Daar is een filmpje van. Spetterend in het water.quote:Op zondag 8 september 2019 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Het waait hier veel, die waaien zo weer op! Ik stel me haar hardlopend voor met wapperoren
quote:Op zondag 8 september 2019 20:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel integer in hoe het mensen in beeld breng gewoon zoals ze zijn. Het zoekt wel de kneuterigheid op inderdaad. De manier waarop jij het beschreef past er in wel mooi in wat mij betreft.
Dora. Close enough.quote:Op zondag 8 september 2019 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of hoe heet ze ook alweer. Carla?
Ga ik proberen. Kan het ook met andere groente? Ik ben geen wortelfan.quote:Op zondag 8 september 2019 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ingelegd is misschien een iets te groot woord, maar het was in ieder geval rijstazijn, suiker, beetje zout en sesamolie en dat minstens een uurtje laten staan.
Oren hebben nu al een eigen levenquote:Op zondag 8 september 2019 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Die oren zijn zo gaaf op de tweede foto
Je kunt haar natuurlijk ook Ora noemenquote:
en een eigen Twitter-accout, Insta alles ditdatquote:
quote:Op zondag 8 september 2019 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je kunt haar natuurlijk ook Ora noemen
quote:Op zondag 8 september 2019 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je kunt haar natuurlijk ook Ora noemen
Ja he? Dat had ik ook de eerste keer.quote:Op zondag 8 september 2019 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik at net voor het eerst een AH stoommaaltijd. En dat was eigenlijk verrassend lekker. De groenten goed, kip goed, pasta lekker. Had ik niet helemaal verwacht.
Oh die heb ik ook weleens. Dikke prima dat spulquote:Op zondag 8 september 2019 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik at net voor het eerst een AH stoommaaltijd. En dat was eigenlijk verrassend lekker. De groenten goed, kip goed, pasta lekker. Had ik niet helemaal verwacht.
Ik zou googlen.quote:Op zondag 8 september 2019 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand een leuk recept voor tomatillo?
Jammer dat je niet nog effe kunt zwemmen..quote:Op zondag 8 september 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff ik ben zo loof as een maaier![]()
showerbeertje en te bedde
Da’s echt goed leeg. Heb je ook een voor foto?quote:Op zondag 8 september 2019 21:22 schreef Myraela het volgende:
En nu ga ik lekker vroeg slapen na een weekend de hele tuin leeghalen. Wel blij mee, ging soepeler dan verwacht. Over een week komt de nieuwe schutting en we moeten nog afspraken maken over de nieuwe tegels etc.
[ afbeelding ]
Kan je met dat ding zowel tegels als planten verplaatsen? Wat kost de huur?quote:Op zondag 8 september 2019 21:22 schreef Myraela het volgende:
En nu ga ik lekker vroeg slapen na een weekend de hele tuin leeghalen. Wel blij mee, ging soepeler dan verwacht. Over een week komt de nieuwe schutting en we moeten nog afspraken maken over de nieuwe tegels etc.
[ afbeelding ]
Maak je er een topic over, met live updates enzo?quote:Op zondag 8 september 2019 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooralsnog op de planning:
- in een salsa
- door de chili
- gefrituurd
https://www.boels.nl/huren/grondverzet/graafmachinesquote:Op zondag 8 september 2019 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je met dat ding zowel tegels als planten verplaatsen? Wat kost de huur?
Ik denk het niet. Dat soort dingen leveren tegenwoordig te veel hoofdpijn op. Ik kan wel foto's maken voor het geval het ooit weer beter gaat en ik wel een topic kan maken.quote:Op zondag 8 september 2019 21:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maak je er een topic over, met live updates enzo?
Dat ding heeft behoorlijk wat kracht. Maar de tegels waren nog best wat handwerk, anders pakt die teveel grond mee. Maar alles was er wel zo uit of los.quote:Op zondag 8 september 2019 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan je met dat ding zowel tegels als planten verplaatsen? Wat kost de huur?
Die zijn we vergeten. 😅quote:Op zondag 8 september 2019 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s echt goed leeg. Heb je ook een voor foto?
Dat is echt een heel stuk goedkoper dan bij Boels. Waar heb je hem gebuurd?quote:Op zondag 8 september 2019 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ding heeft behoorlijk wat kracht. Maar de tegels waren nog best wat handwerk, anders pakt die teveel grond mee. Maar alles was er wel zo uit of los.
Iets van 90 euro per dag en 150 om hem te laten brengen.
Als het hoofdpijn oplevert moet je t vooral laten! Vertel je dan wel hier of t geslaagd was?quote:Op zondag 8 september 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dat soort dingen leveren tegenwoordig te veel hoofdpijn op. Ik kan wel foto's maken voor het geval het ooit weer beter gaat en ik wel een topic kan maken.
Die kleine dingen kun je overal wel huren. Even Facebook afzoeken naar kleine verhuur of grondverzet bedrijfjes.quote:Op zondag 8 september 2019 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt een heel stuk goedkoper dan bij Boels. Waar heb je hem gebuurd?
L.A.W Tol uit Piershil.quote:Op zondag 8 september 2019 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt een heel stuk goedkoper dan bij Boels. Waar heb je hem gebuurd?
Ooohhhh die is ook zo leukquote:Op maandag 9 september 2019 08:03 schreef Lonaa het volgende:
Oh.
https://sphoek.com/honden/honddetail.php?id=8195
Ja dit. Al maanden. Morgen heb ik een afspraak voor een oogmeting.quote:Op maandag 9 september 2019 09:00 schreef Lonaa het volgende:
tevens WEER hoofdpijn. Ben er wel beetje klaar mee hoor.
Dat gebeurt altijd. Ik weet de naam niet voor die reactie maar het is normaal. Gewoon mengen en eten inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2019 10:22 schreef TjjWester het volgende:
Gisteravond pannekoekenbeslag gemaakt voor vanochtend, bewaard in de koeling. Het beslag lijkt zich gescheiden te hebben: vaste bestandsdelen liggen op de bodem en bovenop een bruin achtige vloeistof.
Na eventjes mengen was alles weer normaal, ik heb niks geproeft aan de smaak, wat is er gebeurd????
Heb je dat al lang niet laten doen? Hopelijk zijn andere glazen de oplossing.quote:Op maandag 9 september 2019 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dit. Al maanden. Morgen heb ik een afspraak voor een oogmeting.
Vanmiddag lekker weg van het lawaai. Het wordt vast weer mooiquote:Op maandag 9 september 2019 10:37 schreef AnneX het volgende:
Citytrip Praag: veel plezier Isa.
Hupsakee...vanaf 8 uur een dreunende achtergevel, omdat voegmeneer de voegen uitslijpt.
En passant wordt gezien dat de schoorsteen ook nodig opnieuw ‘moet’, vooruit dan maar.
Onderhoud! Het wordt vast weer goed en mooi en verzorgd.
Vanmiddag ( gelukkig) invallen op het werk.
Ik denk het niet maar ik wil toch alles uitsluiten. Ik heb actiever aan het sporten. Probeer maximaal een half uur achter elkaar achter de pc te zitten. Heb ook een nieuwe werkplek. Morgen koop ik een nieuw kussen.quote:Op maandag 9 september 2019 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je dat al lang niet laten doen? Hopelijk zijn andere glazen de oplossing.
Bezinken.quote:Op maandag 9 september 2019 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat gebeurt altijd. Ik weet de naam niet voor die reactie maar het is normaal. Gewoon mengen en eten inderdaad.
Fijne vakantie!quote:Op maandag 9 september 2019 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker weg van het lawaai. Het wordt vast weer mooivanuit de trein naar Berlijn met een h'e'el slechte verbinding
![]()
Dora![]()
Toffe naam.
Heb je deze bril al lang?. Een foute cilinder kan flink wat hoofdpijn geven.quote:Op maandag 9 september 2019 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar ik wil toch alles uitsluiten. Ik heb actiever aan het sporten. Probeer maximaal een half uur achter elkaar achter de pc te zitten. Heb ook een nieuwe werkplek. Morgen koop ik een nieuw kussen.
Maar het zal denk ik eerder stress zijn en daar is weinig aan te doen.
Ja, Duitsland is net een ontwikkelingsland qua 3G dekkingquote:Op maandag 9 september 2019 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker weg van het lawaai. Het wordt vast weer mooivanuit de trein naar Berlijn met een h'e'el slechte verbinding
![]()
Dora![]()
Toffe naam.
Geen idee, we zijn met de auto naar Bad Bentheim gegaan en daar om 9.27 de trein naar Berlijn. IC 141quote:Op maandag 9 september 2019 10:51 schreef derLudolf het volgende:
Ja, Duitsland is net een ontwikkelingsland qua 3G dekking![]()
Ben je om 9:05 uit Hoogeveen vertrokken? Oftewel, zit je in IC143 die om 15:22 in Berlin komt?
Het is niet dat soort hoofdpijn vermoed ik. Het wordt getriggerd door de kleinste hoeveelheid stress. Een vuilniszak die ik niet goed in de vuilnisbak krijg, een langsrijdende auto waarbij de zon precies verkeerd in de ruit weerkaatst in mijn gezichtsveld. De tv die net een fractie te hard staat.quote:Op maandag 9 september 2019 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je deze bril al lang?. Een foute cilinder kan flink wat hoofdpijn geven.
Dat triggert dan wel heel snel. Wat vervelend, LS. Is er ook iets wat helpt?quote:Op maandag 9 september 2019 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is niet dat soort hoofdpijn vermoed ik. Het wordt getriggerd door de kleinste hoeveelheid stress. Een vuilniszak die ik niet goed in de vuilnisbak krijg, een langsrijdende auto waarbij de zon precies verkeerd in de ruit weerkaatst in mijn gezichtsveld. De tv die net een fractie te hard staat.
Aha. Beter, dan hoef je maar een keer over te stappen. Zag allerlei enge reisadvies met bussen enzoquote:Op maandag 9 september 2019 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, we zijn met de auto naar Bad Bentheim gegaan en daar om 9.27 de trein naar Berlijn. IC 141
Oh, dat is ellendig. Blijft de pijn ook lang hangen of helpt medicatie?quote:Op maandag 9 september 2019 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is niet dat soort hoofdpijn vermoed ik. Het wordt getriggerd door de kleinste hoeveelheid stress. Een vuilniszak die ik niet goed in de vuilnisbak krijg, een langsrijdende auto waarbij de zon precies verkeerd in de ruit weerkaatst in mijn gezichtsveld. De tv die net een fractie te hard staat.
Weinig. Liggen en rustig aan doen helpt soms. En medicatie maar dat mag ik niet vaak. Maar dat is lastig want er zijn nou eenmaal dingen te doen in het leven. En zo een keer per week gaat het een dagje goed, dan ben ik heel enthousiast en doe ik van alles waardoor het weer enorm fout gaat.quote:Op maandag 9 september 2019 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat triggert dan wel heel snel. Wat vervelend, LS. Is er ook iets wat helpt?
Tja, ik weet niet goed meer wat lang blijven hangen is. Het is er bijna altijd in meer of mindere matequote:Op maandag 9 september 2019 11:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, dat is ellendig. Blijft de pijn ook lang hangen of helpt medicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is maar goed ook, wat al 20 min vertraging inmiddels. Dus lange overstap is wel fijn.quote:Op maandag 9 september 2019 10:58 schreef derLudolf het volgende:
Aha. Beter, dan hoef je maar een keer over te stappen. Zag allerlei enge reisadvies met bussen enzo
Je hebt ook nog anderhalf uur tijd in Berlin
Lastig dat het er eigenlijk altijd wel is in meer of mindere mate. En je kan ook niet altijd maar rusten en op bed liggen. Heb je ooit een hoofdpijnpoli bezocht?quote:Op maandag 9 september 2019 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weinig. Liggen en rustig aan doen helpt soms. En medicatie maar dat mag ik niet vaak. Maar dat is lastig want er zijn nou eenmaal dingen te doen in het leven. En zo een keer per week gaat het een dagje goed, dan ben ik heel enthousiast en doe ik van alles waardoor het weer enorm fout gaat.
Nee. Gisteren dacht ik omdat ik te weinig gedronken had, maar ik heb het ook als ik genoeg gedronken heb.quote:Op maandag 9 september 2019 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Enig idee waarom je zo'n hoofdpijn hebt, Lonaa?
Dit las ik bij jou als ' bier gedronken'quote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Nee. Gisteren dacht ik omdat ik te weinig gedronken had, maar ik heb het ook als ik genoeg gedronken heb.
Misschien ook maar een oogmeting dan. Of toch nog die AD. Ik weet het niet hoor.
Ja, maar ik heb dus ook hoofdpijn als ik genoeg WATER gedronken heb.quote:Op maandag 9 september 2019 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit las ik bij jou als ' bier gedronken'Maar je bedoelt gewoon te weinig vocht
Kan wel een reden zijn voor hoofdpijn ja.
Ik heb de afgelopen 10 jaar 2 keer onder behandeling geweest van een neuroloog. De eerste keer was de oorzaak de whiplashklachten die ik toen nog had. Ik kreeg medicatie die ik inmiddels niet meer slik. De tweede keer is er nooit een oorzaak gevonden. Ik heb wel geleerd wat het verschil is tussen migraine en spanningshoofdpijn, die liggen heel dicht bij elkaar bij mij. Ik zou dagelijks preventieve medicatie kunnen slikken maar dat is enorm heftig spul met een gigalijst aan bijwerkingen. Ik heb dat een paar maanden geprobeerd en het was enorm ellendig.quote:Op maandag 9 september 2019 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is maar goed ook, wat al 20 min vertraging inmiddels. Dus lange overstap is wel fijn.
[..]
Lastig dat het er eigenlijk altijd wel is in meer of mindere mate. En je kan ook niet altijd maar rusten en op bed liggen. Heb je ooit een hoofdpijnpoli bezocht?
Kan goed die AD zijn hoor. Je bent nog maar een week of 4 gestopt toch? Wel kut dus.quote:Op maandag 9 september 2019 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Gisteren dacht ik omdat ik te weinig gedronken had, maar ik heb het ook als ik genoeg gedronken heb.
Misschien ook maar een oogmeting dan. Of toch nog die AD. Ik weet het niet hoor.
Sinds 15 augustus, net iet korter nog dus.quote:Op maandag 9 september 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan goed die AD zijn hoor. Je bent nog maar een week of 4 gestopt toch? Wel kut dus.
Een Mexicaanse variant van je soep maken? Met tortillas, avocado en eventueel wraps met gehakt, bonen, saus en rauwkost. Restjes soep en gehaktmengsel vriezen makkelijk in.quote:Op maandag 9 september 2019 11:26 schreef Lot_1 het volgende:
Ben je verder ook gestresst Lucky?
Lonaa, wat een cutie, die Dora. Vraagje: waarom een hond uit Spanje (toch?) Is het de voorkeur voor het ras/type of heb je nog andere redenen?
Ik keek uit nieuwsgierigheid op Pinterest naar 'baptism'. Daar vind je ideeën hoe je voedsel in kruisvorm kunt serveren
On a serious note: het jonkje wordt zondag gedoopt en er zal wel het een en ander aan familie van ver komen om daar bij te zijn. Ik wil ze graag een lunch voeren voordat ze weer naar huis gaan. Maar we gaan de volgende dag ook op vakantie dus ik heb 1) weinig tijd, 2) geen zin in veel opruimwerk, en 3) het moet grotendeels op.
Ideeën?
Ik kom niet verder dan soep met brood. Hoe kan ik dat wat interessanter maken zonder dat het veel moeite kost?
Dus je hebt geen idee welke elende je in huis haalt... Prettige gedachtequote:
Zijn die stichtingen in die landen ook bezig met het steriliseren van de straathonden, als daar dan al geld voor is tenminste.quote:Op maandag 9 september 2019 11:36 schreef Lonaa het volgende:
@:Lot_1 deze komt uit Curacao. Zeker die uit Spanje heb ik voorkeur voor het ras en type. Maar los daarvan, de situatie voor de honden in beide landen is ZO slecht. Zo veel overschot, zo slecht behandeld. En wat er in de Nederlandse asielen zit vind ik meetsal niks.
Zijn er zenmomentjes in te bouwen in je dag? Schouders laag, paar x flink doorademen, je nek en schouders ff voelen en losmaken, naar buiten staren?quote:Op maandag 9 september 2019 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, er is aardig wat stress. Stress die ik niet weg kan nemen helaas, ik kan alleen zorgen dat ik er zo goed mogelijk mee om ga.
Nee, was gewoon benieuwd hoe lang ze onderweg wasquote:Op maandag 9 september 2019 12:05 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ludolf, ga je nu voor iedereen de treinconnecties opzoeken?
Lekker op ons gemakkie, samen en we hebben nu alle tijd. Ik hou wel van huisshizzle op je gemakkie als je vrij bent. Het gegeven 'niet naar je werk hoeven' vind ik al lekkerquote:
Volgens mij heeft @Lucky_Strike er 3quote:Op maandag 9 september 2019 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve CULlertjes. Ik zoek een soort vershoudbakje / diepvriesdoosje van 8 cm doorsnee, rond, en 5 cm hoog. Eventueel magnetonbestendig, geen must. Ik kan niks vindenWie weet waar ik moet zijn?
Ikea?quote:Op maandag 9 september 2019 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Lucky_strike er 3
Weet alleen niet of er een merk op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |