hem leuk wat voor gevoel krijg je dan als je naar hem kijkt.....triestquote:
Ik wil Gerrit niet meer bij me in de buurt hoor..... HELP ME. Ik heb over Brandon gedroomd hihihihiquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en straks weer t onschuldige meisje uithangenhoi hoiii
Ook een grote fail van BrandOFF met zijn grootsmoel...quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:04 schreef snetje het volgende:
Brandon zit al dagenlang met de kosten voor de gym in zijn maag ...
Oh vandaar dat ie op bed ligt, hij moest de depri bran spelenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:04 schreef snetje het volgende:
Brandon zit al dagenlang met de kosten voor de gym in zijn maag ...
Qua hoofd passen die wel bij mekaar, krijg je van die Jan Klaassen baby'squote:Op dinsdag 10 september 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil Gerrit niet meer bij me in de buurt hoor..... HELP ME. Ik heb over Brandon gedroomd hihihihi
Mens is gewoon een nymph.............quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en straks weer t onschuldige meisje uithangenhoi hoiii
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Qua hoofd passen die wel bij mekaar, krijg je van die Jan Klaassen baby's
Ze kan het ook direct zeggen, want ze zou er niets verkeerds mee zeggen.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Hiske noemt franny nu indirect een slet.
Ik mag Jens wel. Die had mijn stem verleden week. En morgen weerquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zozo... dat kwam zeker van Billy af?
Ik vind het een nutteloze aanwezigheid. Maar als ik iemand zou moeten kiezen die ik eruit wil hebben zal ik niet op hem stemmenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag Jens wel. Die had mijn stem verleden week. En morgen weer
en denken dat Jessie echt verliefd op haar is..quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:40 schreef sjampoeh het volgende:
denken dat die bril je leuk staat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Niks profiteur , hij werkt hard genoeg voor zijn eten en slaapplekquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Jens hoeft niet te winnen. Mooi zo, opdonderen dan met je lichaam...Profiteur!
Ik zie dat niet terug...quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks profiteur , hij werkt hard genoeg voor zijn eten en slaapplek
Jij ziet wel meer niet , heeft meer met jezelf te makenquote:
Gaan we nou weer persoonlijk worden, moet ik nu weer een TR plaatsen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij ziet wel meer niet , heeft meer met jezelf te maken
Jens doet meer dan de rest daarquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Jens hoeft niet te winnen. Mooi zo, opdonderen dan met je lichaam...Profiteur!
En terecht , dat zie je maar weer eens met de post van freaky 40quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Billy draaikont ziet Jens nu weer anders.
Aan zijn plassertje laten sjoren zeker...en zelfs dat doet ie niet zelf...quote:
Ja gezelligquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we nou weer persoonlijk worden, moet ik nu weer een TR plaatsen?
Pardon?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we nou weer persoonlijk worden, moet ik nu weer een TR plaatsen?
Okquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan zijn plassertje laten sjoren zeker...en zelfs dat doet ie niet zelf...
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Ga je goddelijke gang zie alleen het persoonlijke er niet in
Ja topper.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef humpty het volgende:
Jens is een topper en veel bewoners vragen overal zijn hulp voor
en je hoort hem er nooit over
Hij is bescheiden en daarom wil Jessie hem weg hebben
die is gewoon jaloers
Waar heb je die voor nodig dan?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:24 schreef utopia2.0 het volgende:
zes moderatoren..........Waar zijn ze als je ze nodig hebt.......
Jens is al tijden aan het stoken over Jessie. Als iemand iemand weg wil hebben dat is het Jens die Jessie weg wil hebben. Ik vind het een achterbaks ventje die heel goed kan doen of hij druk bezig is. Maar waar hij het drukst mee bezig is is zijn lever vergallen met zuipen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef humpty het volgende:
die is gewoon jaloers
Iets verkeerd gepost?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:24 schreef utopia2.0 het volgende:
ik vind Jens de leukste daar en doet heel veel voor de groep. Vind het zo raar dat Billy die toch best veel heeft gekeken dat dus niet ziet. Net zoals Mariska die het met hetzelfde beeld over Jens binnenkwam. Dan kan ze dus alleen maar uitgaan wat ze van Jessie hoort... en die wil hem weg hebben. Omdat Jens een sterke speler is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:23 schreef humpty het volgende:
die is gewoon jaloers
Goede argumentatie. Eens.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens is al tijden aan het stoken over Jessie. Als iemand iemand weg wil hebben dat is het Jens die Jessie weg wil hebben. Ik vind het een achterbaks ventje die heel goed kan doen of hij druk bezig is. Maar waar hij het drukst mee bezig is is zijn lever vergallen met zuipen.
Dat weet ik niet, vraag het hemquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef goldback het volgende:
[..]
Waarom is hij dan boos de komst van Billy maakt dan toch niks uit ?
Streamlock !?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Is hij wel boos ? ik heb vanochtend de streams even aan gehad en toenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef goldback het volgende:
[..]
Waarom is hij dan boos de komst van Billy maakt dan toch niks uit ?
quote:
Oke is dus alweer overquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:28 schreef humpty het volgende:
[..]
Is hij wel boos ? ik heb vanochtend de streams even aan gehad en toen
zat hij gewoon met Billy te praten
Voor haar doen is dat classy.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:27 schreef Lelie68 het volgende:
Wat ziet Merel er weer ordinair uit..
Hij heeft Billy constant ontweken. Alleen als Billy iets tegen hem zei dan zei hij wat terug. Ik durf te wedden dat dit gesprek van Billy afkomt en niet van hem en ik stap net binnen dus heb het begin niet gezien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:28 schreef humpty het volgende:
[..]
Is hij wel boos ? ik heb vanochtend de streams even aan gehad en toen
zat hij gewoon met Billy te praten
Jij had een mod nodig toch?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Waarom voelt iedereen zich aangesproken.............Rustaaghhhhhhh
zou mooi zijn...quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgenmiddag 12.00 uur, als hij zijn 24 uur heeft aangevraagd...
de riem zit weer lekker hoogquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:29 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Voor haar doen is dat classy.
Drama queenquote:
Als hij de poort een paar dagen bestudeerd heeft?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:32 schreef juul. het volgende:
Slome duikelaar stopt met het bouwen van de sportschool
Heb de streams nu niet aan ...wil dat gedrocht met al haar leugens niet horenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft Billy constant ontweken. Alleen als Billy iets tegen hem zei dan zei hij wat terug. Ik durf te wedden dat dit gesprek van Billy afkomt en niet van hem en ik stap net binnen dus heb het begin niet gezien.
Het word gewoon te duur, en dat is ook zo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft er weer iemand met zijn accutolletje gespeeld?
En je kapsel...quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker met die lange bek naar huis dan
Wat een onzin! Dat wist die dooie dodo al van te voren. Het grootste gedeelte van de groep was tegen het doorzetten van de bouw van die gym. Maar hij moest en zou het doen en het zou binnen twee weken staan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het word gewoon te duur, en dat is ook zo.
Oh... ik wou net ook een afspraak voor botox maken. Nou durf ik niet meerquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heeft er weer iemand met zijn accutolletje gespeeld?
Geef die jongen een spatel en hij is uren zoet met bestuderenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Zonder gym had Brandon niks te doen en geen verhaallijn. Gewoon bezigheidstherapie, zoals daar al eerder is gezegd door Jessie.
Ik vind Bats niet lelijk in vergelijking met bijv Hisquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel fijn voor Bats ze is nu niet de lelijkste
Het lieve kindvrouwtjequote:
Doe ook maar niet ...je wilt toch niet zo`n kop als Lex Merel of Marjetquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh... ik wou net ook een afspraak voor botox maken. Nou durf ik niet meer
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Doe ook maar niet ...je wilt toch niet zo`n kop als Lex Merel of Marjet
Die kunnen in de silo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:37 schreef Inca het volgende:
De gym komt er wel toestellen komen toch ook?
Of Linda of moniquequote:Op dinsdag 10 september 2019 17:37 schreef humpty het volgende:
[..]
Doe ook maar niet ...je wilt toch niet zo`n kop als Lex Merel of Marjet
Ja maar hij heeft ook steken in zijn rug hoorquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin! Dat wist die dooie dodo al van te voren. Het grootste gedeelte van de groep was tegen het doorzetten van de bouw van die gym. Maar hij moest en zou het doen en het zou binnen twee weken staan.
quote:
Hernia?quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft ook steken in zijn rug hooren daarboven op ook nog gelul achter zijn rug
Ik hoorde haar zeggen dat ze weet dat ze gebruikt wordt door mannen, vind ze niet ergquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Tranny doet weer hulpeloos , niks boeit haar , dus wil ze ook geen flikker aan zichzelf doen . naar mens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Waarom zou je niet alvast een stokje voor zijn?
Alles gooien ze door elkaarquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Waarom zou je niet alvast een stokje voor zijn?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
Oke... het kost 51 frames, maar het bewoog
[ afbeelding ]
Paar uurtjes logopedie helpen vastquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:39 schreef snetje het volgende:
Brandon: Ik voer overdag zoveel gesprekken over de gym ook over vergunningen ... ik word daar moe van ...
Ja die ook ....kijk maar naar Amerikaanse serie`s allemaal van die botox koppenquote:
Lelijke mond, ze zwaait ook altijd met die lippen, van links naar rechts. Zou ze zelf doorhebben hoe lelijk of dat staat.quote:
Jessie krijgt de schuld en de hoofdoorzaak is dus dat dat ding onveilig is en er geen vergunning voor gegeven wordt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:39 schreef snetje het volgende:
Brandon: Ik voer overdag zoveel gesprekken over de gym ook over vergunningen ... ik word daar moe van ...
Zal haar vast ook geen reet boeien , lekker makkelijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen dat ze weet dat ze gebruikt wordt door mannen, vind ze niet erg
Als je niet wil nadenken gaat het lastig wordenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zal haar vast ook geen reet boeien , lekker makkelijk
Mooie jongen is het tochquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
Oke... het kost 51 frames, maar het bewoog
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa daar zijn we weer! Jessies schuld
Ik geloof helemaal niks van dat mokkelquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet wil nadenken gaat het lastig worden
Ze hadden nooit een go moeten geven.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
Die lul heeft dus enorme fouten gemaakt met bouwen en gaat nu met het vingertje vooruit wijzen dat mensen hem niet op de fouten hebben gewezen.
Die was er ook niet. Alleen van dat weekdiergroepjequote:Op dinsdag 10 september 2019 17:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze hadden nooit een go moeten geven.
Dit meen je toch niet..quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
Die lul heeft dus enorme fouten gemaakt met bouwen en gaat nu met het vingertje vooruit wijzen dat mensen hem niet op de fouten hebben gewezen.
Zolang het maar Jessies schuld isquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:47 schreef puzziepie het volgende:
Brandon heeft het verkloot maar hij heeft er van geleerd
Ja dat heb ik vorige week gezien toen hij klakkeloos meeging met het inloopkast verhaalquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:46 schreef mazaru het volgende:
Boehoeeee niemand die tegen me heeft gezegd dat ik iets fout doe...
Boehoeeee ik krijg geen vergunning...
Boehoeeeeeeeee ik ben een man van principes...
[ afbeelding ]
Dillan is wel de grootste lozer daarquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Met de drie meest hersenloze oh ik hoor dillan ook nog, dus 4 mensen die een mening hebben
Dat zei hij net.quote:
Hij voelt zich een voetballer die een wedstrijd speelt in Barcelona in een leeg stadion....quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:46 schreef mazaru het volgende:
Boehoeeee niemand die tegen me heeft gezegd dat ik iets fout doe...
Boehoeeee ik krijg geen vergunning...
Boehoeeeeeeeee ik ben een man van principes...
[ afbeelding ]
Ja ook dat nog!quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vorige week gezien toen hij klakkeloos meeging met het inloopkast verhaal![]()
Gerrit denkt alleen maar met z'n duitse helmquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
Die Gerrit is ook een slappe hap hoor.
show some love for the slugquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dillan is wel de grootste lozer daar
Waarom?.........Als er een kut naast hem ligt, die schreeuwt om genomen te worden.......Ik snap hem wel.....quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
Die Gerrit is ook een slappe hap hoor.
Nou ja als die kut zichzelf blijft aanbieden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit denkt alleen maar met z'n duitse helm
Shelly die wekenlang om een personal trainer zeurdequote:Op dinsdag 10 september 2019 17:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley zit er ook gewoon bij voor haar eigenbelang. Die denkt zeker: ''Wanneer kan ik rokuh?''
Ik zie hem nog zo Jessie de maat nemen bij zijn bouwsel van de week...'staat niet stevig' etc...quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
Bij iedere hint van kritiek werd hij bloedlink en ging hij lopen smijten en tegen dingen aan trappenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog zo Jessie de maat nemen bij zijn bouwsel van de week...'staat niet stevig' etc...
Die is erg zuur dat Hollywood nog niet heeft gebeld. En Billy steelt de show nuquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Shelly die wekenlang om een personal trainer zeurde
Nu is dat zeuren overgegaan op ''ik wult in het middelpunt staan op de dag dat ik hier 15 maanduh zit''quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Shelly die wekenlang om een personal trainer zeurde
en dit sort dingen of uitspraken zijn dus de reden dat utopia2 een flop is geworden.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:49 schreef mazaru het volgende:
Oh nou mag er ook nog eens niemand aan dat hout komen
Complete miscast. Weekdieren en dooie sukkels die denken dat ze wat voorstellen. Oh ja en ratten!quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:51 schreef krabje het volgende:
[..]
en dit sort dingen of uitspraken zijn dus de reden dat utopia2 een flop is geworden.
Ik snap echt niet waarom zij is gecast. Het enige wat ik kan bedenken is het stoken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Complete miscast. Weekdieren en dooie sukkels die denken dat ze wat voorstellen. Oh ja en ratten!
[ afbeelding ]
Ik vind het zo'n vies achterbaks rotwijfquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom zij is gecast. Het enige wat ik kan bedenken is het stoken.
zou mooi zijn als ze haar dan ook gelijk even verteld dat ze onderaanquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Billy gaat de broek van Lex bespetteren.
Van wie?..............Die implantaten van Merel?quote:
Nee hoor. Laat die opgespoten bejaarde jankbek maar denken dat ze op 1 staat. Dan laat ze mooi haar ware aard zien.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:56 schreef humpty het volgende:
[..]
zou mooi zijn als ze haar dan ook gelijk even verteld dat ze onderaan
bungelt in de popilijst.....maar dat er wel een leuk filmpje van haar op het net staat
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat die opgespoten bejaarde jankbek maar denken dat ze op 1 staat. Dan laat ze mooi haar ware aard zien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:57 schreef juul. het volgende:
Nou ja Jordy zit op bed te janken om het mislukte sportschool avontuur van Brandy
Nee joh , hij schrijft over zijn coming outquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:57 schreef juul. het volgende:
Nou ja Jordy zit op bed te janken om het mislukte sportschool avontuur van Brandy
dat is een cap van vrijdag toen ze straalbezopen wasquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wat heeft die anabolen slikker??.....
Ik denk dat de toenaderingen niet zijn geluktquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:57 schreef juul. het volgende:
Hij benoemde de sportschool ook nog evenquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh , hij schrijft over zijn coming out
Dat wijf is ook zo domquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Andrea tegen Jordy: Je bent echt mooi als je huilt.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:00 schreef rowan634 het volgende:
vanavond meidenavond?
[ afbeelding ]
Dat is toch wel zo een beetje, het meest kloterige wat je te horen kan krijgenquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Andrea tegen Jordy: Je bent echt mooi als je huilt.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat is een cap van vrijdag toen ze straalbezopen was
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 18:01 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat is toch wel zo een beetje, het meest kloterige wat je te horen kan krijgen
Je bent mooi als je huilt.quote:
jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van wie?..............Die implantaten van Merel?
Boehoehoequote:
Waarom komt dat kreng er eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:03 schreef puzziepie het volgende:
Vieze spelletjes om de gym aldus Brandy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |