Mijn comebacks met gifjes zijn altijd geweldigquote:
Gifjes zijn mijn specialiteit Engie!quote:
quote:Op maandag 9 september 2019 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn comebacks met gifjes zijn altijd geweldig[ afbeelding ]
Doe mee, is leukquote:Op maandag 9 september 2019 20:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik doe niet mee
jammer wel, maar geen zin om te concurreren
Probleem is alleen dat ik ze allemaal niet ziequote:Op maandag 9 september 2019 20:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gifjes zijn mijn specialiteit Engie!
Dat is jammer. Had wel een paar leuke uit mijn collectie gehaaldquote:Op maandag 9 september 2019 20:23 schreef eNGine10 het volgende:
Probleem is alleen dat ik ze allemaal niet zie
zit je mobiel of word het geblokkeerdquote:Op maandag 9 september 2019 20:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik ze allemaal niet zie
Zeker jammer.. Gifjesquote:Op maandag 9 september 2019 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is jammer. Had wel een paar leuke uit mijn collectie gehaald
Ja mobiel inderdaad. Zie alleen gebroken linkjes bij kopje... Zie je die op de pc dus wel?quote:Op maandag 9 september 2019 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zit je mobiel of word het geblokkeerd
o dat is raar..quote:Op maandag 9 september 2019 20:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker jammer.. Gifjes
[..]
Ja mobiel inderdaad. Zie alleen gebroken linkjes bij kopje... Zie je die op de pc dus wel?
Ik zie die van kopje wel op mobielquote:Op maandag 9 september 2019 20:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker jammer.. Gifjes
[..]
Ja mobiel inderdaad. Zie alleen gebroken linkjes bij kopje... Zie je die op de pc dus wel?
Ik heb een te grote collectie intussenquote:
Dan snap ik er echt niks vanquote:Op maandag 9 september 2019 20:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zie die van kopje wel op mobiel
Ik verzamel ze niet echt maar vind het altijd wel geinigquote:Op maandag 9 september 2019 20:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb een te grote collectie intussen
Hier werken ze wel op mobielquote:Op maandag 9 september 2019 20:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker jammer.. Gifjes
[..]
Spaar ze ook niet zoals ik flippo's spaarde hoorquote:Op maandag 9 september 2019 20:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ik verzamel ze niet echt maar vind het altijd wel geinig
Ah heb het gevonden. Nu met vpn werken ze welquote:
Flippos waaaquote:Op maandag 9 september 2019 20:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Spaar ze ook niet zoals ik flippo's spaarde hoor
Maar mijn mobiel slaat alles op wat ik via Whatsapp binnenkrijg en weet niet hoe ik dat uitzet
Wat ik kut vind verwijder ik gelijk, de rest laat ik zo.
Nice!quote:
Balen voor jequote:
Echt hè.quote:
Dude weet.. Androidquote:
Zonde joh.quote:Op maandag 9 september 2019 21:02 schreef eNGine10 het volgende:
Nice!
Ik heb niks meer geloof ik. M'n ouders gaan volgende maand verhuizen dus laatste maanden is de hele zolder leeggehaald en veel weggedaan.
en chille outfit aan maakt het afquote:
Geen joggingbroekquote:Op maandag 9 september 2019 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en chille outfit aan maakt het af
joggingbroek, trui
Eensquote:Op maandag 9 september 2019 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is daar mis mee
zit heerlijk
Ja is ook zonde. Maar staat ook zoveel meuk hoorquote:Op maandag 9 september 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zonde joh.
Mijn oma had vroeger ongevraagd dierbare spullen van mijn moeder weggedaan (trauma's aan overgehouden enzo) daarom overlegt ze altijd met ons als ze gaat opruimen
Vind ik ook hoor, snap je helemaalquote:Op maandag 9 september 2019 21:23 schreef eNGine10 het volgende:
Ja is ook zonde. Maar staat ook zoveel meuk hoor
Mam doet haar best om te overleggen maar ik heb helemaal geen zin om door die spullen te gaan dus heb gezegd dat ze dat zelf maar beslist. Wat er niet meer is ga ik ook niet missen.
M'n legoquote:Op maandag 9 september 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, snap je helemaalBen totaal niet materialistisch ingesteld, dus veel spullen zouden van mij weg mogen. Heb maar een aantal dingen waar ik waarde aan hecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |