abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188854265


Het 15e seizoen van Ik hou van Holland is begonnen op SBS 6. In deze gezellige familieshow nemen teamcaptains Jeroen van Konningsbrugge en Guus Meeuwis het samen met enkele BN'ers tegen elkaar op in diverse Hollandse spelonderdelen. Onder leiding van Linda de Mol worden er woorden gespeld, liedjes geraden en lijstjes gemaakt. De finale met het grote rad zorgt vaak voor de nodige spanning en frustratie, als er om de punten gedraaid kan worden.


Ik hou van Holland, SBS 6, zaterdag 20.00
't Echte en 't ware!
  † In Memoriam † maandag 9 september 2019 @ 11:52:08 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_188859088
Dit programma bevat letterlijk įlles wat ik tegen heb op de commerciėle zenders. Reclame, schijtlolligheid, reclame, grensverleggende stompzinnigheid, reclame, melige niet-grappige BN-ers, reclame, ongein, reclame en een om niks hinnikende Linda. En reclame.

Maar iedereen veel plezier natuurlijk. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_188859907
Ik dacht even dat de dimensies van mijn tv verkeerd afgesteld stonden toen Linda in beeld kwam.
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2019 11:52 schreef Cynix ? het volgende:
grensverleggende stompzinnigheid, reclame, melige niet-grappige BN-ers, reclame, ongein, reclame en een om niks hinnikende Linda. En reclame.

Maar iedereen veel plezier natuurlij
Als ik met iets anders bezig ben dan vind ik zoiets wel ok als achtergrondgeluid. Een serie kan ik dan niet volgen. Als je geen reclame wilt kun je het ook via NLZiet kijken, al krijg je dan nog steeds reclame van de sponsors. Maar liever kijk ik dan de rijdende rechter ofzo als achtergrondgeluid.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_188861373
Is Linda de Mol nou aangekomen?
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 9 september 2019 @ 14:15:20 #5
176766 crew  zoem
zoemt
pi_188861405
Ze is molliger geworden
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 september 2019 @ 14:23:23 #6
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188956572
BNers vragen wat de meest voorkomende spaardoelen zijn, dat gaat natuurlijk niet werken hč. :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')