Want? Ze doen precies wat ze beloven, dat is toch prima.quote:Op zondag 29 september 2019 16:35 schreef pickup52 het volgende:
Ik ga maar eens contact opnemen met toogoodtogo
Niet als de box 4.99 euro kost. Dan moet er voor minimaal 15 euro in zitten.quote:Op zondag 29 september 2019 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want? Ze doen precies wat ze beloven, dat is toch prima.
Wil ik!quote:Op zondag 29 september 2019 09:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond opgehaald. Lekkerrrr
Precies. Als er exact 15 euro aan spullen inzit hoor je mij niet klagen. Maar 15% eronder vind ik toch niet netjes, en dat al twee keer.quote:Op zondag 29 september 2019 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet als de box 4.99 euro kost. Dan moet er voor minimaal 15 euro in zitten.
Beetje belachelijk veel uit de richtingquote:
Ziet er goed uit, maar had idd wel in een grote zak gekund...quote:Op zondag 29 september 2019 18:24 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde dat alles is losse zakjes gaat, dat vind ik dan ook weer verspilling. Box van 3,99 bij Back-werk. Smoothie alleen al was 3 euro, dus ik was tevreden. Voor een eenpersoonshuishouden is het prima.
Ze hebben ook altijd veel tassen hier, ik snap dan niet zo goed dat ze gewoon niet minder klaarmaken. Want in elke tas ging een belegd broodje..
Voor een bedrijf als Back-werk zijn de productiekosten van zulke broodjes een fractie van de verkoopprijs. De vaste kosten zijn daar relatief veel groter.quote:Op zondag 29 september 2019 18:24 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook altijd veel tassen hier, ik snap dan niet zo goed dat ze gewoon niet minder klaarmaken. Want in elke tas ging een belegd broodje..
Hmm, goeie deal. Misschien dat ik die op Rotterdam Centraal eens pak. Ik werk er soms vlak naast alleen ben meestal te vroeg weer op weg naar huis om dit op te halen.quote:Op zondag 29 september 2019 18:24 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde dat alles is losse zakjes gaat, dat vind ik dan ook weer verspilling. Box van 3,99 bij Back-werk. Smoothie alleen al was 3 euro, dus ik was tevreden. Voor een eenpersoonshuishouden is het prima.
Wauw! Wat een boxquote:Op zondag 29 september 2019 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vond het gister wel een beetje jammer... ik had vrijdagavond een bon bemachtigd bij een bakker en ik was al in het winkelcentrum 12 minuten voor tijd (want even hema in) en toen werd de bon geannuleerd want geen waste
oké kan gebeuren, maar wat raar was dat ik de bon vrijdag 20.17 had gekocht (de enige) en er om zaterdag 16.10 nog eentje werd verkocht en vervolgens ook gewoon iemand naar buiten zag komen met een tas van hier tot tokio.
Nou ja volgende keer beter![]()
Bij de Jumbo kon het hier iig niet op:
2x kokos ananas vla
huttenkase kwart
biogarde aardbei
zak snijboontjes
zak witte kool
filet american
2 haaskarbonades
4 gegrilde hamburgers
500gr kipkebab
500gr kipshaorma
450gr kipblokjes
2 roodbaarsfiletjes
familie zak aardappelblokjes
2x pizzadeeg
1 hele abrikozenvlaai
2 bananensoezen
pake wicky framboos
15 suikerzakjes!
Zo dan, dat is een hele mooie!quote:Op zondag 29 september 2019 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vond het gister wel een beetje jammer... ik had vrijdagavond een bon bemachtigd bij een bakker en ik was al in het winkelcentrum 12 minuten voor tijd (want even hema in) en toen werd de bon geannuleerd want geen waste
oké kan gebeuren, maar wat raar was dat ik de bon vrijdag 20.17 had gekocht (de enige) en er om zaterdag 16.10 nog eentje werd verkocht en vervolgens ook gewoon iemand naar buiten zag komen met een tas van hier tot tokio.
2x kokos ananas vla
huttenkase kwart
biogarde aardbei
zak snijboontjes
zak witte kool
filet american
2 haaskarbonades
4 gegrilde hamburgers
500gr kipkebab
500gr kipshaorma
450gr kipblokjes
2 roodbaarsfiletjes
2x pizzadeeg
1 hele abrikozenvlaai
2 bananensoezen
pake wicky framboos
15 suikerzakjes!
quote:Op zondag 29 september 2019 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
2x kokos ananas vla
huttenkase kwart
biogarde aardbei
zak snijboontjes
zak witte kool
filet american
2 haaskarbonades
4 gegrilde hamburgers
500gr kipkebab
500gr kipshaorma
450gr kipblokjes
2 roodbaarsfiletjes
2x pizzadeeg
1 hele abrikozenvlaai
2 bananensoezen
pake wicky framboos
15 suikerzakjes!
Dit was afgelopen vrijdag, maar volgens mij heb ik wel foto's gemaakt voor in de tgtg familie appgroepquote:
abload.dequote:Op zondag 29 september 2019 20:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dit was afgelopen vrijdag, maar volgens mij heb ik wel foto's gemaakt voor in de tgtg familie appgroep![]()
Alleen sinds tinypic het niet meer doet weet ik niet hoe.
wowquote:Op zondag 29 september 2019 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
2x kokos ananas vla
huttenkase kwart
biogarde aardbei
zak snijboontjes
zak witte kool
filet american
2 haaskarbonades
4 gegrilde hamburgers
500gr kipkebab
500gr kipshaorma
450gr kipblokjes
2 roodbaarsfiletjes
2x pizzadeeg
1 hele abrikozenvlaai
2 bananensoezen
pake wicky framboos
15 suikerzakjes!
Dat is echt bizar zeg. Succes met alles opmakenquote:Op zondag 29 september 2019 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
2x kokos ananas vla
huttenkase kwart
biogarde aardbei
zak snijboontjes
zak witte kool
filet american
2 haaskarbonades
4 gegrilde hamburgers
500gr kipkebab
500gr kipshaorma
450gr kipblokjes
2 roodbaarsfiletjes
2x pizzadeeg
1 hele abrikozenvlaai
2 bananensoezen
pake wicky framboos
15 suikerzakjes!
Is al meer als wat ik kreeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:25 schreef boriq het volgende:
La Place van vandaag (¤4,99). Zat ook een aardbei/banaan/yoghurt smoothie bij. Zal net wel/niet de ¤15,- halen, maar past goed bij de soep die ik vandaag wilde eten dus ik ben tevreden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik vaker gehoord. Ik vraag me dan wel af hoe lang de bloemen dan nog zullen staan en wat het moet kosten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:21 schreef Poes. het volgende:
Grappig, hier in de regio doet een bloemenzaak mee
¤4,99.. je kunt kiezen tussen bloemen of planten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:28 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Ik vraag me dan wel af hoe lang de bloemen dan nog zullen staan en wat het moet kosten.
Leuk, ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een tas voor een Jumbo morgen gekocht. Voor het eerst bij een supermarkt.Niet hier in de buurt helaas, maar wel bij m'n werk dus toch nog handig.
Wekker zetten?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:48 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ben al echt dagen achtereen te laat voor de jumbo hier.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beter plak ik een briefje op mijn voordeur, zodra ik thuiskom gelijk checken.
Goede score.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:22 schreef Ynske het volgende:
Hier de bakker, 5 halve broden, een zak zachte wafels, zak harde wafels, 4 kaas uien broodjes en een halve appeltaart
Mooi pakket!!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:12 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste supermarktpakket is echt een succes.Ik was een beetje bang voor veel zuivel of ongezonde dingen. Maar ik heb juist een gezond pakket.
Vanavond een salade met de kipschotel en voor morgen al een pan nasi gemaakt met beide zakken groenten en het varkensvlees. En dan nog lekker wat fruit. Dat is niet slecht voor 5 euro, waarde meer dan 20 euro.
Sla x 2
Watermeloenstukjes
Empanadas
Aardbeien
Bamigroenten
Iets van varkensvlees
Italiaanse roerbakmix
Blauwe bessen
Kipovenschotel
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:22 schreef Ynske het volgende:
Hier de bakker, 5 halve broden, een zak zachte wafels, zak harde wafels, 4 kaas uien broodjes en een halve appeltaart
De Jumbo... zo f*cking schijnheilig bedrijf. Jarenlang haalden ze de producten al 2 dagen voor de THT-datum uit de schappen. Ging zo de kliko in dan. Afprijzen doen ze ook niet. En nu opeens meedoen aan TGTG vanwege voedselverspilling.quote:Op zondag 29 september 2019 16:35 schreef pickup52 het volgende:
Mijn dichtsbijzijnde jumbo heeft een truukje ontdekt. Ze maken sinds een paar dagen meer tassen. Dit kon ik zien aan het feit dat ze ineens bijna een uur beschikbaar zijn terwijl dat eerst eerder tien minuten was. Helaas zit er nu veel minder in de tas. De laatste twee keren heb ik tot op de cent nauwkeurig uitgerekend en kwam ik tot ¤12,50 normale winkelprijs.
Ik ga maar eens contact opnemen met toogoodtogo en voortaan magic boxes van een ander jumbo filiaal nemen ietsje verder weg.
Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AHquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:59 schreef Kamelenteen het volgende:
De Jumbo... zo f*cking schijnheilig bedrijf. Jarenlang haalden ze de producten al 2 dagen voor de THT-datum uit de schappen. Ging zo de kliko in dan. Afprijzen doen ze ook niet. En nu opeens meedoen aan TGTG vanwege voedselverspilling.
Uitgezonder franchisers, die prijzen nog weleens af.
Bij 'mijn' Jumbo toch wel, ik koop er regelmatig vlees dat 50% afgeprijst is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AH
Jumbo heeft bij sommige filialen wel een pilot met het afprijzen van artikelen. In andere winkels zeggen ze daar niet aan te doen omdat je producten die de datum van vandaag hebben gewoon gratis meekrijgt. Alleen ondernemers zijn om dat te voorkomen al die producten gewoon de dag van te voren uit de schappen gaan halen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Nu je het zegt. Ik winkel samen met mijn moeder bij haar Jumbo en echt nooit iets afgeprijsd zoals bij de AH
Klinkt als een goede box!!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:02 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Bij 'mijn' Jumbo toch wel, ik koop er regelmatig vlees dat 50% afgeprijst is.
Ik had vandaag een tg2g bij een bakker. Twee gebakjes, 4 eierkoeken, 4 krentenbollen, 1 wit brood, 4 croissants en 6 bolletjes. Niet verkeerd vind ik
Voorheen -tot een paar jaar terug- werd het echt al 2 dagen voor de datum uit het schap gehaald. Dat ging dus echt de kliko in; heb container vol zien staan met tht-spul. Klaar om afgevoerd te worden naar de verwerkingsbedrijven. Het was Jumbo beleid; ze wilden enkel 'vers' spul in de koeling hebben staan. Toen was het nog op de 'datum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het gratis mee!' Maar om dat te voorkomen, werd het dus voor die datum er al uitgehaald, zonder het af te prijzen. En dat ging echt de kliko in. Later werd het enkel de producten van de datum zelf gratis mee. Misschien afhankelijk van het filiaal, maar naar de voedselbank ging het niet bij het filiaal weer ik toen regelmatig kwam. Echt belachelijk gewoon, dus vandaar dat ik het nogal schijnheilig vind dat Jumbo nu met TGTG meedoet, terwijl ze vele, vele jaren voedselverspilling in de hand hebben gewerkt door niet af te prijzen en goed spul uit de schappen te halen om deze weg te mieteren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jumbo heeft bij sommige filialen wel een pilot met het afprijzen van artikelen. In andere winkels zeggen ze daar niet aan te doen omdat je producten die de datum van vandaag hebben gewoon gratis meekrijgt. Alleen ondernemers zijn om dat te voorkomen al die producten gewoon de dag van te voren uit de schappen gaan halen.
Overigens ging het vaak dan wel naar de voedselbank of samenwerkingen met kleinere initiatieven.
Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Van bepaalde filialen weet ik dat er bijv. bij de zuivel altijd wel gratis producten te vinden zijn op de datum. Dan scan ik altijd even snel de zuivel, om vervolgens altijd wel wat pakken melk/yoghurt of vla mee te nemen voor nop. Zo gepiept
Dat dusquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.
Raar wel, want ze hebben die regels zelf bedacht en hebben (of hadden) het zelfs groot boven het koelschap en op de winkelpui staan ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist vanwege de mensen die op zo'n manier winkelen, zijn filialen begonnen met de producten zelf uit de schappen te halen.
En was het wat?quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Voor vanavond een Coop bon, ben benieuwd
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:31 schreef Ynske het volgende:
Goede oogst bij de Rewe voor obst und gemuse.
[ afbeelding ]
Veel Appels, nectarines, perzik, 2 grapefruit, wortels, sla, krulsla, broccoli, 2 broden, bos uitjes, veel bananen, 2 kiwi's, avocado en peren.
Voor wel geteld ¤3,50
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo! goede box hoor!
Wij hebben een lokale bakker die elke dag 2 boxen erop ze en echt zo ontzettend gul is met wat ze geeft. Maar nou heeft ze gister een klacht ontvangen via tgtg van iemand die 2 boxen had afgenomen, ze vertelde dat de vrouw gelijk haar geld had teruggekregen van tgtg maar dat het hun dan geld kost? ik denk dat wat de app int oid? iig echt enorm lullig.
Ik ging daar dus vandaag voor een box:
2x heel bruin, 9 kaasui bollen, 4 saucijzenbroodjes, 2 witte pistoletjes, 1 tijgerbol, 1 kaiserbroodje, 1 maanzaadbroodje. Voor 4,99, daar kunnen mensen toch niet over klagen?
Vorige week had ik daar: 1 heel tijgerwit, 1 heel bruin, 1 XL appelenveloppe, 2 frikandelbroodjes, 3 van die ronde kaasbroodjes, 2 roomboter croissantjes, 1 bruin pistoletje gezond, 1 wit pistoletje gezond en een hele! appel plaatcake
Geen idee wat de klacht was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:48 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijn
[..]
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.
Misschien geklaagd over de versheid ofzo?
Een vriendin van me had een pakje crackers bij een bakker vandaan waar de houdbaarheidsdatum van was doorgekrastMaar ze heeft niet geklaagd ofzo, omdat de rest ruimschoots voldoende en vers was.
Geloof dat het een vast bedrag per box is, volgens mij is het bij boxen van ¤3,99 is het iets van bijna ¤2,- wat je af draagt aan TGTG plus een fee wat per maand gaat vziw. Zal ik morgen even nakijken zodat ik het echte antwoord kan gevenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 16:48 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Zou ik heel blij mee zijn
[..]
Wat voor klacht was dat dan? Lijkt mij toch dat ze niet zomaar geld terug geven? Ik neem aan dat ze per box die er verkocht wordt een percentage oid afdragen.
En het is ook een leuke reclame. Ik liep een paar weken gelden in Dordrecht zag in de app dat er een Surinaams-Turks eethuis mee doet. Ze hadden niets over die dag maar ik ben er toch gaan eten. Geen spijt van ookquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:29 schreef boriq het volgende:
Per box van ¤3,99 dragen we ¤1,19 af aan TGTG, geen idee verder of dit geschaald wordt in verhouding met de verkoopprijs. Volgens mij zijn er verder geen fees of andere kosten. Geen vetpot voor de winkel, maar altijd beter dan alles in de afvalcontainer
Inderdaad, en ik koop ook weleens iets lekkers bij de bakker als ik een pakket ophaal. (En anderen doen dat soms ook merkte ik).quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En het is ook een leuke reclame. Ik liep een paar weken gelden in Dordrecht zag in de app dat er een Surinaams-Turks eethuis mee doet. Ze hadden niets over die dag maar ik ben er toch gaan eten. Geen spijt van ook
Mooi pakket! Ik zou willen dat de Jumbo hier zulke pakketten gaf. Hier zit er vrijwel altijd een grote pizza en dan een paar zakken roerbakgroenten in. Totaal niet gevarieerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
Na mijn vorige gezonde pakketje een nieuwe poging gewaagd. Dit keer wat minder gezond, maar ach. Alleen de appelflappen eet ik niet.
Straks even de rosbief met stoofgroenten stoven, kippensoepje maken en morgen delen we de macaroni met een salade ernaast. Dan hebben we toch best wat maaltijden voor maar 5 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
Na mijn vorige gezonde pakketje een nieuwe poging gewaagd. Dit keer wat minder gezond, maar ach. Alleen de appelflappen eet ik niet.
Straks even de rosbief met stoofgroenten stoven, kippensoepje maken en morgen delen we de macaroni met een salade ernaast. Dan hebben we toch best wat maaltijden voor maar 5 euro.
[ afbeelding ]
Wel nieuwsgierig naar je ervaringen.. de Coop hier in de buurt doet ook mee inmiddels..quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:37 schreef emmyemmy2 het volgende:
Voor vanavond een Coop bon, ben benieuwd
Ja, ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig naar je ervaringen.. de Coop hier in de buurt doet ook mee inmiddels..
Meer mensen met een pakket van de Coop?
Wat was de inhoud van je pakket?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 11:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ik ga liever naar Jumbo.
Spar moet ik nog proberen.
Venkel, roggebrood, grote bak bramen, kippenbouten, hollandsche aardappelschotel, 4x witlof, stuk jonge boerenkaas, wolken toetje choco, zak worteltjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat was de inhoud van je pakket?
Oh best goed te doen..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Venkel, roggebrood, grote bak bramen, kippenbouten, hollandsche aardappelschotel, 4x witlof, stuk jonge boerenkaas, wolken toetje choco, zak worteltjes.
Het is ook gewoon leuk om een keer te proberen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh best goed te doen..
Het is de enige optie die ik heb hier in de buurt.. spar jumbo en plus hier in de buurt doen allemaal niet mee.. die 20km verderop wel allemaal..
Mooi pakket!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:58 schreef Myraela het volgende:
Vandaag weer een pakket van de Jumbo. Derde pakket van ook drie verschillende Jumbo's en eigenlijk ben ik er elke keer blij mee. Ik vind dat ze het echt wel netjes aanpakken bij Jumbo's.
[ afbeelding ]
Even een snelle achterbakfoto voordat een gedeelte meteen mee ging naar mijn moeder.
Rauwkost + a la minute kipfilet + italiaanse saladetopping = lunch samen met mijn moeder
Jagarburger in stukjes met de roerbakgroenten door een nasi
Kipkluifjes vanavond en de burgers gaan de vriezer in.
Ik eet alleen zelf niet echt zuivel, en mijn vriend komt vast niet door het hele pak heen. Maar ach.
Ik vind het weer een fijne inhoud.
Ja probeer er al een poosje door te komen.. tussen 19:00 en 20:00u beginnen ze, maar ze zijn altijd later..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuk om een keer te proberen.
En voor 4,99 mag je niet klagen.
Ik heb hier wel heel veel keus en dan ga ik liever voor Jumbo, maar anders zou ik eens in de zoveel tijd ook gewoon de Coop pakken
De tijd die bij de winkel staat, is de tijd waarop je het pakket kunt ophalen. Na dat tijdstip, gaan de pakketen voor de volgende dag meestal online.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:08 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja probeer er al een poosje door te komen.. tussen 19:00 en 20:00u beginnen ze, maar ze zijn altijd later..
Wat ik nog niet helemaal snap is op welke tijd je de volgende dag het pakket kunt ophalen..
Oh vandaar dat ik steeds misgrijp.. ik dacht dat tussen die tijden de pakketten juist verkocht werden..quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tijd die bij de winkel staat, is de tijd waarop je het pakket kunt ophalen. Na dat tijdstip, gaan de pakketen voor de volgende dag meestal online.
Vanaf een kwartier na sluitingstijd gaan refreshenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik steeds misgrijp.. ik dacht dat tussen die tijden de pakketten juist verkocht werden..
Prima pakket toch...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had vandaag een klein pakketje bij de Jumb:
4 karbonades
2 slavink achtige dingen
zak 10 bolletjes
gerookte kip salade
bloemkoolrijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |