abonnement Unibet Coolblue
pi_188848451
Omdat het onderhand een gewoonte blijkt te zijn geworden en omdat niet elk ''incident'' een eigen topic zal krijgen, maak ik er een algemeen steek-incidenten-topic van.



Bewoner steekt medewerkster neer in restaurant verzorgingshuis

AMSTERDAM - Een vrouwelijke medewerker van woon-zorgcentrum Cordaan is zondag ernstig gewond geraakt bij een steekpartij in het verzorgingshuis aan de Postjesweg in Amsterdam-West. De verdachte, een mannelijke bewoner, is aangehouden.

Het slachtoffer is met meerdere steekwonden overgebracht naar het ziekenhuis. Ze is buiten levensgevaar, aldus de politie.

Het is niet duidelijk wat er aan de steekpartij vooraf ging. De verdachte zou ook gewond zijn geraakt.

Het slachtoffer is een keukenmedewerkster. De man stak haar neer tijdens de lunch in het restaurant. Dat meldt Hart van Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)rant-verzorgingshuis

Eerder vandaag

Aanhouding na vondst dode vrouw op straat

DEN HAAG - De politie doet uitgebreid onderzoek in de Van Ruysbroekstraat in de Haagse buurt Moerwijk. Daar werd door een voorbijganger een zwaargewonde vrouw op straat gevonden die vrijwel meteen overleed.


[Foto AD]

Ook heeft de politie een man in de omgeving aangehouden. In eerste instantie werden nog diverse ambulances gealarmeerd, net als de traumahelikopter maar dit mocht niet meer baten. Getuigen zagen dat de aangehouden man met zakken over zijn hand en handboeien om werd meegenomen.


[Foto AD]

„We kunnen nog niet precies zeggen wat de relatie is met de arrestant. Ook niet over hoe de vrouw om het leven is gekomen”, aldus een woordvoerster van de politie. Het speciale onderzoeksteam doet wel een oproep voor getuigen om zich te melden. Inmiddels staan er zwarte hekken om het lichaam heen en is er een uitgebreid sporenonderzoek gaande. De politie verwacht later op de dag meer te kunnen zeggen over de identiteit en wat er precies is gebeurd.
https://www.telegraaf.nl/(...)dode-vrouw-op-straat

Update;

Gevonden overleden vrouw op straat in Den Haag stierf natuurlijke dood

De overleden vrouw dit zondagmorgen werd gevonden in de Van Ruysbroekstraat in Den Haag stierf een natuurlijke dood. Dat is gebleken na uitvoerig onderzoek van de politie.

Een voorbijganger zag de vrouw liggen en belde vervolgens 112, maar de persoon bleek al te zijn overleden.

Een man werd aangehouden, maar is inmiddels weer op vrije voeten gesteld.

Over de identiteit van de overleden vrouw is vooralsnog niets bekend. Ook is het nog onduidelijk hoe de persoon om het leven is gekomen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)atuurlijke-dood.html

[ Bericht 12% gewijzigd door IriYe op 08-09-2019 17:29:08 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 8 september 2019 @ 17:12:13 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188849874
Allemaal verwarde mannen zeker?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 8 september 2019 @ 17:14:33 #3
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_188849905
Met zo'n topic kom je toch geen steek verder.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 8 september 2019 @ 17:17:01 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188849945
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2019 17:14 schreef Zelva het volgende:
Met zo'n topic kom je toch geen steek verder.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188849953
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2019 17:12 schreef Nikonlover het volgende:
Allemaal verwarde mannen zeker?
Ze hebben allemaal een steekje los
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 8 september 2019 @ 17:20:56 #6
74056 crew  ToT
pi_188850008
Steekincidenten verzamelen is racistisch! :P
pi_188850056
Klopt geen steek van.
pi_188850091
Klopt idd geen steek van.

Gevonden overleden vrouw op straat in Den Haag stierf natuurlijke dood.
https://www.nu.nl/binnenl(...)atuurlijke-dood.html
pi_188858668
Dode bij steekpartij metrostation Capelsebrug

Bij een steekpartij bij station Capelsebrug in Rotterdam, omstreeks 10.00 uur, is een persoon overleden. Het zou mogelijk gaan om een 25-jarige man.
Een mobiel medisch team was per traumaheli ingevlogen om het slachtoffer te reanimeren, maar dit heeft niet mogen baten. De persoon is ter plaatse overleden. Reizigers en getuigen worden opgevangen in een RET-bus bij het metrostation.. Dit is het elfde dodelijke geweldincident in de regio Rotterdam dit jaar.

De verdachte is er vandoor gegaan, het politieonderzoek is in volle gang.

Als gevolg van het incident is het perron afgesloten. Dit heeft gevolgen voor het metroverkeer. Metro's richting Binnenhof, Nesselande en De Terp stoppen niet op Capelsebrug. Reizigers wordt geadviseerd door te rijden naar Schenkel of Slotlaan en vanaf daar terug te reizen naar Capelsebrug.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ps://www.google.com/
pi_188858829
Ik las het net..heb familie wonen in die buurt dus geen tof bericht. Maar volgens de politie is het een incident dus we kunnen rustig gaan slapen.
pi_188859156
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las het net..heb familie wonen in die buurt dus geen tof bericht. Maar volgens de politie is het een incident dus we kunnen rustig gaan slapen.
Niks aan de hand, gewoon doorlopen en uitkijken naar de dader.

Volgens een burgernetmelding wordt gezocht naar een 20-jarige man van 1.80 meter. Hij is donker gekleed en draagt witte schoenen. Hij is gevlucht in de richting van de wijk 's-Gravenland.
pi_188859487
quote:
UPDATEBij een steekpartij op station Capelsebrug in Rotterdam, iets voor 10 uur, is een persoon overleden. Het zou gaan om een man in de twintig. De dader is nog voortvluchtig. Veel mensen - waaronder kinderen - waren getuige van de fatale steekpartij.

Redactie Rotterdam 09-09-19, 10:26 Laatste update: 12:16
158
1
2
Een mobiel medisch team was per traumaheli ingevlogen om het slachtoffer te reanimeren, maar dit mocht niet meer baten. De persoon is ter plaatse overleden en ligt nog op het perron van spoor 2.

Het perron is afgezet met blauw plastic. De forensische opsporing doet ter plaatse onderzoek. Op het perron liggen een jas met een rijbewijs, mobiele telefoon en ov-kaart. Met hulp van zaklantarens worden delen van het perron nauwkeurig onderzocht. Ook worden camerabeelden uitgekeken.

Een 36-jarige getuige stapte net het perron op toen hij twee mannen met elkaar in een worsteling zag. ,,Toen zei de een: ga je mij nou ook nog steken? Het slachtoffer werd toen in de borst gestoken en de dader liep weg. Ik hoop dat hij snel gepakt wordt. Met mij gaat het niet zo goed. Ik heb net iemand leeg zien bloeden.’’

Toegangspoortjes
Een andere getuige - die ook anoniem wil blijven - vertelt dat de ruzie ontstond bij de toegangspoortjes. ,,De ruzie ging door op het perron.’’ Tientallen mensen zijn getuige geweest, waaronder veel kinderen. Reizigers en getuigen worden opgevangen in een lijnbus van de RET bij het metrostation. Dit is het elfde dodelijke geweldincident in de regio Rotterdam dit jaar.

Het is lastig om de identiteit van het slachtoffer vast te stellen omdat hij twee verschillende identiteitsbewijzen bij zich had.

De politie zoekt nog naar de dader. Volgens een burgernetmelding wordt gezocht naar een 20-jarige man van 1.80 meter. Hij is donker gekleed en draagt witte schoenen. Hij is gevlucht in de richting van de wijk 's-Gravenland.

Getuigen vertelden de politie dat de dader ‘flinke lippen’ heeft overgehouden aan een handgemeen met het slachtoffer. Mogelijk heeft hij ook andere verwondingen.

Als gevolg van het incident is het perron afgesloten. Dit heeft gevolgen voor het metroverkeer. Metro's richting Binnenhof, Nesselande en De Terp stoppen niet op Capelsebrug. Reizigers wordt geadviseerd door te rijden naar Schenkel of Slotlaan en vanaf daar terug te reizen naar Capelsebrug.
Lijkt erop of ze elkaar kenden. Triest man.. ene moment ga je op een maandag naar school, andere moment heb je ruzie en bloed je leeg. Zal wel een niet autochtone dader zijn.
pi_188859631
Beetje vroeg voor zo'n topic, carnaval is nog heel ver weg.
  maandag 9 september 2019 @ 13:28:58 #14
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188860574
quote:
Twee gewonden bij steekpartij in Tilburg na ruzie, drie mensen opgepakt

TILBURG - Bij een ruzie tussen drie mensen in het Wilhelminapark in Tilburg zijn vrijdag aan het begin van de avond twee gewonden gevallen. Het gaat om een 40-jarige Tilburger en een 20-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats. Beiden zijn overgebracht naar het ziekenhuis voor behandeling. Daarna zijn ze aangehouden.

Rond zes uur liep een conflict in het Wilhelminapark uit de hand. Ook een 37-jarige vrouw uit Tilburg die betrokken was bij het conflict is aangehouden voor openlijke geweldpleging. Agenten hebben ter plaatse nog gezocht naar het gebruikte mes, dat werd echter niet gevonden.

In het ziekenhuis is later bij een van de twee verdachten wel een mes aangetroffen en in beslag genomen. Uit onderzoek moet nog blijken of dit mes ook daadwerkelijk gebruik is bij de ruzie.

https://www.omroepbrabant(...)drie-mensen-opgepakt
pi_188860628
De politie moet zich er maar op instellen dat er meer gestoken wordt!
Daar komt een taser misschien goed van pas!
pi_188861128
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:32 schreef Bocaj het volgende:
De politie moet zich er maar op instellen dat er meer gestoken wordt!
Daar komt een taser misschien goed van pas!
Misschien een tip voor scholieren om een taser bij zich te dragen ipv een mes. Zolang ze elkaar taseren ipv steken is er weinig aan de hand.
pi_188987599
Dode door steekpartij in Den Haag

Op de Paardenbergstraat in Den Haag heeft dinsdagochtend rond een uur of tien een steekpartij plaatsgevonden waarbij een dode is gevallen. Een ander raakte gewond en is naar het ziekenhuis overgebracht. Het zou gebeurd zijn bij het terrein van een Turks Islamitische Culturele Stichting.

Een deel van de straat is afgezet. Er zijn drie ambulances aanwezig en er is een traumahelikopter opgeroepen.

Op het moment van de steekpartij was er een begrafenisceremonie gaande in het gebouw van de Turks Islamitische Stichting en zou er een familievete zijn uitgevochten, zo melden omstanders. Tijdens „Het is de begrafenis van een oom. Gisteren is er al een woordenwisseling geweest over ’jij komt niet op de begrafenis, nee jij komt niet op de begrafenis’ en nu gebeurt dit”, aldus een omstander.

De verdachte is op de vlucht geslagen. Volgens de politie gaat het om een kale man van rond de 50 met „zwart gezichtshaar”. Over de kleding van de verdachte is niets bekend. Ook over de toedracht van de steekpartij is nog niets bekend.

Later meer.
https://www.telegraaf.nl/(...)ekpartij-in-den-haag
pi_188987812


quote:
Volgens de politie gaat het om een kale man van rond de 50 met „zwart gezichtshaar”.
Bij dat volk weet je het maar nooit, misschien is het wel n vrouw. :D
pi_188988302
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:31 schreef IriYe het volgende:
Dode door steekpartij in Den Haag
Ze gaan zich dus nu ook onderling vermoorden...
pi_188989879
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ze gaan zich dus nu ook onderling vermoorden...
Wel zo handig omdat op begrafenis te doen.
Kunnen ze m gelijk erbij stoppen in die kist.
Scheelt weer hoop extra kosten.
pi_188989988
Omroep West meldt dat het dodelijk slachtoffer er tussen sprong om de boel te sussen .
pi_189082428
Vrouw neergestoken voor haar huis, dader op de vlucht

VEGHEL - Een vrouw is maandagochtend voor haar huis aan de Pastoor Kampstraat in Veghel neergestoken. De dader is op de vlucht geslagen.

Het De vrouw werd rond kwart over acht voor haar woning aangevallen. Ze is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht.

De politie gaat er vooralsnog vanuit dat de toedracht van het steekincident ‘in de relationele sfeer’ ligt.

Forensisch rechercheurs zijn bezig met sporenonderzoek. De politie hoort zoveel mogelijk getuigen. De omgeving van de woning is afgezet.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-dader-op-de-vlucht
pi_189082575
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:29 schreef Pleun2011 het volgende:
En jawel.. een buitenlander
[..]

Een roetveegpiet?
pi_189093328
Steekincident bij Sporthal Mheenpark in Apeldoorn

Op een parkeerplaats bij Sporthal Mheenpark aan de Zilverschoon in Apeldoorn is maandagavond laat iemand neergestoken. Het slachtoffer is gewond afgevoerd naar het ziekenhuis maar was volgens de politie wel aanspreekbaar. De vermeende dader of daders sloegen op de vlucht.

De politie ter plaatse gaf aan nog op zoek te zijn naar de daders. Volgens 112-correspondenten waren er meerdere mensen aanwezig op de parkeerplaats. De politie heeft hen gesproken en enkele auto's doorzocht.

Het steekincident gebeurde rond kwart voor twaalf. Over een motief kon de politie nog niks zeggen. https://www.destentor.nl/(...)-apeldoorn~a73f5c93/
pi_189093557
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')