abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 december 2019 @ 10:09:01 #151
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_190245625
quote:
Hoe was 't? :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_190245670
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:09 schreef D_A het volgende:

[..]

Hoe was 't? :P
Tsja wat zal ik zeggen.. vermakelijk.

Je moet er van houden, in 1 uur zie je:
Een Ameikaanse agent gespiest zien worden van de anus tot aan zijn mond, die werd weggedragen door de mensslaven. Een alien kind geboren zien worden op het podium met een grote penis die vervolgens het publiek onder spoot, intergalactische gevechten gezien waarbij aliens met een cirkelzaag doormidden werden gezaagd (uiteraard met veel bloed), ik heb Donald Trump een trol alien zien pijpen waarbij die uiteraard klaar kwam over het publiek, en Donald Trump werd vervolgens opengereten op het podium waarbij zijn dikke darm werd gebruikt als lasso met uiteraard nog veel bloed erbij.

Muzikaal is het een combi tussen glamrock, trashmetal en soms zelfs een beetje Punk invloeden. Instrumentaal viel het nog niet eens tegen. Het zal vast niet voor iedereen wat zijn, en je moet het ook meer als entertainment zien dan een "concert" (hoewel het dus soms best wel goed klonk).

De voorste rijen waren zeiknat van al dat bloed en gespuit vanaf het podium.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 december 2019 @ 10:17:22 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_190245700
En daar ging je vrijwillig heen? :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_190245927
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:17 schreef D_A het volgende:
En daar ging je vrijwillig heen? :P
Uiteraard.

Als verzadiging toeslaat dan ga je naar dit soort concerten. Beetje ramptoerist spelen, leuk man ;)
pi_190245935
ParadisoAdam twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 10:00:01 Het Canadese popicoon @CarlyRaeJepsen geeft op woensdag 12 februari 2020 een optreden in Paradiso: https://t.co/DLX6Cn0fLE.Het is de allereerste clubshow die de 'Call Me Maybe'-zangeres in Nederland geeft. Tickets zijn vanaf vrijdag te koop.#CarlyRaeJepsen reageer retweet
pi_190278715


Voorlopig enkel VS dates dus.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 december 2019 @ 10:19:13 #157
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_190279070
Die waaien nog wel over
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 december 2019 @ 22:55:51 #158
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190290438
in de wandelgangen heb ik vernomen dat Pearl Jam waarschijnlijk toch op Pinkpop staat. Maar dat wordt natuurlijk pas aangekondigd zodra de Ziggo Dome is uitverkocht.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190290475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 22:55 schreef Tokus het volgende:
in de wandelgangen heb ik vernomen dat Pearl Jam waarschijnlijk toch op Pinkpop staat. Maar dat wordt natuurlijk pas aangekondigd zodra de Ziggo Dome is uitverkocht.
Zaterdag kaartverkoop voor Ziggo toch? Kan wel snel gaan dan. Volgens mij verkopen die snel uit.
pi_190293802
Het is druk in de wandelgangen de laatste tijd ;). Ben wel benieuwd, daar kunnen ze nog een rock kant op, maar ook een pop kant op die dag.

Benieuwd wel of het Aerosmith gerucht klopt. En of ze dan ook NL doen. Die Graspop vrijdag kan ik helaas niet ivm Eric Clapton in de Ziggo.

Sowieso balen dat Graspop/Pinkpop/Clapton op een weekend is geplanned.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 december 2019 @ 09:23:33 #161
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190294099
ik kan me niet voorstellen dat ze Aerosmith als headliner van Pinkpop neerzetten. Stond die band niet een keer in een Gelredome XS, oftewel iets van 10.000 mensen waar heel de Gelredome volgehangen was met doeken zodat het wat intiemer leek? En daarna zijn ze niet meer in Nederland geweest geloof ik.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190294587
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:23 schreef Tokus het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat ze Aerosmith als headliner van Pinkpop neerzetten. Stond die band niet een keer in een Gelredome XS, oftewel iets van 10.000 mensen waar heel de Gelredome volgehangen was met doeken zodat het wat intiemer leek? En daarna zijn ze niet meer in Nederland geweest geloof ik.
Graspop is Benelux exclusief. Dus geen NL.

Toch vreemd.. dit is naast Taylor Swift ook een van de weinige tour namen die niet jaarlijks voorbij komen. En beide slaan NL gewoon over
pi_190360320
quote:
Op 30 juni komt Dido exclusief naar onze Grote Zaal! De ticketverkoop start donderdag 12 december om 10 uur via: tiv.re/30junDido

De Engelse zangeres Dido scoorde met haar melodieuze, ontspannen gezongen popsongs maar liefst zeven Top 40-hits in de jaren nul. In Europa brak ze meteen door met haar debuutalbum No Angel (1999) en de bijbehorende hits Here With Me en Thank You, waarna ze dankzij een sample van Thank You in Eminems Stan (2000) ook in de rest van de wereld bekend werd. Haar populariteit steeg verder met het album Life For Rent (2003), waarvan White Flag haar grootste hit ooit werd. In 2019 verscheen Dido’s vijfde album Still On My Mind, wederom geproduceerd door haar broer Rollo van Faithless!
Geen festivals voor Dido. Ik wist niet dat Rollo van Faithless haar broer was :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190360368
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:31 schreef Niveath het volgende:

[..]

Geen festivals voor Dido. Ik wist niet dat Rollo van Faithless haar broer was :D
Wist ik ook niet.

Jammer, had op veel festivals niet misstaan denk. Sympathieke zangeres met best een aantal goede nummers.
pi_190360678
quote:
Na hun glorieuze debuut op Lowlands Festival in 2018, waar ze volgens 3VOOR12 de beste act waren, keert het hiphopcollectief BROCKHAMPTON terug naar Nederland voor een exclusief concert in Poppodium 013. Tijdens deze show hoor je tracks van het nieuwe album ‘Ginger’, maar natuurlijk ook eerdere hits als ‘No Halo’, ‘Boy Bye’ en ‘Pray Right’. Tickets voor deze “best boyband since One Direction” zijn vanaf vrijdag 13 december om 10:00 uur verkrijgbaar via Ticketmaster. Meer info via 013.nl.
En deze is nog van gisteren, ook geen Brockhampton op de festivals dit jaar hier
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190360896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 11:59 schreef Niveath het volgende:

[..]

En deze is nog van gisteren, ook geen Brockhampton op de festivals dit jaar hier
En ook geen René van der Gijp



Zoals hij zelf zou zeggen, die neemt zichzelf veel te serieus!
pi_190360912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En ook geen René van der Gijp

[ afbeelding ]

Zoals hij zelf zou zeggen, die neemt zichzelf veel te serieus!
Haha wtf is dat dan zeg.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190360953
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:23 schreef Niveath het volgende:

[..]

Haha wtf is dat dan zeg.
quote:
Op 2 september komt voetbalanalyticus René van der Gijp naar Rotterdam Ahoy met zijn theatershow Gijp Live! XL. Naast Van der Gijp zijn deze avond onder andere ook voetbalvrienden Jan Boskamp, Wim Kieft, Hans Kraay jr. en Michel van Egmond aanwezig. De show staat in het teken van het persoonlijke leven van Van der Gijp, de televisiewereld en het profvoetbal. Tickets voor Gijp Live! XL gaan vrijdag 13 december om 10.00 uur in de verkoop.

René van der Gijp is al jaren een vaste waarde in het voetbalpraatprogramma Veronica Inside, waar hij op geheel eigen wijze de voetbalwereld onder de loep neemt. Zijn ongedwongen manier van doen bij Veronica Inside, waarin hij spraakmakende uitspraken niet schuwt, heeft hem veel fans opgeleverd. Onlangs werd Van der Gijp nog verkozen tot grappigste BN’er, boven comedians als André van Duin en Jochem Myjer.
Anders staat de Ahoy ook maar stof te happen. Nu vind ik de man best grappig, maar heb geen behoefte om een theatershow van hem te bezoeken.
pi_190360967
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

[..]

Anders staat de Ahoy ook maar stof te happen.
Ik scrollde hierdoor even over de pagina van Ahoy, maar de tijd dat je daar moest zijn voor alternatieve toffe bands is wel redelijk geweest ja. Je kunt nu wel naar Gijp, darten of Fred van Leer & Friends :D

Hierover gesproken, die venue in Den Bosch is ook nog niet echt wat het zou kunnen zijn.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190361041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:27 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik scrollde hierdoor even over de pagina van Ahoy, maar de tijd dat je daar moest zijn voor alternatieve toffe bands is wel redelijk geweest ja. Je kunt nu wel naar Gijp, darten of Fred van Leer & Friends :D

Hierover gesproken, die venue in Den Bosch is ook nog niet echt wat het zou kunnen zijn.
Nee niet bepaald. Maarja, kan ook bijna niet zonder enige hulp van Mojo. Had gehoopt dat Friendly Fire misschien daar nog wat plaatst, maar vooralsnog... niet echt.

Dat ze daar ook cover bands neerzetten zeg :') (ik haat coverbands).
pi_190361621
The Killers moeten ook nog ergens opduiken in NL lijkt me. ZiggoDome showtje gewoon? Of zouden die nog ergens op een festival passen?
pi_190361742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
The Killers moeten ook nog ergens opduiken in NL lijkt me. ZiggoDome showtje gewoon? Of zouden die nog ergens op een festival passen?
Liever festival, dank!
pi_190361803
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:24 schreef Leonos het volgende:

[..]

Liever festival, dank!
Doe maar op DTRH. En gezien DTRH ook Johnny Marr gaat boeken mag die ook nog wel ff meedoen net als op Glastonbury O+
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190361834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:29 schreef Niveath het volgende:

[..]

Doe maar op DTRH. En gezien DTRH ook Johnny Marr gaat boeken mag die ook nog wel ff meedoen net als op Glastonbury O+
Zou ik een mooie naam vinden hoor, maar is het passend voor DTRH? Maarja anders zou ik het ook niet weten. Lijkt me een maatje te groot voor Bospop. Pinkpop is uitgesloten. Rond Lowlands nog geen tourdata.

Ik vind ze beter passen op Lowlands dan DTRH.
pi_190361894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zou ik een mooie naam vinden hoor, maar is het passend voor DTRH? Maarja anders zou ik het ook niet weten. Lijkt me een maatje te groot voor Bospop. Pinkpop is uitgesloten. Rond Lowlands nog geen tourdata.

Ik vind ze beter passen op Lowlands dan DTRH.
LL past wel beter denk ik, maar qua show zit het toch niet zover van Editors vorig jaar af? Dan kan DTRH gewoon heel goed m.i.. Ik snap dat The Killers (met name buiten Nederland) veel groter zijn dan Editors, maar hier trekt het hetzelfde publiek. Vraag is of The Killers zichzelf niet te groot voelen voor de main in Beuningen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190361915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:36 schreef Niveath het volgende:

[..]

LL past wel beter denk ik, maar qua show zit het toch niet zover van Editors vorig jaar af? Dan kan DTRH gewoon heel goed m.i.. Ik snap dat The Killers (met name buiten Nederland) veel groter zijn dan Editors, maar hier trekt het hetzelfde publiek. Vraag is of The Killers zichzelf niet te groot voelen voor de main in Beuningen.
Dat laatste vooral, ik denk niet dat ze hun prijs drastisch omlaag halen om in Beuningen te "mogen" spelen.

Het is gewoon een band van "wereld formaat", los wat je er van mag vinden. Denk dat het zelfs voor Lowlands vrij prijzig zal zijn.
pi_190361977
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat laatste vooral, ik denk niet dat ze hun prijs drastisch omlaag halen om in Beuningen te "mogen" spelen.

Het is gewoon een band van "wereld formaat", los wat je er van mag vinden. Denk dat het zelfs voor Lowlands vrij prijzig zal zijn.
Het zou wel de duurste headliner van DTRH zijn en dat hebben ze niet per sé nodig. LL zou meer voor de hand liggen n.a.v. de berichten dat ze grote headliners daar steeds belangrijker vinden. Zie Muse, Mumford & Sons, Gorillaz natuurlijk.

Morgen meer nieuws hopelijk.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190362003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:43 schreef Niveath het volgende:

[..]

Het zou wel de duurste headliner van DTRH zijn en dat hebben ze niet per sé nodig. LL zou meer voor de hand liggen n.a.v. de berichten dat ze grote headliners daar steeds belangrijker vinden. Zie Muse, Mumford & Sons, Gorillaz natuurlijk.

Morgen meer nieuws hopelijk.
Tsja al vond ik dat ze vorig jaar weer een stapje terug deden op Lowlands. Twenty One Pilots, Tame Impala en ik moet gewoon even denken wie de derde headliner is. Oja De Staat (en eigenlijk te Prodigy).

Moeten natuurlijk ook wel naar het aanbod kijken rond die periode. Juni/Juli is voor bands zoveel meer te vinden an in Augustus heb ik het idee.
pi_190363650
Heb ook mijn twijfels of My Chemical Romance nog naar Europa komt. Zelfs RAR/RIP heeft ze niet?

Of ze moeten in de augustus periode komen: Sziget, Leeds/Reading, Pukkelpop, Lowlands?
pi_190363923
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb ook mijn twijfels of My Chemical Romance nog naar Europa komt. Zelfs RAR/RIP heeft ze niet?

Of ze moeten in de augustus periode komen: Sziget, Leeds/Reading, Pukkelpop, Lowlands?
Die proberen heel hard hun reünie-boost te gebruiken en door te stoten naar hoge spots zonder dat daar eigenlijk echt aanleiding voor is toch?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190364051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 16:04 schreef Niveath het volgende:

[..]

Die proberen heel hard hun reünie-boost te gebruiken en door te stoten naar hoge spots zonder dat daar eigenlijk echt aanleiding voor is toch?
Geen idee, Download Japan ofzo waren ze opgedoken als headliner.

Maar hier in Europa hebben ze denk ik op weinig majors kans hoor. Misschien dan Reading/Leeds, dat vind ik weer een typisch festival voor zo'n band. Maar verder... nee die zie ik hier nergens headlinen hoor. Ja misschien Jera, Groezrock en dat soort festivals...
pi_190375882
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 12:27 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik scrollde hierdoor even over de pagina van Ahoy, maar de tijd dat je daar moest zijn voor alternatieve toffe bands is wel redelijk geweest ja. Je kunt nu wel naar Gijp, darten of Fred van Leer & Friends :D

Hierover gesproken, die venue in Den Bosch is ook nog niet echt wat het zou kunnen zijn.


Dit is dan weer wel mooie boeking.
pi_190375913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is dan weer wel mooie boeking.
En geboekt door MOJO dus er is hoop :)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190375971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 10:06 schreef Niveath het volgende:

[..]

En geboekt door MOJO dus er is hoop :)
Ja we mochten het er nog over hebben gister ;).
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 december 2019 @ 18:31:40 #185
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_190401723
TiVre_Utrecht twitterde op donderdag 12-12-2019 om 18:30:16 Op donderdag 9 april komt er een eenmalig eerbetoon aan de Haagse rockband Kane! De special guests: Berget Lewis, Lisa Lois, Wudstik, Michael Prins, Charly Luske en Merijn van Haren. De kaartverkoop is direct begonnen via: https://t.co/w0XI3biNvg https://t.co/SRagQtEDJo reageer retweet
:')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_190411685
Wat vreselijk :')

GnR lijkt dan echt te gaan gebeuren vandaag;



Sowieso shows in Warschau, Stuttgart, Londen, Wenen en nog minstens eentje extra in Duitsland.

Oh en Pinkpop uiteraard. Benieuwd of Werchter ze ook heeft. Zou de 2e 'Graspop band' op de lineup zijn terwijl ze het daar met Priest en FNM als headliner moeten doen...
pi_190412445
Tsja ze hebben nog wel een klapper nodig bij Werchter.. Maar of GNR de juiste band daarvoor is...
pi_190412455
Gisteren overigens Sonata Artica bezocht, dat was een flinke tegenvaller zeg. :s)
pi_190413785
Haha hoezo dan?

Voor de oplettende lezer, aldus dat krantenartikel komt er ook een nieuw album in 2020 van GnR. Dat zou wel een hoop veranderen als ze daarmee gaan touren.
pi_190414122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:43 schreef Cyanide- het volgende:
Haha hoezo dan?

Voor de oplettende lezer, aldus dat krantenartikel komt er ook een nieuw album in 2020 van GnR. Dat zou wel een hoop veranderen als ze daarmee gaan touren.
Er zat totaal geen sfeer in de zaal... Steeds weer van die standaard handje klap momenten, echt continu hetzelfde. Vocaal kan hij best zingen, maar had soms wel het idee dat ik naar Gerard Joling aan het kijken/luisteren was.

Ik vond het voorprogramma leuker (Edge Of Paradise)
pi_190415671
Blijft weer lang stil bij GNR ;)
pi_190416052
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijft weer lang stil bij GNR ;)
M'n bron over die Italiaanse show roept zelfs al 'donderdag' :')

Schijnt om 13u in Portugal wel iets groots aangekondigd te worden.

Mochten ze inderdaad meteen een album aankondigen (Slash zit ook ergens bij een radioshow vanavond) kan het ook zomaar eind vd middag / avond zijn, als ook de US wakker is?
pi_190492476
Geen The Killers, geen Faith No More, geen Tame Impala...

Zaal shows dan maar?
pi_190510870
Even terugblikken op 2019. Welke festival zaken staan jullie bij van 2019?

Ik denk ik toch wel het overlijden van The Prodigy zanger Keith Flint terwijl ze al voor Lowlands geboekt waren. Na maande lang wachten bleek de vervanger De Staat te zijn. Daar hebben we alles massaal op lopen zeiken. Maar als ik de liveshow bekijk moet ik toch zeggen dat ik ongelijk had.


Verder denk ik ook nog aan de annulering van Sting op Bospop. Komt hij wel, komt hij niet? Ja hij komt, ja hij komt, ja hij komt ja hij komt!!!!!!!!! Toch niet.
pi_190643487
Fijne feestdagen FES'ers *O* dat er wat mooie festival kaartjes onder jullie kerstbomen mogen liggen! O+
pi_191171748
My Chemical Romance verkoopt in de UK gewoon even een stadion uit in 20 minuten...

Wat heb ik gemist aan deze band? Ik ken de Black Parade... maar geen idee dat ze daar zo groot zijn.
pi_191214698
mojoconcerts twitterde op maandag 27-01-2020 om 10:00:00 Faith No More staat op vrijdag 3 juli in @AFASLive. Na een pauze van 4 jaar gaat de band rond zanger Mike Patton weer op tour. Kaartverkoop voor het concert start a.s. vrijdag om 10.00u. Ga naar https://t.co/OJ8cF7fiBV voor meer informatie. https://t.co/iSV7OIpxXj reageer retweet
Opvallend geen festivalshow dus voor deze top band.
pi_191215631
https://www.ad.nl/amsterd(...)ijn-broek~a64784895/

Altijd weer opletten als je de moshpit in duikt.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191235132


[ Bericht 100% gewijzigd door Sino_Ganti op 28-01-2020 16:51:12 ]
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_191235517


Koreanen in de Kuip _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')