Nu komt het op mij over alsof je hoogbejaard bent ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, die heeft het nog wel wat zwaarder.
Bij mij is het gewoon ouderdom. Altijd heel goede ogen gehad maar de laatste 2 jaar zit de sleet erop.
Niet zo brutaal snotneus!quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu komt het op mij over alsof je hoogbejaard bent ofzo.
Wowowow. Ben verkouden ja, kan ik niets aan doen!quote:
En nog bijdehand ook zeg!quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wowowow. Ben verkouden ja, kan ik niets aan doen!
Dat is een fabelquote:
Bahquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of speel het spel witte boterham met mij
Misschien moeten we het proberen. Ik nomineer Haags als proefkonijn.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zijn de geleerden het nog niet over eens
Je maakt het mij ook wel heel makkelijk hequote:
Ja zeg, weet je hoe vet die jong van tegenwoordig zijn? Die ga ik niet over mijn versleten knieën leggen heur.quote:
Voorzetten op maat geven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je maakt het mij ook wel heel makkelijk he
LEFT RIGHT LEFT, THE MILITARY STEP!quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voorzetten op maat geven is ook een kunst.
Houd je vooral niet in hoor.quote:
Ze doet het zo goed, ik ben echt trots op haar!quote:
A HAAGSEquote:
Ik ook. Ze is zo vrolijk vandaag. Ultra vrolijk! Vind ik leuk om te zienquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze doet het zo goed, ik ben echt trots op haar!
Dat jong grut met hun enthousiasme is hartverwarmend.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Ze is zo vrolijk vandaag. Ultra vrolijk! Vind ik leuk om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |