Zeker! zou ik ook leuk vindenquote:Op donderdag 12 september 2019 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is niet echt dat ze het nodig hebben, het is meer dat soms mensen hun uiterste best doen om je ergens bij te helpen en geld niet aan willen nemen, Dan is het vind ik leuk om iets te kunnen geven.
Ik wil dat wel, voorjaar '21 plan ik een sabbatical van 3 maanden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Round the world voor ¤ 831 en first class vliegen voor ¤ 15.
Bedoel je meer specifiek deze pagina? https://jelmerdeboer.nl/trips/ Moest zelf namelijk even zoeken tussen alle artikelen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Meer mensen die wel eens meelezen op de site van Jelmer de Boer?
https://jelmerdeboer.nl
Round the world voor ¤ 831 en first class vliegen voor ¤ 15.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 18 september 2019 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Uiteindelijk betaal je het dus gewoon zelf
Miles krijgen voor dingen die ik toch moet betalen, zonder dat het meer kost dan wanneer ik een andere manier van betalen gebruik bedoel je?quote:Op woensdag 18 september 2019 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Uiteindelijk betaal je het dus gewoon zelf
nou ja, het forceert wel dat je meer meer meer gaat kopen.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Miles krijgen voor dingen die ik toch moet betalen, zonder dat het meer kost dan wanneer ik een andere manier van betalen gebruik bedoel je?
Zou dat zo werken ja? Ik zie het een beetje als koopzegels, daar doe ik ook niet meer boodschappen door.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, het forceert wel dat je meer meer meer gaat kopen.
Dit. Maar niet iedereen is rationeel, en daarom bestaat het vast, inclusief voor de mensen die niet op tijd betalen en daardoor vet veel rente moeten dokken.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou dat zo werken ja? Ik zie het een beetje als koopzegels, daar doe ik ook niet meer boodschappen door.
Nee da's ook weer zoquote:Op woensdag 18 september 2019 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou dat zo werken ja? Ik zie het een beetje als koopzegels, daar doe ik ook niet meer boodschappen door.
Wat denk je van allebei vragen en dan de beste keuze maken?quote:Op donderdag 19 september 2019 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel nou he. Je hebt een vakantie geboekt via een pakketreizenboer, en je wilt eigenlijk wel langer blijven. Wat is dan handig, als in goedkoper? Gewoon aan de balie van het hotel een paar nachten extra regelen en tegen de pakketreizenboer zeggen dat ze die transferbus niet voor jou hoeven te sturen? Of alles braaf via de pakketreizenboer regelen?
Als jouw pakketreizenboer je alleen een hotel heeft verkocht, is het geen pakketreisquote:Op donderdag 19 september 2019 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel nou he. Je hebt een vakantie geboekt via een pakketreizenboer, en je wilt eigenlijk wel langer blijven. Wat is dan handig, als in goedkoper? Gewoon aan de balie van het hotel een paar nachten extra regelen en tegen de pakketreizenboer zeggen dat ze die transferbus niet voor jou hoeven te sturen? Of alles braaf via de pakketreizenboer regelen?
Nee dat heeft ie niet. En de vlucht een paar dagen later heb ik ook al op eigen houtje geregeldquote:Op donderdag 19 september 2019 14:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als jouw pakketreizenboer je alleen een hotel heeft verkocht, is het geen pakketreis
Groetjes terug uit Luxemburg.quote:
Zit je nog in de stad? Wij nu welquote:
doen we als het lukt maar volgens mij lopen we elkaar net misquote:
Zeker! Nu een speech van Sir Ranulph Fiennes! The worlds greatest living explorer.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit je nog in de stad? Wij nu wel
[..]
doen we als het lukt maar volgens mij lopen we elkaar net mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |