Mwah, teveel moeitequote:
Ik heb iig EA Access zodat ik het over 10 dagen kan spelenquote:Op maandag 9 september 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo vriend kiid.
Kan je de spanning van het wachten nog wel aan?
[..]
Ama
Allangquote:Op maandag 9 september 2019 13:19 schreef Amarantha het volgende:
Woon je inmiddels al keer samen Azpi
quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe mijn best lieve Ama en meer dan dat kan ik niet doen
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?quote:Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb iig EA Access zodat ik het over 10 dagen kan spelen. Maar de #HYPE is behoorlijk aanwezig ja.
Gaat een dure maand worden met Fifa 20 + Fifa points en mijn vriendin wilde graag een ketting voor haar bday
Houd niks over zo
Ja hahahahahabquote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?
Ja, barkie voor 12k points en daar kan je weer packs kopen met spelers.quote:Op maandag 9 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wtf zijn FIFA points . Moet je daarvoor betalen?
wtf. Pakjes kopen voor spelers? Digitaal? Dus je hebt niet eens wat fysiek.quote:Op maandag 9 september 2019 13:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, barkie voor 12k points en daar kan je weer packs kopen met spelers.
quote:Op maandag 9 september 2019 13:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe mijn best lieve Ama en meer dan dat kan ik niet doen
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zittenquote:Op maandag 9 september 2019 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
wtf. Pakjes kopen voor spelers? Digitaal? Dus je hebt niet eens wat fysiek.
Maar hoeveel geld gooi je daar dan tegenaan totdat de nieuwe uit komt?quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zitten
Ik mag toch hopen dat je me dan een appje stuurt.quote:Op maandag 9 september 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn als CR7 bij mij op de bank zou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |