Dat laatste vooral, ik denk niet dat ze hun prijs drastisch omlaag halen om in Beuningen te "mogen" spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:36 schreef Niveath het volgende:
[..]
LL past wel beter denk ik, maar qua show zit het toch niet zover van Editors vorig jaar af? Dan kan DTRH gewoon heel goed m.i.. Ik snap dat The Killers (met name buiten Nederland) veel groter zijn dan Editors, maar hier trekt het hetzelfde publiek. Vraag is of The Killers zichzelf niet te groot voelen voor de main in Beuningen.
Het zou wel de duurste headliner van DTRH zijn en dat hebben ze niet per sé nodig. LL zou meer voor de hand liggen n.a.v. de berichten dat ze grote headliners daar steeds belangrijker vinden. Zie Muse, Mumford & Sons, Gorillaz natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat laatste vooral, ik denk niet dat ze hun prijs drastisch omlaag halen om in Beuningen te "mogen" spelen.
Het is gewoon een band van "wereld formaat", los wat je er van mag vinden. Denk dat het zelfs voor Lowlands vrij prijzig zal zijn.
Tsja al vond ik dat ze vorig jaar weer een stapje terug deden op Lowlands. Twenty One Pilots, Tame Impala en ik moet gewoon even denken wie de derde headliner is. Oja De Staat (en eigenlijk te Prodigy).quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:43 schreef Niveath het volgende:
[..]
Het zou wel de duurste headliner van DTRH zijn en dat hebben ze niet per sé nodig. LL zou meer voor de hand liggen n.a.v. de berichten dat ze grote headliners daar steeds belangrijker vinden. Zie Muse, Mumford & Sons, Gorillaz natuurlijk.
Morgen meer nieuws hopelijk.
Die proberen heel hard hun reünie-boost te gebruiken en door te stoten naar hoge spots zonder dat daar eigenlijk echt aanleiding voor is toch?quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb ook mijn twijfels of My Chemical Romance nog naar Europa komt. Zelfs RAR/RIP heeft ze niet?
Of ze moeten in de augustus periode komen: Sziget, Leeds/Reading, Pukkelpop, Lowlands?
Geen idee, Download Japan ofzo waren ze opgedoken als headliner.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:04 schreef Niveath het volgende:
[..]
Die proberen heel hard hun reünie-boost te gebruiken en door te stoten naar hoge spots zonder dat daar eigenlijk echt aanleiding voor is toch?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:27 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ik scrollde hierdoor even over de pagina van Ahoy, maar de tijd dat je daar moest zijn voor alternatieve toffe bands is wel redelijk geweest ja. Je kunt nu wel naar Gijp, darten of Fred van Leer & Friends
Hierover gesproken, die venue in Den Bosch is ook nog niet echt wat het zou kunnen zijn.
En geboekt door MOJO dus er is hoopquote:Op woensdag 11 december 2019 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is dan weer wel mooie boeking.
Ja we mochten het er nog over hebben gisterquote:Op woensdag 11 december 2019 10:06 schreef Niveath het volgende:
[..]
En geboekt door MOJO dus er is hoop
twitter:TiVre_Utrecht twitterde op donderdag 12-12-2019 om 18:30:16Op donderdag 9 april komt er een eenmalig eerbetoon aan de Haagse rockband Kane! De special guests: Berget Lewis, Lisa Lois, Wudstik, Michael Prins, Charly Luske en Merijn van Haren. De kaartverkoop is direct begonnen via: https://t.co/w0XI3biNvg https://t.co/SRagQtEDJo reageer retweet
Er zat totaal geen sfeer in de zaal... Steeds weer van die standaard handje klap momenten, echt continu hetzelfde. Vocaal kan hij best zingen, maar had soms wel het idee dat ik naar Gerard Joling aan het kijken/luisteren was.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:43 schreef Cyanide- het volgende:
Haha hoezo dan?
Voor de oplettende lezer, aldus dat krantenartikel komt er ook een nieuw album in 2020 van GnR. Dat zou wel een hoop veranderen als ze daarmee gaan touren.
M'n bron over die Italiaanse show roept zelfs al 'donderdag'quote:
Opvallend geen festivalshow dus voor deze top band.twitter:mojoconcerts twitterde op maandag 27-01-2020 om 10:00:00Faith No More staat op vrijdag 3 juli in @AFASLive. Na een pauze van 4 jaar gaat de band rond zanger Mike Patton weer op tour. Kaartverkoop voor het concert start a.s. vrijdag om 10.00u. Ga naar https://t.co/OJ8cF7fiBV voor meer informatie. https://t.co/iSV7OIpxXj reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |