Jammer dit.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien heb je maar half werk geleverd ...
Oh bedoelde je die MCH. Dat kan Yas zelf wel denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien heb je maar half werk geleverd ...
Heel erg bedankt.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moest van MCH zeggen dat jullie allemaal mietjes zijn en dat Yasmin een lekkere feeks is. Einde mededeling.
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moest van MCH zeggen dat jullie allemaal mietjes zijn en dat Yasmin een lekkere feeks is. Einde mededeling.
Als ik zoiets tegen je zou zeggen moet ik mijn bek houden omdat je niet tegen complimentjes kan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Zulke complimentjes krijg ik nou nooit.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik zoiets tegen je zou zeggen moet ik mijn bek houden omdat je niet tegen complimentjes kan.
Een lekkere feeks of lekker? Asking for a friend..quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat weet lompedrossa helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 september 2019 22:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een lekkere feeks of lekker? Asking for a friend..
Doe ik niet, hoezo dat nou weer?quote:
Is dat niet jouw stem?quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:01 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Doe ik niet, hoezo dat nou weer?
Maar wel dat accent he ;Pquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, die is zwaarder en rustiger.
Nou ja, zwaarder niet echt toch? Rustiger wel. En niet of je zwakzinnig bent, ook wel een verschilquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, die is zwaarder en rustiger.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, zwaarder niet echt toch? Rustiger wel. En niet of je zwakzinnig bent, ook wel een verschil
die knul op het filmpje klinkt als die gesjeesde kattengif, als die kon pratenquote:
Nou het is een Noord-Hollands accent dus toch wel een beetje zwakzinnig hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, zwaarder niet echt toch? Rustiger wel. En niet of je zwakzinnig bent, ook wel een verschil
yoki kan zijn tv ook best in de blender gooienquote:Op dinsdag 10 september 2019 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Die man maakt wel een tv in blender jongens.
Welke?quote:Op dinsdag 10 september 2019 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die knul op het filmpje klinkt als die gesjeesde kattengif, als die kon praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |