Dit zou eigenlijk vooral perfect zijn als je de postcards in de landen zelf opneemtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:41 schreef molloot200 het volgende:
Mijn suggestie: laat elke artiest aan het eind van het filmpje "Open Up to Belgium!" bijvoorbeeld, bij België dan, zeggen.
Mwah, niet per sé denk ik. Als je de deelnemer in Nederland rond ziet wandelen, wordt het daarna "geopend" naar een bijvoorbeeld België, door de Belgische act dan te laten zien. Vanuit Nederland (postcard) wordt dan upgeopend naar het land van de deelnemer (act).quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk vooral perfect zijn als je de postcards in de landen zelf opneemtDat ik bijna bang ben dat dat ook de bedoeling is
Kan ja, maar de postcard openen met 'Open up to Belgium' en vervolgens beelden van België zou ook goed passenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mwah, niet per sé denk ik. Als je de deelnemer in Nederland rond ziet wandelen, wordt het daarna "geopend" naar een bijvoorbeeld België, door de Belgische act dan te laten zien. Vanuit Nederland (postcard) wordt dan upgeopend naar het land van de deelnemer (act).
Zou misschien nog wel beter passen. Neemt niet weg dat ik nog steeds wens dat de postcards gewoon in Nederland worden opgenomen...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan ja, maar de postcard openen met 'Open up to Belgium' en vervolgens beelden van België zou ook goed passen
Ja ik ook hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou misschien nog wel beter passen. Neemt niet weg dat ik nog steeds wens dat de postcards gewoon in Nederland worden opgenomen...
houdt er dan wel rekening mee dat gebarentaal niet universeel is. Iedere taal heeft zijn eigen gebarentaal, dus Nederlandse gebarentolken worden in het buitenland niet per se begrepen.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:38 schreef Em31 het volgende:
Het filmpje van de recap met de gebarentolken was vorig jaar na de show best populair. Kwam o.a. langs op Twitter en Reddit: https://www.reddit.com/r/(...)retation_of_all_the/
Misschien leuk om één recap met de tolken ook uit te zenden tijdens de liveshow.
Ja dat is ook zo, dacht ik nog wel aan, maar omdat die filmpjes van de AVROTROS vorig jaar ook werden gedeeld dacht ik dat het misschien sowieso wel leuk was? Maar misschien is dat best stom van mij aangezien dat het natuurlijk niet het doel isquote:Op maandag 17 februari 2020 16:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
houdt er dan wel rekening mee dat gebarentaal niet universeel is. Iedere taal heeft zijn eigen gebarentaal, dus Nederlandse gebarentolken worden in het buitenland niet per se begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |