In de film 'The Fanatic'. Leuke filmquote:
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de film 'The Fanatic'. Leuke film
Ik heb er nog nooit over gehoord. Nu ben ik lang niet meer de filmnerd die ik twintig jaar geleden was, maar toch.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.
Hij was toch al een afglijdende acteur, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Las gister een artikel dat ie waarschijnlijk nooit meer aan de bak komt, omdat The Fanatic zo geflopt is.
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.
We leven allemaal een klein beetje minder omdat Battlefield Earth bestaat. Maar toch kwam hij aan de bak.quote:
nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We leven allemaal een klein beetje minder omdat Battlefield Earth bestaat. Maar toch kwam hij aan de bak.
De scientology kerk!quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, Battlefield Earth overleefde hij ook.
Is een zwaar door de Scientology kerk gesponsorde film.quote:
Probeer de gay side in hem te ontdekkenquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen lunch met de CFO, die op bezoek is vanuit Singapore.
Ik ben echt niet geschikt voor dat soort dingen. Kan ik skippen?
Vreselijke poppenkast dingen altijd. Met van die awkward "spontane" gesprekken.
Je bent gehacked.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Is dit nieuw, dat als je een nieuwe mail opstelt in Gmail er ipv Aan of Ontvanger 'Als je' staat?
Da's heul kei illegaal daarquote:Op dinsdag 10 september 2019 11:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Probeer de gay side in hem te ontdekken
Ik ben ook geregeld gehackt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 11:40 schreef Q. het volgende:
En net als Broer Rasta.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ontroleren~af9bdc1d/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |