Dus is Corina er gebaat bij om hem in leven te houden? Dat zou wel erg cru zijn als dat de reden is om die stekker er niet uit te trekken als dat waar is.quote:Op zondag 27 september 2020 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt van de constructies af met diverse bv's stichtingen etc.
dat was het gerucht toen, maar we zijn al bijna 7 jaar verder en we hebben nog geen enkel teken van leven rechtstreeks van hem gezien, dat is toch op z'n zachtst gezegd vreemd.quote:Op zondag 27 september 2020 10:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus is Corina er gebaat bij om hem in leven te houden? Dat zou wel erg cru zijn als dat de reden is om die stekker er niet uit te trekken als dat waar is.
Tja. Ik denk dat hij inderdaad gewoon een kastplantje is. Triest maar waarschijnlijk wel waar.quote:Op zondag 27 september 2020 10:15 schreef Tarado het volgende:
dat is toch op z'n zachtst gezegd vreemd.
geruchten blijven geruchten maar z'n auto verzameling is toch op een beetje vreemde manier verkocht, geen zin om op te zoekenquote:Op zondag 27 september 2020 10:16 schreef vosss het volgende:
Die geruchten heb ik destijds niet meegekregen overigens.
na 7 jaar? wat is dan onzin, je kan er echt wel vanuit gaan dat hij nooit meer een enigszins normaal leven zal kunnen leiden.quote:Op zondag 27 september 2020 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Andere geruchten van een paar maanden terug waren juist weer heel positief. Zo lang er niks officieel naar buiten wordt gebracht is het gewoon onzin, niemand kan het weten.
Het zou zomaar kunnen dat hij al 2 jaar aan het revalideren is en over een half jaar weer in het openbaar verschijnt. Het zou ook kunnen dat hij al weg is. En alles ertussenin.quote:Op zondag 27 september 2020 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
na 7 jaar? wat is dan onzin, je kan er echt wel vanuit gaan dat hij nooit meer een enigszins normaal leven zal kunnen leiden.
natuurlijk alles kan, maar voorlopig ga ik toch eerder voor mijn conclusie dan de jouwe.quote:Op zondag 27 september 2020 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hij al 2 jaar aan het revalideren is en over een half jaar weer in het openbaar verschijnt. Het zou ook kunnen dat hij al weg is. En alles ertussenin.
Mijn conclusie is dat heel dat bericht uit de duim gezogen is. Dan kan het nog steeds betrekkelijk dicht bij de waarheid liggen, maar dat maakt het niet minder onzin.quote:Op zondag 27 september 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk alles kan, maar voorlopig ga ik toch eerder voor mijn conclusie dan de jouwe.
Dit denk ik ook. Waarom zou de ex vrouw van de teambaas van 94/95 precies weten hoe de vork in de steel steekt? Die weet daar naar alle waarschijnlijkheid geen flikker van en roept dit soort dingen gewoon om belangrijk gevonden te worden of om even in de picture te staan.quote:Op zondag 27 september 2020 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat heel dat bericht uit de duim gezogen is. Dan kan het nog steeds betrekkelijk dicht bij de waarheid liggen, maar dat maakt het niet minder onzin.
zij heeft haar info ook niet uit eerste hand dus sowieso niet serieus te nemen, als Jean Todt, Corinne of Mick er iets over zouden zeggen is het wat andersquote:Op zondag 27 september 2020 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Waarom zou de ex vrouw van de teambaas van 94/95 precies weten hoe de vork in de steel steekt? Die weet daar naar alle waarschijnlijkheid geen flikker van en roept dit soort dingen gewoon om belangrijk gevonden te worden of om even in de picture te staan.
Ik denk niet dat we Schumacher ooit nog levend gaan zien. Tenzij er een spion weet binnen te komen.quote:Op zondag 27 september 2020 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hij al 2 jaar aan het revalideren is en over een half jaar weer in het openbaar verschijnt. Het zou ook kunnen dat hij al weg is. En alles ertussenin.
De informatie kan ook al ouder zijn hè. En als echtelieden lijkt mij dat je dit wel deelt als je op bezoek bent geweest.quote:Op zondag 27 september 2020 10:38 schreef vosss het volgende:
Ik lees dat die al in 2017 gescheiden zijn.
Dat Briatore zou weten hoe het met Schumacher precies gaat is maar de vraag, maar dat zou eventueel nog kunnen, maar als dat zo zou zijn, waarom zou hij die info delen met zijn ex vrouw van wie hij al 3 jaar gescheiden is? Daar heeft hij geen enkele reden toe.
Zelfde als Friso. Gelukkig hebben ze dat niet zolang gerekt.quote:Op zondag 27 september 2020 10:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Schumacher ooit nog levend gaan zien. Tenzij er een spion weet binnen te komen.
Volgens mij is het gewoon een hopeloos wrak dat alleen maar in een rolstoel kan zitten en zijn tijd een beetje zit af te wachten. En de familie wil het hem niet aandoen dat de wereld hem zo ziet. Het beeld dat we van Schumacher hebben is immers nog altijd dat van zijn succesjaren. Zolang we Schumacher niet meer zien blijft dat in stand.
Maar zou Briatore daar überhaupt op bezoek komen? Weber komt er niet en weet niets bijvoorbeeld. Denk dat die dichter bij de familie stond dat Briatore als ik zou moeten gokken.quote:Op zondag 27 september 2020 10:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De informatie kan ook al ouder zijn hè. En als echtelieden lijkt mij dat je dit wel deelt als je op bezoek bent geweest.
Via Massa is hij aan informatie gekomen.quote:Op zondag 27 september 2020 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar zou Briatore daar überhaupt op bezoek komen? Weber komt er niet en weet niets bijvoorbeeld. Denk dat die dichter bij de familie stond dat Briatore als ik zou moeten gokken.
Dat was in 2015.quote:Op zondag 27 september 2020 11:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Via Massa is hij aan informatie gekomen.
https://m.standaard.be/cnt/dmf20151116_01972651
Als iemand bij is en bewust inderdaad door te knipperen.quote:Op zondag 27 september 2020 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe makendie mensen dat dan duidelijk? Knipperen ze dan heel hard met hun ogen of wat?
met een camera op de helmquote:Op woensdag 1 september 2021 10:02 schreef Alpha0 het volgende:
Ik lees dat hij wel gewoon een helm droeg tijdens dat ongeluk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |