Ook met photoshop en flash?quote:
Zeker. Heel het Adobe pakket gehad zo ongeveer.quote:
Gay hequote:
Nice!.. Vind ik nog steeds wel leuk om soms mee te spelenquote:Op maandag 9 september 2019 23:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker. Heel het Adobe pakket gehad zo ongeveer.
Ja ik ook, gebruik het tegenwoordig vooral voor fotobewerkingquote:Op maandag 9 september 2019 23:32 schreef eNGine10 het volgende:
Nice!.. Vind ik nog steeds wel leuk om soms mee te spelen
Ik ga ook slapen, fijne avond nog
Nou, blaas de Photoshop-topics in [ONZ] weer wat leven in dan!quote:Op maandag 9 september 2019 23:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ook, gebruik het tegenwoordig vooral voor fotobewerking
Slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2019 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, blaas de Photoshop-topics in [ONZ] weer wat leven in dan!
Wat pica's die ik heb gemaakt:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eens zoeken, heb nog een paar hele slechte volgens mij.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Whehe, ben benieuwd!quote:Op maandag 9 september 2019 23:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
Ik ga eens zoeken, heb nog een paar hele slechte volgens mij.
Ziet er grappig uit haha.quote:Op maandag 9 september 2019 23:47 schreef ToT het volgende:
Whehe, ben benieuwd!
Ik heb al met al wel een paar duizend van dit soort plaatjes in [ONZ] gepost!
Hehe okee dan!quote:Op maandag 9 september 2019 23:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit haha.
Kan alleen zo snel niets vinden, zal morgen eens kijken. Alleen een projectje gemaakt op school in Illustrator.
Vond ik ook altijd leuk. Op school leerde ik veel, maar veel meer door op stage dingen te ontdekken en tips te krijgen. Overigens van YouTube ook veel geleerd ookquote:Op maandag 9 september 2019 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe okee dan!
Ja ik vond het altijd wel leuk om er mee te klooien.
Soms ff wat nieuws leren met een Youtube filmpje over bepaalde functies in Photoshop en het dan toepassen voor een bepaald onderwerp in ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |