Zit jij nu te spotten met mijn micropenis?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik bedoel, fancy2 kreeg een dickpic van @:dud0r die was er binnen de seconde en die van mij kreeg ze uren later.
Ohquote:
Dat engie geen roemeense sletjes gaat neuken? Nee dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:57 schreef Kopjechino het volgende:
Ik weet niet of ik dit moet geloven
Je leest het goed.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit jij nu te spotten met mijn micropenis?
[..]
Oh
[..]
Dat engie geen roemeense sletjes gaat neuken? Nee dat weet ik ook niet.
En nu ga ik lunchen. En daarna naar huis. Haha.
Nee, dat jij een dickpic naar Fancy2 hebt gestuurd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:59 schreef dud0r het volgende:
Dat engie geen roemeense sletjes gaat neuken? Nee dat weet ik ook niet.
Ik heb nog geen DMquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat jij een dickpic naar Fancy2 hebt gestuurd.
Nee..dan zou ik een hele dag in de auto moeten zitten en heb ik geen zin in. Blijf beetje in de buurt van de kust.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee..dan zou ik een hele dag in de auto moeten zitten en heb ik geen zin in. Blijf beetje in de buurt van de kust.
Lekker hoor, is het daar nog een beetje mooi weer?quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee..dan zou ik een hele dag in de auto moeten zitten en heb ik geen zin in. Blijf beetje in de buurt van de kust.
Nee -10, lekker op het strand 😊quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker hoor, is het daar nog een beetje mooi weer?
Zou m'n reisgezelschap niet zo leuk vinden als ik alleen maar achter de vrouwen aan zou gaan. Als ik een neuk vakantie zou willen was ik wel naar Thailand ofzo gegaanquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou m'n reisgezelschap niet zo leuk vinden als ik alleen maar achter de vrouwen aan zou gaan. Als ik een neuk vakantie zou willen was ik wel naar Thailand ofzo gegaan
Heb een hele PowerPoint voor je, duurt even.quote:
Iedere dag zon en z'n 25 gradenquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker hoor, is het daar nog een beetje mooi weer?
Patayahoertjes neuken nooit meer werkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
Zou m'n reisgezelschap niet zo leuk vinden als ik alleen maar achter de vrouwen aan zou gaan. Als ik een neuk vakantie zou willen was ik wel naar Thailand ofzo gegaan
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb een hele PowerPoint voor je, duurt even.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker heur.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iedere dag zon en z'n 25 gradenhet waait wel stevig.
Hoe dichter bij de nul...quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Patayahoertjes neuken nooit meer werken
Snap ik.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde dit wel gelijk goed aanpakken
Zo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je weg?
Wat een rust zal dat opleveren zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |