Nee het ziet er ook niet uit. Maar het is gewoon erg lekker. Beetje honing erdoor en namnamnam.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:11 schreef eNGine10 het volgende: Ziet er toch ook gewoon niet lekker uit
![]()
No, pun intended hoor, maar krijg je dat wel weggeslikt nu?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee het ziet er ook niet uit. Maar het is gewoon erg lekker. Beetje honing erdoor en namnamnam.
Sorry kopjequote:Op dinsdag 10 september 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
En jullie moesten mij eens zien huilen nu. Deze TT is echt right in the feels.
Ik krijg zoveel weggeslikt. Alleen harde dingen is lastig slikkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef JJH het volgende:
No, pun intended hoor, maar krijg je dat wel weggeslikt nu?
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg zoveel weggeslikt. Alleen harde dingen is lastig slikken
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soms ben je best wel een eikel
Nu mijn beurt om te jankenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soms ben je best wel een eikel
Stuur me je tranen op, kunnen die bij mijn collectiequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stuur me je tranen op, kunnen die bij mijn collectie
Altijdquote:
Kijken of ik een litertje bij elkaar kan jankenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stuur me je tranen op, kunnen die bij mijn collectie
Challenge accepted.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
Kijken of ik een litertje bij elkaar kan janken
Tietenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waar wilde jij om spelen dan?
Niet te lang hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laat me hier even over nadenken
Tettenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
Hallo.
Brinta is best lekker. Nadeel is dat het voor geen meter vult en dat je vier borden nodig hebt en dan na twee uur weer honger hebt.
Maar genoeg over de TT, waar hebben we het over?
Niet gelezenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
Hallo.
Brinta is best lekker. Nadeel is dat het voor geen meter vult en dat je vier borden nodig hebt en dan na twee uur weer honger hebt.
Net als mac dus.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
Hallo.
Goed onderwerpquote:
Log jij nou maar gewoon uitquote:
Ik eet daar eigenlijk nooit. Maar de keren dat ik er gegeten heb dan was dat wel het geval ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |