abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 27 oktober 2019 @ 19:25:11 #126
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_189653740
registreer om deze reclame te verbergen
(beste vrienden, dit is het laatste bericht dat ik dubbel plaats, omdat het hier in deze thread ook van nut is aangezien ik de 3 prenten tabellen heb afgerond. Mijn verontschuldigingen hiervoor)

iFPi5dM.png

Stage-Designs-ontwerpers van 2006 tem 2019;

> Florian Wieder
• 2019 - IsraŽl - Tel Aviv
• 2018 - Portugal - Lisbon
• 2017 - Ukraine-Kyiv
• 2015 - Austria-Vienna
• 2012 - Azerbaijan-Baku
• 2011 - Germany-DŁsseldorf

> Frida Arvidsson & Viktor BrattstrŲm
• 2016 - Stockholm-Sweden
• 2013 - MalmŲ-Sweden

> Claus Zier
• 2014 - Copenhagen-Denmark

> USA & UK designers
• 2008 - Serbia-Belgrade = David Cushing (usa)
• 2009 - Russia-Moscow = John Casey (usa)
• 2010 - Norway-Oslo = Al Gurdon (uk)

> Elias Lekadis
• 2006 - Greece-Athens

> in 2007
• zelfs een groep universiteits-studenten
• Helsinki-Finland
• Jenni Viitanen + Kalle Ahonen + Samuli Laine + Kristian Schmidt
pi_189698124
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:41 schreef molloot200 het volgende:
Mijn suggestie: laat elke artiest aan het eind van het filmpje "Open Up to Belgium!" bijvoorbeeld, bij BelgiŽ dan, zeggen.
Dit zou eigenlijk vooral perfect zijn als je de postcards in de landen zelf opneemt :@ Dat ik bijna bang ben dat dat ook de bedoeling is _O-
pi_189699532
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit zou eigenlijk vooral perfect zijn als je de postcards in de landen zelf opneemt :@ Dat ik bijna bang ben dat dat ook de bedoeling is _O-
Mwah, niet per sť denk ik. Als je de deelnemer in Nederland rond ziet wandelen, wordt het daarna "geopend" naar een bijvoorbeeld BelgiŽ, door de Belgische act dan te laten zien. Vanuit Nederland (postcard) wordt dan upgeopend naar het land van de deelnemer (act). ;)
pi_189699677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Mwah, niet per sť denk ik. Als je de deelnemer in Nederland rond ziet wandelen, wordt het daarna "geopend" naar een bijvoorbeeld BelgiŽ, door de Belgische act dan te laten zien. Vanuit Nederland (postcard) wordt dan upgeopend naar het land van de deelnemer (act). ;)
Kan ja, maar de postcard openen met 'Open up to Belgium' en vervolgens beelden van BelgiŽ zou ook goed passen :P
pi_189699712
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:32 schreef Em31 het volgende:

[..]

Kan ja, maar de postcard openen met 'Open up to Belgium' en vervolgens beelden van BelgiŽ zou ook goed passen :P
Zou misschien nog wel beter passen. Neemt niet weg dat ik nog steeds wens dat de postcards gewoon in Nederland worden opgenomen...
pi_189699829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:34 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Zou misschien nog wel beter passen. Neemt niet weg dat ik nog steeds wens dat de postcards gewoon in Nederland worden opgenomen...
Ja ik ook hoor :Y
pi_189790380
Ik zat te denken, er zijn waarschijnlijk heel wat nummers die wereldberoemd zijn maar bijna niemand van weet dat ze nederlandse producties zijn. Hier kan iets mee gedaan worden lijkt mij, om te laten zien wat een groot land nederland wel niet is in de muziek.

Iedereen weet natuurlijk dat heel wat EDM acts nederlands zijn, maar er zijn ook wel wat oudere bands en acts die nederlands zijn en wereldberoemd. Je hebt natuurlijk 2 unlimited en de vengaboys (rotterdams zelfs), bij de laatste zijn heel veel amerikanen die het nummer vengabus kennen van de six flags reclames maar niemand kent het origineel. Dan heb je nog rockbands zoals Golden Earring en Focus, met respectievelijk radar love en hocus pocus als bekendere nummers. De Van Halen broers zijn Nederlands maar hun band Van Halen is wel Amerikaans, dus die tel ik niet mee.

Er zijn dus genoeg wereldberoemde nederlandse artiesten en bands, ook mooi als daar een ode aan gemaakt kan worden of op een manier verwerkt kan worden in de opening van de finale ofzo. Ik weet niet goed wat ermee gedaan kan worden, daarom dat ik het hier voor discussie breng.

[ Bericht 0% gewijzigd door NeilZar op 06-11-2019 00:32:25 ]
pi_189792388
Zou wel kunnen in een kort filmpje over de geschiedenis van Hollandse muziek ofzo.
Hotapnyc
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')