Snap ik maar een Budah stelen is bad luck Dus die gasten hebben vast een overstroming of een gas explosiequote:Op zondag 25 juli 2021 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oke, vandaag 1 plant en pot en,
Budah beeld uit mn tuin gejat
laffe tyfesietsen!
kapot boos enzuks
Deze Boeddha is leuk...quote:
Ik heb er een paar 2e hands en 1 nieuw, verder niet zoveel, meer heksendingen dan boeddha dingen heb ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:22 schreef FANNN het volgende:
[..]
Deze Boeddha is leuk...![]()
[ afbeelding ]
die verkoop jij zeker ook? Boeddhabeelden bedoel ik... in je winkeltje?
ah...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er een paar 2e hands en 1 nieuw, verder niet zoveel, meer heksendingen dan boeddha dingen heb ik
dat laatste inderdaad, rondlopen en dan gaan blaten in je foon. Extra klacht: van die gasten die dat doen in een relaxt vakantierestaurantquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:22 schreef -Shii- het volgende:
Verplicht mee moeten luisteren naar andermans muziek of telefoongesprekken op de speaker.
Ik geniet daar juist vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:37 schreef -Shii- het volgende:
Ga lekker ruzie maken aan de telefoon en laat een half uur lang de hele coupé meegenieten.
Ja dat kan ook wel weer leuk zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geniet daar juist vanIk zat ooit met een gozer in de tram die min of meer ontslag nam
Fiets.quote:
Succes, was de band al erg versleten dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fiets.
Ik ga hem zo meteen vervangen.
Dank je.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Succes, was de band al erg versleten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |