Ben blij dat ik gegaan ben. Was iets later op de dag gegaan dus niet zoveel toergroepen meer en omdat het inderdaad best huge isquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm heb even gegoogled, en wist ondanks mijn spreekbeurt helemaal niet dat het zo groot was joh! Maar ik zou wel gaan hoor, lijkt me echt wel tof En als je er toch al zo dichtbij bent... Of kom je dan in de knel qua tijd qua andere heul toffe dingen?
Ik lees hier https://www.reislustig.be/italie/pompeii-tips-bezoek dat je ook een audiotour kan doen voor 6 euro, misschien is dat iets voor je?
Nee man is kei vetquote:Op zondag 20 oktober 2019 17:55 schreef flipsen het volgende:
Dat lijkt me echt rete-eng... Maar ik ben echt een mietje wat avontuurlijke dingen betreft.
Supercool!quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Even een foto van mijn laptop waar het dronefilmpje staat te draaien. Zij die mij op Facebook hebben: Niet over die enkel beginnen, ouders lezen mee en ik heb geen zin in gezeikThanks
Ja! Nou morgen weer naar huis en dan weer een tijdje normaal doenquote:
Gefeliciteerd! Wat krijg je van ze?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:51 schreef Fogel het volgende:
Zo, zit nu op mijn 200e vlucht met Scandinavian Airlines. Tijd voor 🍾🥂
Hoofdpijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat krijg je van ze?
Was deze rijs te lang voor een travelsnack?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja was in de haven daarkraakhelder water vooral ook
En het is echt niet moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |